וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמן: "שער מוקדם היה מכריע את המשחק". וויליאמס: "ישראל הקשתה עלינו"

חגיגות העלייה של ויילס ליורו 2016 נדחו. המאמן הוסיף: "בלגיה וישראל יצטרכו לעבוד קשה". הקפטן וויליאמס: "צברנו עוד נקודה ושמרנו על שער נקי, וזה טוב". ראמזי: "לא הלך לנו מול השער"

מאמן נבחרת ויילס כריס קולמן. רויטרס
"האווירה הייתה נהדרת". קולמן/רויטרס

בוויילס תכננו לחגוג הערב (ראשון) העפלה לאליפות אירופה לראשונה מאז 1958, אבל ה-0:0 נגד ישראל בקרדיף, דחה את החגיגות. הדרקונים יעשו זאת בכל מקרה כי הם צריכים רק עוד נקודה וממתין להם משחק בית נגד אנדורה באוקטובר. לכן האכזבה מהתיקו לא הייתה גדולה.

מאמן נבחרת ויילס, כריס קולמן, סיכם: "אם היינו מצליחים לכבוש שער מוקדם, זה היה מכריע עבורנו את המשחק. האווירה הייתה נהדרת הערב. נשארו לנו שני משחקים וזה עדיין בידיים שלנו. בלגיה וישראל יצטרכו לעבוד קשה כדי להשיג אותנו".

קפטן ויילס, אשלי וויליאמס: "ישראל הקשתה עלינו. רצינו לנצח, אבל צברנו עוד נקודה ושמרנו על שער נקי, וזה טוב. היה לנו שבוע טוב בו לקחנו ארבע נקודות. נשארו לנו שני משחקים, אנחנו עדיין במקום הראשון ואנחנו שומרים על המומנטום החיובי".

ק/שר ויילס, ארון ראמזי: "היו הרבה דברים חיוביים במשחק, פשוט לא כל כך הלך לנו מול השער. המסע לקפריסין היה ארוך וחלק מהחבר'ה היו עייפים, בסופו של דבר עשינו עבודה טובה השבוע. אנחנו בדיוק במקום בו רצינו להיות לפני שני המשחקים".

שחקן נבחרת ויילס ארון ראמזי מול ביברס נאתכו. GettyImages
"בסופו של דבר עשינו עבודה טובה השבוע". ראמזי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully