וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "רגע גאה עבורי", אינייסטה: "הלוואי שהקריאות לפיקה ייפסקו"

קפטן נבחרת אנגליה התייחס לשבירת שיא הכיבושים של בובי צ'רלטון בניצחון על סן מרינו: "מעדיף לזכות ביורו". קשר נבחרת ספרד הגן על חברו לאחר הניצחון על סלובקיה: "כולנו הולכים באותו הכיוון"

אימג'בנק GettyImages

ערב נוסף של משחקים במוקדמות יורו 2016 הסתיים אמש (שבת) בסימן העולה הראשונה מהמוקדמות לטורניר הגדול בצרפת בקיץ הבא. אנגליה, שהביסה 0:6 את סן מרינו החלשה, היא הנבחרת שתצטרף למארחת צרפת, במה שיכול לשים קצת בצד את אי הנעימות בעובדה שהיא כבר לא הקבוצה הבכירה באי הבריטי - לפי דירוג פיפ"א לפחות.

האנגלים לא התקשו מול הנבחרת החובבנית של פייר אנג'לו מנצרולי במשחק שייזכר בעיקר בזכות העובדה שוויין רוני, שכבש את השער הראשון של האנגלים בפנדל, השווה את שיאו של בובי צ'רלטון והגיע ל-49 שערים במסגרת בינלאומית.

רוני, שצפוי לשבור את השיא לפני או במהלך היורו, התייחס לעניין ואמר: "זה רגע גאה עבורי להשוות את השיא של סר בובי צ'רלטון. המטרה שלי היא לנסות לשבור את השיא כבר ביום שלישי הקרוב מול שווייץ באצטדיון וומבלי".

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
"מעדיף זכייה ביורו"/GettyImages

רוני הוסיף: "זה היה יכול להיות נהדר עבורי אם הייתי שובר את השיא היום, אך ברור שעם המסורת של וומבלי, לשבור את המסורת שם יכול להיות נהדר. הייתי מחליף את השיא בזכייה ביורו בשנה הבאה".

"מאז שהייתי בן 18 והצטרפתי למנצ'סטר יונייטד, סר בובי היה בחדר ההלבשה כדי לתת לי עצות ולנסות לעזור לי. אני בטוח שהוא שמח שזה דווקא אני ששברתי את השיא", סיים רוני.
גם סר אלכס פרגוסון, מאמנו לשעבר של של רוני ביונייטד, התייחס לשיא: "בחיים לא חשבתי שהוא יכול לשבור את השיא הזה. כשהבאתי אותו ליונייטד לא חשבתי שהוא שחקן שכובש שערים בקצב כזה. הוא היה כדורגלן מצוין, אך לא סוג כזה של שחקן".

"לסר בובי יש השפעה גדולה מאוד על שחקנים וכל פעם שהוא היה מגיע לחדר ההלבשה הוא היה מדבר עם וויין, שהיה מעריך את זה מאוד. לוויין יש אופי אגרסיבי מאוד והוא נכס גדול מאוד לקבוצה, הוא הוכיח את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר. רויטרס
מתמוגג מחניכו לשעבר./רויטרס

ספרד התקרבה ליורו, פיקה ספג בוז

במשחק נוסף, גברה ספרד 0:2 על סלובקיה, עלתה למקום הראשון בבית 3 ועשתה צעד גדול מאוד אל עבר מקום ביורו. במשחק, שהתקיים באוביידו, ספג שוב בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, קריאות בוז מהקהל, מה שהכעיס מאוד את חבריו לנבחרת. הקריאות מגיעות לאור השמועות שפיקה לא ממש רוצה להיות בנבחרת.

המאמן, ויסנטה דל בוסקה, גינה את הקריאות: "אני לא מבין את זה וזה מצער מאוד. אני מקווה שזה ייפסק בקרוב. אנדרס אינייסטה ניסה גם הוא להגן על חברו לקבוצה: "הלוואי שזה ייפסק, כולנו הולכים לאותו כיוון". גם ג'ורדי אלבה התבטא בנושא: "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים. כשפיקה נקרא לנבחרת הוא הראשון שמגיע. הוא אמר לנו שזוהי זכות עבורו להיות פה".

ג'רארד פיקה שחקן נבחרת ספרד. AP
לא נעים. פיקה/AP

דה בוסקה אגב, התייחס גם למשחק: השגנו שלוש נקודות חשובות לקראת העתיד. אנחנו חייבים לנצח את מקדוניה כדי לעשות צעד גדול ליורו. שיחקנו טוב גם בהגנה וגם בהתקפה, אך לא היו לנו מספיק הזדמנויות".

דל בוסקה התייחס ליכולת החלשה של דייגו קוסטה במדי הנבחרת: "בוודאי שהייתי רוצה לראות אותו כובש. צריכים להיות סבלנים, הוא עושה דברים היטב וזה עוד יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully