וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: ניצחון על ישראל עשוי להעלות את ויילס למקום השני בעולם

מנפלאות דירוג פיפ"א: עם קצת עזרה מיריבות גרמניה ומקפריסין, הנבחרת שדורגה לפני ארבע שנים במקום ה-114 ומדורגת כעת במקום התשיעי עשויה למצוא עצמה מאחורי ארגנטינה בלבד

אימג'בנק GettyImages

ויילס המשיכה גם אתמול (חמישי) להתקרב לטורניר היורו אחרי שהשיגה את ניצחונה החמישי בקמפיין וגברה 0:1 על קפריסין בדרך לשמור על המקום הראשון בבית ב'. שמונה דקות לסיום גארת' בייל מנע מהקפריסאים להמשיך לחלום על תוצאה טובה אחרי שנגח כתוצאה מהגבהה של ג'אז ריצ'רדס, וחתם עם השער השישי שלו בקמפיין בשבעה משחקים. כעת ויילס מקדימה את בלגיה בשלוש נקודות.

מהפך גדול לבלגיה מול בוסניה, בייל הציל את ויילס מול קפריסין

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
"אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות". בייל/GettyImages

בתקשורת הבריטית עסקו היום באפשרות שהנבחרת הצנועה של כריס קולמן תעלה למקום השני בדירוג העולמי כבר ביום ראשון הקרוב. כן, מה שקראתם: ניצחון על נבחרת ישראל בקרדיף יעלה את ויילס למקום הרביעי בעולם; אם במקביל גרמניה תאבד נקודות בשני המשחקים הקרובים שלה (פולין וסקוטלנד), הוולשים יעלו למקום שלישי בעולם; ואם כל זה יקרה בנוסף לניצחון של קפריסין על בלגיה ביום ראשון - ניחשתם נכון, גארת' בייל וחבריו יטפסו למקום השני בדירוג העולמי, מתחת לארגנטינה בלבד.

כרגע ויילס במקום התשיעי בעולם, ולמי ששכח - לפני ארבע שנים היא היתה מדורגת במקום ה-117 בעולם (!). לא ייאמן.

"המשחק הזה היה יותר מקשה", סיכם גארת' בייל. "זכרנו היטב את המשחק הקודם שלנו מולם ושלא עשינו עבודה טובה בגלל הלחוץ, אבל הייתה לנו תוכנית משחק, שמרנו את זה צמוד ולשמחתנו היה לנו מספיק מזל שהצלחנו להשיג את השער וזה מציב אותנו בעמדה טובה מאוד. אני לא חושב שהיה לי את המשחק הכי טוב הלילה, אבל היה לנו מספיק מזל ולי באופן אישי להביא את שלוש הנקודות".

לקראת המשחק הקרוב ביום ראשון נגד ישראל הוסיף הכוכב הוולשי: "אנחנו יודעים מה המשימה שמחכה לנו. יש הרבה תקשורת שמעורבת במשחק הזה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו נבחרת חזקה, כולם ביחד. אנחנו מודעים ליכולות שלנו. אנחנו יחידה אחת ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות".

מאמן הנבחרת, כריס קולמן, הוסיף: "לא היינו במיטבנו הערב, אבל להגיע לקפריסין זו תמיד משימה קשה. לא שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו מבחינת שליטה בכדור, אבל יצרנו את המצבים הטובים יותר ואני חושב שזה היה אכזרי מבחינתנו אם היינו מפסידים. אני חושב שהשחקנים שלנו הראו רוח קבוצתית, מוסר עבודה וכמה זה חשוב להם לשחק עבור המדינה שלהם".

מהפך גדול לבלגיה מול בוסניה, בייל הציל את ויילס מול קפריסין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קווין דה בראונה שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
מקנאים. דה בראונה/רויטרס

גם בלגיה עשתה את המוטל עליה כשהשיגה ניצחון סופר חשוב על בוסניה 1:3 בבית. הבוסנים אמנם הובילו ראשונים עם שער נהדר של אדין דז'קו בדקה ה-15, אבל מרואן פלאיני איזן בנגיחה משלו (23), קווין דה בראונה הפך עם בעיטה מרחוק (44) ופנדל של אדן הזאר סגר סופית (78).

"ידענו שאנחנו צריכים לשחק טוב היום כדי לנצח", אמר דה בראונה. "בוסניה היא לא נבחרת גרועה, אבל אני חושב שבמשך 90 דקות הראינו להם מי הבוס. כמובן שהם היו מסוכנים בפרקים מסוימים. למרות שספגנו שער מוקדם, נשארנו רגועים ולא היו להם הזדמנויות במחצית הראשונה. אני חושב שהגיע לנו לנצח". לקראת המשחק נגד קפריסין ביום ראשון הוסיף הרכש הטרי של מנצ'סטר סיטי: "נצטרך להתכונן כעת למשחק הזה. יהיה חם, ויש לנו נבחרת עם הרבה גוונים של עור", הוא הוסיף וצחק. "יש כאלה שיותר חשופים לשמש כמוני".

מארק וילמוטס, מאמן הנבחרת, סיכם: "זה היה משחק עם הרבה מאוד אמוציות, במיוחד אחרי שפיגרנו. יש לי הרבה כבוד לבוסניה, אבל ראינו היום נבחרת בלגית טובה. אם הייתי בפאניקה אחרי שספגנו? לא, יש לי מספיק ניסיון כדי לדעת שהמשחק מוכרע בחצי השעה האחרונה. בכל מקרה שום דבר לא הוכרע בקמפיין הזה. אסור לנו לחשוב שכבר עלינו". על מעברו של דה בראונה לסיטי הוא הוסיף: "הכול מושלם עכשיו עבור קווין, והוא רק צריך לחשוב כעת על כדורגל כך שנראה את קווין שאנחנו רוצים לראות, וזה יהיה חשוב. אני רק מצטער עבור התקשורת שמדברת כל הזמן על הכסף. אתם אנשים עצובים וקנאים".

עדכון ראשון: 7:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully