וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: בלגיה ניצחה 1:3 את בוסניה, 0:1 לוויילס בקפריסין

הנבחרת של מארק וילמוטס עשתה צעד משמעותי לקראת היורו לאחר שחזרה מפיגור ל-1:3 ובזכות שערים של פלאיני, דה בראונה והזאר. גארת' בייל כבש את השישי שלו בקמפיין וסידר לוויילס ניצחון יקר

אמיר ספאחיץ' שחקן נבחרת בוסניה (שמאל) מול רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
לוקאקו וספאחיץ' במאבק, הבלגים חגגו בסיום/רויטרס

המחזור השביעי של בית ב' במוקדמות יורו 2016 נערך הערב (חמישי) כשפרט ל-0:4 הקליל של ישראל מול אנדורה, הצליחה בלגיה לנצח 1:3 את בוסניה ו-ויילס עשתה את שלה עם 0:1 בקפריסין. הוולשים עם רגל וחצי בצרפת.

קווין דה בראונה שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
דה בראונה חוגג/רויטרס

בלגיה - בוסניה 1:3

הבלגים עם ניצחון יקר ועוד אחרי שחזרו מפיגור. הנבחרת של מארק וילמוטס נקלעה לפיגור אחרי נגיחה אדירה של אדין דז'קו, אבל לשמחתה יש לה איכות אדירה בהתקפה והיא חזרה בזכות שערים של מרואן פלאיני, קווין דה בראונה ופנדל של אדן הזאר. הבוסנים נותרו במקום החמישי בבית עם שמונה נקודות, ונותרו להם עוד משחקים מול אנדורה ו-ויילס בבית ומול קפריסין בחוץ. הבלגים, להם יש 14 נקודות, ייצאו למשחק חוץ בקפריסין, ישחקו באנדורה ויארחו את ישראל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מרואן פלאיני שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
שער נהדר בנגיחה. פלאיני/רויטרס

דקה 15: גול! הבוסנים מהממים את הבלגים אחרי שמנסור מוידג'ה הגביה כדור נהדר שמצא את הראש של אדין דז'קו, שהפציץ לפינה הימנית וקבע 0:1 לבוסניה.

דקה 23: גול! בלגיה חוזרת. כדור קרן של קווין דה בראונה מצא את הראש של מרואן פלאיני, שהתמקם מעל השומר שלו והמשיך פנימה. 1:1.

דקה 44: גול! הבלגים השלימו את המהפך אחרי שאקסל ויטסל השאיר כדור לדה בראונה שהניף את הרגל מ-23 מטר ובעט פנימה. 1:2 לבלגיה.

דקה 58: האריס מדוניאנין בעט מהאוויר ממרחק 16 מטר, זה היה יפה אבל הלך למרכז השער וקורטואה הדף.

דקה 67: סנאד לוליץ' עשה דריבל מרחק 18 מטר מהשער ובעט, אבל זה היה לא מספיק טוב וקורטואה הדף.

דקה 78: גול! אוגניין וראנייש ניסה להרחיק וספק ביצע עבירה על אדן הזאר, השופט פסק על הנקודה הלבנה. הזאר בעצמו בעט את הפנדל ועשה את זה בצורה מוצלחת וזה 1:3 לבלגיה דווקא בדקות טובות של הבוסנים.

אוהדי נבחרת וויילס. GettyImages
נמצאים במומנטום חלומי מבחינתם. אוהדי ויילס/GettyImages

קפריסין - ויילס 1:0

גארת' בייל, שוב גארת' בייל הנהדר עשה את זה. כוכב ריאל מדריד ריחף לשמיים ונגח פנימה את השער היחיד במשחק בקפריסין בדקה ה-82 כדי להרשית בפעם השישית בקמפיין. ויילס שמרה על המקום הראשון בבית עם 17 נקודות, והיא חמש נקודות מעל ישראל השלישית.

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
שוב היה שם בשביל הנבחרת שלו. בייל/GettyImages

דקה 8: ויילס יצאה להתקפה מהירה, גארת' בייל ניצל את המהירות שלו והשאיר לארון ראמזי שבעט מ-17 כדור מסובב שכמעט מצא את החיבורים, אבל יצא החוצה.

דקה 11: הזדמנות נהדרת נוספת לויילס, כשבעיטה חופשית של בייל מ-30 מטר נהדפה על ידי השוער הקפריסאי, אנתוניס יורגלידס, על הריבאונד עט נייל טיילור, אבל גם הניסיון שלו נהדף על ידי השוער.

דקה 82: גול! ג'אז ריצ'רס הגביה כדור מאגף ימין, גארת' בייל טיפס לשמיים ונגח כדור אדיר פנימה. 0:1 לוויילס ושער שישי לכוכב ריאל מדריד בשבעה משחקים בקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully