וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן הובניק: "מכבי תל אביב איכותית, אסור לנו להיות מודחים"

ויקטוריה פלזן מחזיקה ביתרון 1:2 מהמשחק הראשון, אבל שחקניה ממשיכים לשדר זהירות. הבלם הוסיף: "מכבי מאוד מסוכנת, יהיה מאוד קשה. נצטרך לשחק עם הרבה אחריות". האצטדיון יהיה מלא

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"אנחנו רוצים לנצח ולגרום לאוהדים הנאה, אבל המטרה היא קודם כל לעלות שלב". כך אמר אתמול (שני) הבלם רומן הובניק לאתר הרשמי של ויקטוריה פלזן, לקראת משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 21:45, ספורט1 וספורט1 HD). האלופה הישראלית הפסידה 2:1 במשחק הראשון בבלומפילד.


הובניק ששיחק שלוש שנים בהרטה ברלין לפני שהגיע לפלזן ב-2013, הוסיף ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "למכבי תל אביב יש חלק קדמי מסוכן. היא תוקפת עם הרבה כלים ויש לה שחקנים מאוד איכותיים. נצטרך לשחק עם הרבה אחריות בחלק האחורי, אבל כמובן שננסה לכבוש. אני מצפה למשחק מאוד קשה".

הבלם בן ה-31 סיכם: "נגיע למשחק מוכנים, אני מצפה לו בכליון עיניים. זה משחק מאוד חשוב בשבילנו, המשחק הכי חשוב של העונה לפחות כרגע. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד, בטח לא להיות מודחים".

מכירת הכרטיסים להתמודדות התנהלה בעצלתיים ואתמול בערב, כ-48 שעות שעות לפני המשחק, עוד נותרו כ-700 כרטיסים ליציעים שיאכלסו את אוהדי הקבוצה המקומית. יחד עם זאת, ההערכות הן שאצטדיון דוסאן ארנה (11,700 מקומות) יהיה מלא. דובר המועדון, פאבל פילאר, אמר אתמול ש"על פי הדיווחים שאנחנו מקבלים מישראל, כל הכרטיסים שהעברנו למכבי (כ-650) נמכרו וביציע של האוהדים שלה לא יהיה כסא אחד פנוי".

שחקן ויקטוריה פלזן, רומן הובניק. GettyImages
הצ'כים מאוד חוששים מההתקפה הצהובה. הובניק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully