וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדה: "כששמעתי את השם ברצלונה, דחיתי את כל ההצעות האחרות"

הקשר הטורקי ערך מסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן ברצלונה: "זה יותר ממועדון כדורגל ועכשיו אני נמצא במקום בו רציתי להיות כל חיי. יהיה קשה לשבת בצד חצי שנה, אבל אתכונן לינואר"

ארדה טוראן, ברצלונה. AP
"כאן אנשים יראו את הארדה טוראן הכי טוב אי פעם". ארדה/AP

שחקן הרכש של ברצלונה, ארדה טוראן, קיים הבוקר (שישי) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן הקבוצה והצהיר: "כל חיי רציתי לשחק בברצלונה". הטורקי בן ה-28 נרכש מאתלטיקו מדריד תמורת 34 מיליון יורו וחתם לחמש שנים, אבל יערוך את הבכורה רק בינואר, אז תסתיים ההשעיה של אלופת אירופה מפעילות בחלון ההעברות.

"כל מי שמכיר אותי, יודע שמאז שהייתי ילד רציתי לשחק בברצלונה. זה יותר ממועדון כדורגל ועכשיו אני נמצא במקום בו רציתי להיות כל חיי", אמר הקשר ששיחק באתלטיקו בארבע השנים האחרונות, "קיבלתי הרבה הצעות, אבל כששמעתי את השם 'בארסה', הזזתי הצידה את כל ההצעות האחרות".

הטורקי הוסיף: "צ'אבי? אף אחד לא יכול לתפוס את המקום שלו, הוא יחיד במינו בעולם הכדורגל. הוא תמיד יהיה סמל של בארסה. מסי? אני לא חושב שהיה כדורגלן כמוהו ואני גם לא חושב שיהיה כדורגלן כמוהו. הוא הכי טוב בעולם".

ארדה סיכם: "תמיד אהבתי להילחם כדי לנצח ואני חושב שכאן אנשים יראו את הארדה טוראן הכי טוב אי פעם. אני שחקן קבוצתי ואני רוצה להיות חלק מההצלחה של הקבוצה. יהיה לי קשה לשבת בצד חצי שנה, אבל בזמן הזה אעבוד קשה כדי להיות מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully