וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת בוסניה תעמוד לדין בשל אירועי המשחק מול נבחרת ישראל

ההתאחדות הבוסנית מואשמת בכך שאוהדיה הפריעו להמנון לאומי, השליכו חפצים והדליקו אבוקות ביציע והתנהגו בצורה גזענית. אם תורשע בועדת המשמעת, בוסניה עלולה להיענש במשחק ללא קהל

אוהדי נבחרת בוסניה חוגגים ניצחון על נבחרת ישראל. רויטרס
יעלו לנבחרת שלהם ביוקר? אוהדי בוסניה/רויטרס

האם את מה שלא עשתה נבחרת ישראל על כר הדשא, תעשה עבורה ועדת המשמעת של אופ"א בעוד חודש? התאחדות הכדורגל האירופית הודיעה הערב (שני) כי ב-16 ביולי תתייצב אצלה התאחדות הכדורגל של בוסניה לועדת משמעת בשל אירועי המשחק מול ישראל ביום שישי החולף, בו הבוסנים ניצחו 1:3.

באופ"א מאשימים את הבוסנים בשלושה סעיפים, די חמורים יש לציין: הפרעה להמנון לאומי (זכר לשריקות הבוז הברורות שנשמעו מהיציעים בזניצה בעת שנוגנה "התקווה"), השלכת חפצים והדלקת אבוקות ביציעים וכמו כן, התנהגות גזענית.

באופ"א הודיעו כי שלוש התאחדויות נוספות יעמדו לדין באותו תאריך. ההתאחדות הקרואטית, בשל צלב הקרס שסומן על הדשא ונראה במהלך המשחק בין קרואטיה לאיטליה וההתאחדויות של רומניה וצפון אירלנד בשל אירועים שהתרחשו ביציעים במהלך המשחק בין שתי הנבחרות.

אדין וישצ'ה שחקן נבחרת בוסניה חוגג. רויטרס
השחקנים ישלמו את המחיר? וישצ'ה חוגג את השער שלו/רויטרס

בחשבון הטוויטר "BHDragons", המלווה את הכדורגל הבוסני, נכתב: "להתאחדות הבוסנית אין שום שליטה על האנשים שקוראים דברים כאלה ואחרים במהלך משחקים. יהיה לא הוגן להעניש את דז'קו והאחרים בגלל אותן קריאות. אופ"א מעולם לא הענישה את סרביה למרות שהאוהדים שלה עודדו רצח עם. יהיה לא הוגן להעניש את בוסניה על הקריאות נגד ישראל".

לא ברור מה יהיה עונשה של בוסניה אם אכן תורשע בעבירות המיוחסות לה, אולם היא עלולה לספוג עונש של משחק אחד או כמה משחקים ללא קהל, כפי שאופ"א, שמנסה להילחם בלאומנות ובגזענות, עשתה לא פעם. הבוסנים נמצאים כרגע במקום החמישי בבית ב', עם שמונה נקודות, אחת פחות מישראל. בהתחשב במקרי העבר, קשה להאמין שאופ"א תוריד להם נקודות בשל העבירות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully