וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל של רוסיה שוקלת את עתידו של פאביו קאפלו

הרוסים הפסידו 1:0 לאוסטריה במוקדמות יורו 2016, והתרחקו בצורה משמעותית מהמאבק על מקומות 1-2. אחרי שני ניצחונות ב-10 המשחקים הרשמיים האחרונים, גוברים הקולות לפטר את האיטלקי

מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. AP
מה יהיה? קאפלו/AP

ההתאחדות לכדורגל של רוסיה שוקלת בכובד ראש את עתידו של מאמן הנבחרת, פאביו קאפלו. הרוסים הפסידו אתמול (ראשון) 1:0 לאוסטריה במוסקבה והם מדורגים במקום השלישי בבית ז' במוקדמות יורו 2016, ונראה שהם יאבקו על מקום בפלייאוף ולא על העלייה האוטומטית. נשיא ההתאחדות, ניקיטה סימוניאן, אמר אתמול לאחת מסוכנויות הידיעות המקומיות ש"מחר נדון בעתידו של קאפלו".

קאפלו הוא אחד ממאמני הנבחרות המרוויחים בעולם (למרות שלא קיבל משכורת כמה חודשים), אבל זה לא הפך את הנבחרת שלו לטובה יותר. רוסיה ניצחה בשניים מתוך 10 המשחקים הרשמיים האחרונים שלה: אחד נגד ליכטנשטיין החלשה והשני ניצחון טכני על מונטנגרו. אחרי שהרוסים לא הצליחו להעפיל לשמינית גמר המונדיאל בקיץ האחרון, נשמעו קולות רמים - אפילו בפרלמנט הרוסי - שדורשים את סיום עבודתו של האיטלקי. אבל קאפלו נשאר, אולי יותר מדי זמן.

קאפלו תירץ אחרי ההפסד אתמול ש"קשה מאוד לשחק בקצב גבוה, כשרוב הקבוצות בליגה הרוסית משחקות כדורגל איטי. זה בלתי אפשרי בשביל השחקנים לשחק בליגה בקצב אחד ובמשחקי הנבחרת בקצב אחר. הביקורת? אני פתוח אליה, זה חלק מהעבודה שלי. אני מוכן לשמוע ביקורות, כל עוד הן בונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully