וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה מזועזעת מצלב הקרס: "נגרם לנו נזק בלתי יתואר"

הקרואטים משלימים עם העונש הקשה שיספגו בעקבות ריסוס הסמל הנאצי על הדשא בספליט במהלך המשחק מול איטליה, הנשיאה קולינדה גרבר-קיטרוביץ': "חייבים לשים סוף לדברים האלה"

צלב קרס על כר הדשא בקרואטיה במשחק מול נבחרת איטליה. AP
חומר כימי שתוכנן להיחשף כעבור 48 שעות. המגרש בספליט, אתמול/AP

נשיאת קרואטיה, קולינדה גרבר-קיטרוביץ', קוראת למיצוי דין מהיר בפרשת צלב הקרס באצטדיון בספליט, בתיקו 1:1 אתמול (שבת) מול איטליה במוקדמות יורו 2016. "המעשה גרם לנזק בלתי יתואר למעמדה של קרואטיה והקרואטים ברחבי העולם", האשימה הנשיאה.

"אנחנו חייבים לשים סוף לדברים האלה", אמרה גרבר קיטרוביץ', שהצטרפה לשורה של גינויים בקרואטיה למעשה. "אני מגנה את זה באופן התקיף ביותר. אני דורשת חקירה דחופה ותגובה נחרצת מהגורמים הרלוונטיים למצוא את האחראים ולהעמיד אותם לדין".

הסמל הנאצי הופיע על הדשא במשחק שהתקיים מאחורי דלתיים סגורות, בעקבות התפרעות האוהדים הקרואטים מול נורבגיה בניצחון 1:5 במרץ האחרון, והשלכת האבוקות למגרש במפגש הקודם עם האיטלקים. ככל הנראה, המגרש סומן בחומר כימי שנועד להופיע באיחור של מספר ימים כך שלא ניתן יהיה להבחין בו בזמן.

מזכ"ל ההתאחדות הקרואטית, דמיר ורבאנוביץ', הוסיף כי "זו מתקפה ברורה על הכדורגל, ואין ספק שניענש על כך בחומרה. ספגנו סטירה מחוליגנים, זו לא הייתה תאונה אלא צעד מחושב. המצלמות יזהו את המבצעים, אבל הבושה תישאר איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully