וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: ספרד ניצחה בבלארוס, אנגליה וסלובקיה מושלמות

אלופת אירופה חזרה עם 0:1 קשה מבוריסוב, דויד סילבה כבש (45). ויין רוני סידר לאנגליה 2:3 דרמטי בסלובניה (87) והשתווה לליניקר כסגן מלך שערי הנבחרת, 1:2 לסלובקיה על מקדוניה, צמד לזלאטן בניצחון שבדיה

ג'ק ווילשר שחקן נבחרת אנגליה (מימין) עם ויין רוני. GettyImages
חיכה 28 הופעות כדי לכבוש צמד בכורה מרהיב בנבחרת. ג'ק ווילשר/GettyImages

המחזור השישי של מוקדמות יורו 2016 ננעל היום (ראשון) עם בתים ג', ה' ו-ז'. בבית ה' אנגליה שמרה על מאזן מושלם עם 2:3 גדול בחוץ על סלובניה בזכות צמד של ווילשר ועוד שער של ויין רוני, שהשתווה לגארי ליניקר כסגן מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 48 כיבושים. בבית ז' נבחרת רוסיה של קאפלו הסתבכה אחרי 1:0 ביתי מול אוסטריה, שנמצאת בדרך הבטוחה ליורו, כאשר שבדיה ניצחה 1:3 את מונטנגרו. בבית ג', ספרד אלופת אירופה ניצחה 0:1 בחוץ את בלארוס כשסלובקיה שמרה על מאזן מושלם עם 1:3 על מונטנגרו.

ססק פברגאס שחקן נבחרת ספרד חוגג עם דויד סילבה. רויטרס
חגגו גם בבלארוס. פברגאס המבשל ודויד סילבה הכובש/רויטרס

בית ג':

בלארוס - ספרד 1:0

אלופת אירופה בשתי המהדורות האחרונות עדיין נמצאת בפיגור אחרי סלובקיה, שמובילה את הבית. אלא ש"לה רוחה", שניצחה ביום חמישי 1:2 את קוסטה ריקה במשחק הכנה, השיגה הערב ניצחון רביעי רצוף במוקדמות, כולל ה-0:3 הביתי על בלארוס בנובמבר. פדרו ומוראטה פתחו בחוד של דל בוסקה, אבל דויד סילבה כבש את שער הניצחון על סף המחצית בזכות עוד בישול של ססק פברגאס.

אחרי 45 דקות עקרות, ספרד הצליחה סוף סוף לעלות ליתרון. פברגאס הרים כדור חופשי מצד שמאל, גורבונוב השוער הבלארוסי יצא רע ואפשר לכדור להגיע לדויד סילבה שירה מהאוויר לרשת החשופה.

סלובקיה - מקדוניה 1:2

הסלובקים, שהיו במונדיאל בדרום אפריקה, טרם העפילו ליורו מאז שקיבלו עצמאות אבל הם מאוד קרובים לעשות זאת כעת, עם מאזן מושלם ופער של שש נקודות מהמקום השלישי.

הסלובקים המושלמים עלו ליתרון כבר אחרי 8 דקות משער נגיחה של קורנל סלאטה הבלם שעלה להתקפה, קיבל כדור ברחבה ונגח מעל ידיו של שוער מקדוניה. בדקה ה-38 מארק האמשיק קשרה של נאפולי כבש את השני אחרי שעבר את השוער וגלגל מקרוב פנימה. מקדוניה חזרה למשחק בדקה ה-68. מוארם השתלט על כדור קרן ברחבה ונגח לעברו של אריאן אדמי שמקרוב בעט פנימה.

אוקראינה - לוקסמבורג 0:3
לאוקראינה: ארטיום קראבטס (49), דניס גארמאש (57), יבגני קונופליאנקה (87).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר קוקורין שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
אלכסנדר דראגוביץ' באוסטריה נאבק באלכסנדר קוקורין מרוסיה/רויטרס

בית ה':

סלובניה - אנגליה 3:2

בניגוד ליכולת שלהם בטורנירים הגדולים עצמם, האנגלים לרוב נוטים לטייל בשלבי המוקדמות וגם הפעם הם לא מתקשים במיוחד. אנגליה הגיעה ללובליאנה עם מאזן מושלם, עליו שמרה גם הערב אחרי דרמה גדולה. ג'ק ווילשר עשה מהפך עם צמד בכורה מרהיב בנבחרת. סלובניה השוותה בדקה ה-84, אבל שלוש דקות לסיום הגיע הרגע של ויין רוני. חלוץ יונייטד כבש את שערו ה-48 בנבחרת, השתווה לגארי לינקר כסגן מלך שעריה בכל הזמנים (אחד פחות מבובי צ'רלטון) ושמר את אנגליה מושלמת, בדרך הקלה ובטוחה ליורו.

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
בדרך להיות מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים. ויין רוני/רויטרס

האנגלים פתחו את המשחק הזה מצוין. ראחים סטרלינג החמיץ כבר בפתיחה כשבעט מקרוב מעל האנדנוביץ' ובדקה ה-22 ויין רוני שוב בחן את השוער הסלובני עם בעיטה חדה לפינה שנהדפה בקושי לקרן. בדקה ה-38 סלובניה עלתה ליתרון בניגוד גמור למהלך המשחק. איליצ'יץ' הכניס כדור עומק בתזמון מושלם לנובאקוביץ', שלא התבלבל מול הארט ובעט לפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-57 אנגליה השיגה את השוויון לו היא היתה ראויה. ג'ק ווילשר קשר ארסנל המתין לכדור שהורחק לא טוב ומחוץ לרחבה ירה ברגל שמאל לחיבורים וכבש שער בכורה בנבחרת. בדקה ה-73 ווילשר השלים את המהפך עם צמד פשוט מרהיב. הקשר שוב קיבל כדור מללאנה מחוץ לרחבה והניף את רגל שמאל האימתנית שלו עם כדור שנעצר בחיבורי הקורות.

הדרמה האמיתית התרחשה לקראת הסיום כשבדקה ה-84 נייץ פצ'ניק השווה עם נגיחה חזקה לפינה. גמור? לא אצל ויין רוני שבדקה ה-86 החזיר את היתרון לאנגליה אחרי בישול של וולקוט והשתווה לגארי ליניקר כסגן מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 48 כיבושים.

אסטוניה - סן מרינו 0:2
לאסטוניה: סרגיי זניוב (35 ו-63)

ליטא - שוויץ 2:1

ניצחון חשוב מאוד לשוויצרים, שניצלו את ההפסד של סלובניה ועלו למקום השני שמבטיח מקום ביורו בצרפת. אחרי שהביסה את הליטאים החלשים במשחק הראשון, הנבחרת של פטקוביץ' התקשתה הרבה יותר הפעם וגם נקלעה לפיגור אבל דרמיץ' ושאקירי עשו מהפך וקירבו אותה ליורו.

שוויץ תקפה והיתה עדיפה בליטא, אבל המארחים עלו ליתרון מפתיע מאוד בדקה ה-64. פוידור צ'רניץ' הסתובב ברחבה ובעט לפינה הרחוקה של זומר. אולם, היתרון הזה החזיק מעמד חמש דקות בדיוק עד שיוסיפ דרמיץ' כבש את השוויון כשדחק ממטר כדור רוחב של פביאן שאר. בדקה ה-84 הושלם המהפך. אמבולו שלח כדור לשאקירי שניצל את המהירות שלו כדי להקדים את ההגנה ולהכניע מקרוב את השוער הליטאי.

גם ליניקר מפרגן לרוני

בית ז':

רוסיה - אוסטריה 1:0

האוסטרים, אחרי 16 נקודות מ-18 אפשריות עד כה, חולמים על העפלה ראשונה אי פעם ליורו משלב המוקדמות (ב-2008 הם אירחו כמובן) והם בדרך הבטוחה לשם. אחרי 0:1 בסיבוב הקודם באוסטריה, שער של מארק יאנקו בדקה ה-33 סידר לנבחרת עוד שלוש נקודות ופער עצום של שמונה נקודות על פני הרוסים, שהסתבכו מאוד בעקבות ההפסד הזה ויקוו להפסד של שבדיה השנייה מול מונטנגרו כדי להישאר בתמונת המאבק על המקום השני.

אוסטריה לא נפלה מהרוסים ובדקה ה-33 באה על שכרה עם שער נפלא. מארק יאנקו השתלט על כדור שלא הורחק בתוך הרחבה ועם חצי מספרת בעט פנימה.

שבדיה - מונטנגרו 1:3

אחרי שראתה את שבדיה מפסידה בביתה לאוסטריה, שבדיה עשתה צעד משמעותי מאוד לקראת העפלה ליורו ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום השלישי. המונטנגרים החבולים החזיקו מעמד עד הדקה ה-38, אבל אז שער של ברג ועוד צמד של זלאטן עוד לפני ההפסקה סידרו למארחים ניצחון חלק. למרות ההפסד, מונטנגרו רחוקה עדיין שלוש נקודות מרוסיה השלישית, אותה היא תפגוש במחזור הסיום.

השבדים ניצלו הרכב חסר של המונטנגרים ובדקה ה-37 עלו ליתרון. אקדל הרים כדור מדויק מצד ימין, מרקוס ברג הגיע בתזמון מצוין ונגח פנימה. שלוש דקות בלבד חלפו עד שזלאטן נכנס לתמונה עם בעיטה שטוחה וחזקה מקצה הרחבה לפינה הרחוקה. בדקה ה-44 החגיגה של זלאטן נמשכה עם עוד שער מקרוב אחרי בישול של לארסון. בדקה ה-64 האורחים השיגו גול ניחומים מפנדל מדויק של דז'אן דמנג'נוביץ'.

ליכטנשטיין - מולדובה 1:1
לליכטנשטיין: סנדרו וייסר (21), למולדובה: גיורגי בוגיו (44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully