וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6.5 לנאתכו, 6 לשהר ולדגני: הציונים ההזויים של הבוסנים

למרות היכולת הרעה של הנבחרת הישראלית, אחד העיתונים הבוסנים החליט דווקא לפרגן לשחקנים של אלי גוטמן: בן הרוש קיבל 6, מרציאנו 7. מי קיבל את הציון הנמוך ביותר ומי סיים כמצטיין?

אדין וישצ'ה שחקן נבחרת בוסניה חוגג. רויטרס
"מאושר בזכות שני השערים, אבל שלוש הנקודות הן החשובות יותר". וישצ'ה/רויטרס

נבחרת בוסניה כבר הייתה עם רגל וחצי מחוץ ליורו 2016, עם 2 נקודות מ-12 הראשונות בבית ב', אבל הניצחון אתמול על ישראל טרף את הקלפים והחזיר את השחקנים של מחמד בז'דרביץ' לתמונת הפלייאוף.

לבוסנים נותרו משחקים מול מול בלגיה בחוץ, אנדורה בבית, ויילס בבית וקפריסין בחוץ. הם רחוקים נקודה אחת בלבד מישראל השלישית, שתשחק מול אותן נבחרות אך פעמיים בחוץ מול שתי מוליכות הבית.

"עשינו צעד חשוב לקראת היורו", אמר כובש הצמד אדין וישצ'ה, שעבורו היו אלה שערי הבכורה במדים הלאומיים. "אני מאושר בזכות שני השערים, אבל שלוש הנקודות הן החשובות יותר. אסור לנו להיכנס לאופוריה. הסרנו מעצמנו המון לחץ. כעת אנחנו נוסעים לבלגיה כדי להתמודד איתם, אני חושב שהם יותר לחוצים מאיתנו. אם נשחק כך, מדוע שלא נוכל לנצח אותם?"

השוער אסמיר בגוביץ' כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "המשחק היה נהדר והתוצאה מצוינת עבורנו. שיחקנו כאיש אחד והרווחנו ביושר את הניצחון. תודה לאוהדים על התמיכה, בלעדיכם זה לא היה אפשרי. כעת צריך לטעון את המצברים, התחנה הבאה בלגיה".

הציונים שקיבלו שחקני נבחרת ישראל בעיתון בוסני. עיתון דנבני אבאז, סריקה
הציונים בעיתון הבוסני/סריקה, עיתון דנבני אבאז

המאמן, מחמד בז'דרביץ', הוסיף: "הדבר הכי חשוב עבורנו היה לחזור לחיים בקרב הזה. הניצחון הזה יוסיף לנו התלהבות, וחשוב שנתרכז במשחק הקרוב מול בלגיה שיכול להחזיר אותנו למאבק".

ביום שלאחר המשחק, אחד העיתונים הבוסנים, דנבני אבאז, פרגן בצורה תמוהה לשחקני הנבחרת הישראלית, שנראו לא טוב לאורך דקות רבות של המשחק. לדוגמא, ביברס נאתכו, שהיה מהחלשים על כר הדשא, היה לשחקן השדה בעל הציון הגבוה ביותר מבין השחקנים הישראלים - 6.5, כמו גם הבלם טל בן חיים. השוער אופיר מרציאנו הצטיין לפי הבוסנים עם ציון 7, כשבן שהר, אוראל דגני ועומרי בן הרוש, שהיו רעים מאוד גם כן, קיבלו את הציון 6. לפי הבוסנים, השחקן החלש ביותר על כר הדשא היה המחליף עומר דמארי, שקיבל 5.5

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • בוסניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully