וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל חוגג בדרך ליורו: "זה היה המשחק הגדול בקריירה שלנו"

נבחרת ויילס בעננים לאחר הניצחון על בלגיה, שקירב אותה לטורניר גדול ראשון מאז 1958: "הגעה לטורניר גדול היא בראש הרשימה שלי כעת, ונמשיך לעבוד קשה בשביל זה". המאמן קולמן מאושר: "רק העפלה ליורו תאפיל על זה"

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. Stu Forster, GettyImages
בדרך לטורניר גדול ראשון. בייל/GettyImages, Stu Forster

גארת' בייל הגיע כבר לפסגת הקריירה כשחקן בריאל מדריד, ואפילו כבש בגמר ליגת האלופות. כעת הוא קרוב להישג משמעותי גדול ראשון עם נבחרת ויילס, לאחר שכבש את השער היחיד במפגש מול בלגיה, והבטיח פער חמש נקודות מהמקום השלישי בבית ב' של מוקדמות יורו 2016.

"הגעה לטורניר גדול היא בראש הרשימה שלי כעת, ונמשיך לעבוד קשה בשביל זה", אמר בייל, שציין אתמול את הופעתו ה-50 במדים הלאומיים. "זה היה מאוד מיוחד עבורי, ועבור רובנו זה היה המשחק הגדול בקריירה. כולנו נרתמנו למטרה ועשינו את המוטל עלינו".

עד לסיום משחקי המוקדמות נותרו ארבעה משחקים, כשלוויילס יש 14 נקודות לעומת 11 של בלגיה השניה. לנבחרת של בייל והמאמן כריס קולמן נותרו מפגשים עם קפריסין, ישראל ואנדורה החלשות, ומשחק חוץ קשה בבוסניה.

"אנחנו יודעים שאנחנו במצב מצוין, אבל נהיה ממוקדים גם במשחקים הבאים. קל להיסחף, אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות", סיכם בייל.

גם המאמן קולמן חגג, ואמר: "זה שיא הקריירה שלי, רק העפלה ליורו תאפיל על זה. זה היה הניצחון הכי גדול שלנו, אבל אני מאמין שיהיה עוד אחד, גדול יותר, בהמשך הקמפיין. אני לא יודע מתי, אבל זה יהיה המשחק שיכריז רשמית שאנחנו נוסעים לצרפת".

קולמן, שהפסיד בארבעת משחקים הראשונים בתפקיד לאחר שירש את גארי ספיד המנוח, מוביל כעת את ארצו לפתיחת הקמפיין הטובה ביותר שלה אי פעם, ולטורניר גדול ראשון מאז 1958. "אנחנו מאמצים בשמחה את הלחץ שיש עלינו. זה לחץ טוב, הרווחנו אותו ביושר. מגיע לשחקנים ליהנות מהמקום הראשון בבית, כי הם עברו הרבה, אבל יש עוד הרבה לעבור בהמשך"

באשר לבייל, הוסיף המאמן: "מגיע לו לשחק בטורניר גדול. יהיה חבל מאוד אם הוא לא יעפיל אלי. הוא להוט ונואש להצליח עם ויילס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully