וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: הולנד ניצחה 0:2 את לטביה, קרואטיה-איטליה 1:1

הנבחרת של חוס הידינק חזרה לחיים בזכות שערים של ויינאלדום ונרסינג. בופון נפצע בתיקו של איטליה. איסלנד בדרך ליורו עם 1:2 על צ'כיה. רק 0:0 לנורבגיה. בולגריה ניצחה 0:1 את מלטה

אנטוניו קנדרבה שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
קנדרבה מאזן את התוצאה בפנדל/רויטרס

המחזור השישי במוקדמות יורו 2016 יצא הערב (שישי) לדרך עם משחקי הבתים א', ב' וח'. הולנד, שנמצאת בקמפיין רע מאוד, הצליחה לחזור לחייך עם 0:2 בחוץ מול לטביה. איסלנד התקרבה מאוד ליורו 2016 עם 1:2 על צ'כיה, בעוד טורקיה עשתה את שלה עם 0:1 על קזחסטן. בבית ח', קרואטיה ואיטליה נפרדו ב-1:1 במשחק המרכזי, בו ג'אנלואיג'י בופון נפצע. נורבגיה ואזרבייג'אן סיימו ב-0:0, בעוד בולגריה ניצחה רק 0:1 את מלטה.

הבית הישראלי: בלגיה מגיעה לוויילס לקרב ישיר על הפסגה

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן נבחרת הולנד (ימין) עם קלאס יאן הונטלאר. רויטרס
ויינאלדום והונטלאר חוגגים/רויטרס

לטביה - הולנד 2:0

אחרי קמפיין מסויט שכלל שבע נקודות בלבד מתוך 15, הצליחו האורנג' לחזור לחייך. הולנד ניצחה 0:2 את לטביה בחוץ, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-10 נקודות ושמרה על המקום השני בבית מעל טורקיה, לה יש 10 נקודות. ג'ורג'יניו ויינאלדום ולוסיאנו נרסינג כבשו את השערים להולנדים. הלטבים נותרו במקום החמישי והלפני אחרון עם 3 נקודות.

ההולנדים הצליחו למצוא את השער היקר שהם כל כך חיפשו בדקה ה-67. ג'ורג'יניו ויינאלדום, שנכנס במקום רובין ואן פרסי, קיבל כדור מווסלי סניידר, הסתובב ובעט לא רע, אבל אנדריס ואנינס לא הצליח להדוף והולנד עלתה ל-0:1. כעבור ארבע דקות הצליחה הולנד להשיג את השני. הונטלאר שלח כדור עומק מצוין לוסיאנו נרסינג, שנותר לבד מול השוער והכניע אותו בקלות כדי לקבוע 0:2.

איסלנד - צ'כיה 1:2

האיסלנדים בדרך לעלות לטורניר גמר בפעם הראשונה בתולדותיהם. המדינה הקטנטנה מצפון מערב אירופה עשתה הישג גדול עם מהפך ו-1:2 ביתי מול צ'כיה. האיסלנדים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-15 והם במרחק של חמש נקודות מהמקום השלישי.

הצ'כים עלו ליתרון בדקה ה-55 עם שער ענק של בורז'ק דוצ'קל אחרי בישול של תומאש נציד וזה 0:1 לצ'כיה. איסלנד הצליחה למצוא את השוויון כעבור חמש דקות כשהגבהה של ארי סקולסון מצאה את ארון גונרסון, שנגח מקרוב בעוצמה פנימה את ה-1:1. האיסלנדים הצליחו למצוא את השני בדקה ה-76 לאחר טעות קשה בהגנת צ'כיה. קולביין סיגטורסון היה שם כדי לנצל את המתנה ולקבוע 1:2.

קזחסטן - טורקיה 1:0

הנבחרת של פתיח טרים הפעילה לחץ עצום על השער הקזחי והצליחה להשיג את השער היקר בדקה ה-83. ארדה טוראן המצוין הסתובב ושחרר כדור אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:1 לטורקים, שמשפרים את המצב שלהם בבית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בית ח'

קרואטיה - איטליה 1:1

הבשורה הכי טובה מבחינת שתי מוליכות בית ח' הגיעה בכלל מאוסלו, כשנורבגיה לא הצליחה לנצח בבית את אזרבייג'אן. במשחק בספליט נפרדו קרואטיה ואיטליה ב-1:1 לאחר ששני השערים נכבשו כבר במחצית הראשונה. הנבחרת של ניקו קובאץ' נותרה במקום הראשון בבית עם 14 נקודות, בעוד האיטלקים עם 12 ונורבגיה המאכזבת נותרה שלישית.

בדקה השביעית הגיעה קרואטיה להזדמנות גדולה עם פנדל אחרי שדוידה אסטורי הכשיל על קו הרוחב בתוך הרחבה את דריו סרנה. מריו מנדז'וקיץ' בעט לא טוב את הפנדל וג'אנלואיג'י בופון הנהדר הדף. הקרואטים ומנדז'וקיץ' עצמו כבשו בדקה ה-11 אחרי מסירת רוחב מוצלחת של איבן ראקיטיץ' וקבע 0:1. האיטלקים הצליחו לאזן בדקה ה-36 ועוד בפנדל לאחר עבירה של לא אחר מאשר מנדז'וקיץ'. חלוץ אתלטיקו מדריד נגע ביד ברחבה. אנטוניו קנדרבה בעט מצוין וקבע 1:1.

במהלך המחצית הראשונה נפצע בופון וביקש חילוף, והוא הגיע בדקה ה-46 כשסלבאטורה סיריגו נכנס במקומו. בדקה ה-90 ספג דריו סרנה כרטיס צהוב שני וסיים את המשחק.

נורבגיה - אזרבייג'אן 0:0

הסקנדינבים ידעו שניצחון מול האזרים ייתן להם דחיפה משמעותית מאוד בהתחשב בכך שאיטליה וקרואטיה נפגשו במקביל. אבל נורבגיה לא הצליחה לעשות את שלה וסיימה ב-0:0 ביתי ומאכזב מאוד מול אזרבייג'אן ותצטרך ככל הנראה לנצח את איטליה או קרואטיה כדי לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית.

מלטה - בולגריה 1:0
לבולגריה: איבלין פופוב (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully