וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחת בדיוק לפתיחת יורו 2016: מכירת הכרטיסים יוצאת לדרך

אופ"א הודיעה שמחירי הכרטיסים יתחילו מ-25 יורו ושניתן יהיה לרכוש גם כרטיסים לפי אצטדיון. בצמרת רשימת הפייבוריטיות, נכון להיום: גרמניה, צרפת, ספרד, אנגליה, בלגיה ואיטליה

יורו 2016. GettyImages
עוד שנה מתחילים/GettyImages

הסיבוב השני של מוקדמות יורו 2016 ייצא לדרך ביום שישי הקרוב עם המחזור השישי. הטורניר עצמו, בהשתתפות 24 הנבחרות הטובות ביותר ביבשת הישנה, ייפתח בדיוק בעוד שנה מהיום, ב-10 ביוני, בצרפת.

הטורניר יימשך חודש ימים, ממשחק הפתיחה, שייערך באצטדיון סטאד דה פראנס בפריס ובו תשחק נבחרת הטריקולור המארחת בבית א' ועד לגמר הגדול, שיתקיים באותו אצטדיון ממש ב-10 ביולי ובו תוכתר אלופה חדשה ליבשת. מדובר כמובן באצטדיון שאירח את משחק הפתיחה והגמר של הטורניר הגדול האחרון שצרפת אירחה, מונדיאל 1998, בו היא גם זכתה. הצרפתים יקנו גורל דומה גם הפעם.

צרפת, בתור המארחת, היא הנבחרת היחידה שהבטיחה את השתתפותה בטורניר עד כה. היא תשובץ כאמור כראש בית א' בהגרלת שלב הבתים, שתתקיים ב-12 בדצמבר בפריס. 24 הנבחרות יחולקו לשישה בתים, כאשר שתי הראשונות מכל בית תעפלנה לשלב שמינית הגמר. אליהן יצטרפו ארבע הנבחרות הטובות ביותר מבין אלה שתסיימנה במקום השלישי.

שחקני נבחרת גרמניה מניפים את גביע העולם. GettyImages
יצרפו עוד תואר לגביע העולם? שחקני גרמניה/GettyImages

מה לגבי ההימורים על הזוכה? נכון להיום, גרמניה, אלופת העולם למי ששכח, מקבלת את הסיכויים הכי טובים לפי "סקי בט". הגרמנים עומדים ביחס של 100/30 ואחריהם אפשר למצוא את המארחת צרפת עם יחס של 4/1. בהמשך הרשימה: ספרד (13/2), אנגליה ובלגיה (11/1), איטליה (14/1), הולנד (16/1), קרואטיה ופורטוגל (22/1) וצ'כיה ורוסיה (50/1). נבחרת ישראל, אם תהיתם, זוכה כרגע ליחס של 300/1, יותר טוב מיוון (500/1) למשל). במקומות האחרונים: מולדובה וקזחסטן (2500/1).

אופ"א, שמארגנת את הטורניר, הודיעה היום (רביעי) כי הכרטיסים מוצעים כעת למכירה לקהל הרחב, כאשר המחירים מתחילים מ-25 יורו בלבד. לאוהדים יש כעת חודש ימים, עד ה-10 ביולי, להגיש את הבקשות שלהם לכרטיסים ואז תתקיים בין כל המבקשים הגרלה.

על פי אופ"א, ישנה מיליון כרטיסים פנויים למכירה בארבע קטגוריות מחיר, שמתחילות מ-25 יורו כאמור. את הכרטיסים המוזלים הללו ניתן יהיה לרכוש ל-43 מתוך 51 משחקי הטורניר. כל אוהד יכול לרכוש עד ארבעה כרטיסים למשחק וקיים גם מסלול בו אפשר לרכוש כרטיסים לשני משחקים באותו אצטדיון, אם הוא לא מעוניין לטייל ברחבי צרפת יותר מדי או אם הוא פשוט מתגורר באחד האזורים שמארח את המשחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully