וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוניאנין: "מחפשים נקמה בישראל". צוצאליץ': "לישראלים יש מנטליות מוזרה"

נבחרת בוסניה מתכוננת למפגש מול ישראל, שני האקסים של ליגת העל התייחסו למפגש. צוצאליץ': "קשה לשמור על זהבי, דמארי ובן חיים". מדוניאנין: "הפעם אנחנו מוכנים, אין פצועים"

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד
האריס מדוניאנין שחקן נבחרת בוסניה. קובי אליהו
"לכולן קשה לשחק במגרש הביתי שלנו". מדוניאנין/קובי אליהו

בפני נבחרת בוסניה ניצבות שתי מטרות לקראת המשחק מול נבחרת ישראל בשישי במוקדמות היורו: הראשונה, לרשום ניצחון ביתי כדי לשמור על סיכוי להעפיל לאליפות אירופה; השנייה: נקמה בישראל על ה-0:3 במשחק הקודם בין הנבחרות בחיפה. כמו הנבחרת הישראלית, גם הבוסנים נמצאים בעיצומן של ההכנות לקראת המפגש החשוב, ושניים משחקני הנבחרת, האריס מדוניאנין ואדין צוצאליץ', ששיחקו בעברם בישראל, דיברו לקראת ההתמודדות.

"במשחק הקודם בישראל לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים וראינו מה קרה", אמר מדוניאנין, ששיחק בעבר במכבי תל אביב. "הפעם אנחנו הרבה יותר מוכנים, ובנוסף לא חסרים לנו כמות גדולה של שחקנים כפי שהיה בחיפה. נצטרך לנקום בישראל על ההפסד הקודם. לכולן קשה לשחק במגרש הביתי שלנו, ואני מאמין שבסופו של דבר נצא עם שלוש הנקודות. מי השחקנים המסוכנים בישראל? ערן זהבי, שכבש הרבה מאוד שערים העונה עבור מכבי תל אביב".

"ישראל מסוכנת, במיוחד זהבי, עומר דמארי וטל בן חיים, שהם שחקנים מהירים מאוד", אמר צוצאליץ', בעבר במכבי חיפה. "קשה לשמור על כל אחד מהם, אבל אנחנו נבחרת טובה בהרבה. הכול תלוי בנו ולא בישראל. שוחחתי עם מספר שחקנים מישראל לפני המשחק, אבל כמובן שאשמור את זה לעצמי. בכל מקרה, לישראלים יש מנטליות מוזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully