וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר המזל של מנצ'סטר יונייטד: 68 פציעות בעונה אחת

לוק שואו מוביל את המצעד עם 117 ימים על מיטת הטיפולים, ג'ונס, קאריק ואחרים סבלו משלוש פציעות לפחות. ינוזאי, מאטה ובלאקט הצעיר הם היחידים שלא החסירו משחקים בגלל פציעות

רובין ואן פרסי/GettyImages

"ג'וני אוואנס פצוע. הוא היה בריא שישה שבועות ויכול היה לשחק, ופתאום הוא נפצע עוד פעם ועכשיו הוא לא יכול לשחק. גם מייקל קאריק פצוע. קיוויתי שהוא יחלים עד המשחק בשבת, אבל זה לא קרה. לוק שואו סובל מכאבים במפשעה וגם הוא לא ישחק". את הדברים הללו אמר היום (שישי) מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, לקראת המשחק של קבוצתו נגד ווסט ברומיץ' מחר (שבת, 19:30).

מנצ'סטר יונייטד נמצאת בעיצתומה של עונה רוויית פציעות, אבל מעל כולם בולט לוק שואו שחזר מפציעה לפני כשבועיים, אבל כעת חזר למיטת הטיפולים. המגן השמאלי עבר לאולד טראפורד בקיץ האחרון תמורת 37.5 מיליון ליש"ט שעשו דרכם לסאות'המפטון, אבל הוא ירצה לשכוח את עונת הבכורה שלו במדי השדים האדומים. שואו שותף העונה ב-15 משחקי ליגה בלבד וסבל מכמה פציעות (מפשעה, שריר הירך האחורי, קרסול) שהכריחו אותו להיעדר במשך לא פחות מ-117 ימים במצטבר.

שואו הוא "הפצוע הבכיר" של מנצ'סטר יונייטד העונה, אבל הוא לא לבד. פיל ג'ונס, מרקוס רוחו וג'וני אוואנס סבלו העונה מכמה פציעות בטווחי זמן שונים, דיילי בלינד פספס תשעה משחקים ברציפות בגלל פציעה בברך, ורפאל כבר גמר את העונה. שחקני השדה היחידים של מנצ'סטר יונייטד שלא פספסו משחקים העונה בגלל פציעות הם טיילור בלאקט הצעיר, חואן מאטה ועדנאן ינוזאי.

באנגליה מנהלים מעקב אחרי כל דבר שקורה בפרמיירליג, כולל פציעות. באתר PhysioRoom.com וב"טלגרף" פרסמו אתמול ששחקני הסגל הראשון של מנצ'סטר יונייטד סבלו העונה מלא פחות מ-68 פציעות, קצת יותר מה-66 של ארסנל והרבה יותר מה-43 של צ'לסי.

אגב, מנצ'סטר יונייטד עדיין רחוקה מאוד מארסנל כשפותחים את ספרי ההיסטוריה. על פי מחקר שפורסם ב-PhysioRoom.com באוקטובר, מתחילת עונת 2002-03, כלומר יותר מ-12 שנים, התותחנים סבלו מיותר מ-889 פציעות. למנצ'סטר יונייטד היו באותה נקודת זמן 792 פציעות באותן 12 שנים, לצ'לסי 620 ולליברפול 551.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully