וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה: "במחצית השנייה פתאום ישראל התחילה לשחק כדורגל"

שביעות רצון בבלגיה לאחר הניצחון הדחוק בטדי. השוער שהצטיין: "ישראל נבחרת לא רעה, הייתה לי יותר עבודה ממה שחשבתי". דה בראונה: "מה שחשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות"

קובי אליהו

נבחרת בלגיה לא חשבה שתצטרך לעבוד כל כך קשה, אבל בסופו של דבר היא השיגה הערב (שלישי) את שלוש הנקודות בטדי עם 0:1 דחוק ב-10 שחקנים על נבחרת ישראל. מרואן פלאיני הכריע את המשחק בדקה התשיעית, כשהמצטיין היה השוער טיבו קורטואה, שמנע מערן זהבי ובן שהר להשוות לאחר הרחקתו של וינסנט קומפני (64). בתום הסיבוב הראשון בבית ב' של מוקדמות יורו 2016, בלגיה ניצבת בראש עם 11 נקודות, בדיוק כמו ויילס. ישראל שלישית עם 9.

פלאיני כבש, קורטואה הצטיין בשער, ישראל הפסידה 1:0 לבלגיה

שחקני הנבחרת גאים בהופעה, בן שהר: "החזרנו את הכבוד"

הציונים: ביטון ומרציאנו 7, נאתכו רק 4. ומה עם זהבי?

ערן זהבי מול אדן הזאר: מעקב ראש בראש

הטוב, הרע והמכוער: האשליה של ישראל, בחסות אלי גוטמן

המשחק בבוסניה יכריע: התסריטים לקראת המשך המוקדמות

לא לפתיחה הזו הם ציפו. טל בן חיים וניר ביטון/ברני ארדוב

המאמן מארק וילמוטס החמיא למחליף ז'אסון דנאייה, שנכנס להופעת בכורה וסייע להגנה להחזיק מעמד ב-10 שחקנים: "אחרי שראיתי את ז'אסון במדי סלטיק ששיחקה ב-10 שחקנים נגד אינטר, ידעתי שהוא יצליח הערב".

קווין דה בראונה: "במחצית הראשונה הצלחנו לעצור אותם כבר במרכז המגרש. הם הלכו על כדורים ארוכים ושלטנו במשחק. במחצית השנייה הם קצת לחצו עלינו. אחרי ההרחקה של קומפני היינו צריכים להראות אופי. כשמורחק לך שחקן, זה תמיד הופך את העסק לקשה יותר. ישראל לא הגיעה להרבה מצבים, הרוב היו בעיטות מרחוק והרגשתי שעשינו את העבודה שלנו. ברור שאם היינו נשארים עם 11 שחקנים היה לנו קל יותר".

טיבו קורטואה: "הכרטיס האדום שינה את המשחק, אבל גם אחריו התגוננו היטב. ישראל היא נבחרת לא רעה, אבל במחצית הראשונה היא הייתה מאוד עצבנית. במחצית השנייה הם פתאום התחילו לשחק כדורגל והקשו עלינו. כנראה הרגשנו שאנחנו יותר מדי בשליטה ונרדמנו. הם עשו חילופים ויחד עם הכרטיס האדום המשחק השתנה לגמרי. ניצחנו עם הרבה מזל. הייתה לי המון עבודה, יותר ממה שציפיתי. ישראל עשתה עבודה טובה ואני שמח שנתתי כמה הצלות טובות ועזרתי לנבחרת שלי".

טובי אלדרווירלד: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, היינו צריכים לכבוש עוד שערים. במחצית השנייה ספגנו כרטיס אדום וידענו שיהיה קשה, אבל התגוננו טוב וישראל לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות. הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות. אני חושב שעשינו צעד חשוב כשהוצאנו שש נקודות משש אפשרויות. אנחנו שמחים מזה ועכשיו נוכל לחזור למועדונים שלנו בשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully