וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "תנו לעבוד בשקט. יש דברים שלא אשכח, יש לי זיכרון של פיל"

מאמן איטליה התייחס אחרי ה-2:2 בבולגריה לאיומים על חייו: "אני רק רוצה להשתפר ולהשיג תוצאות טובות יותר". אדר על הבכורה החלומית: "החברים נתנו לי להרגיש אחד מהם מהיום הראשון"

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
לא שוכח את היממה שעברה עליו. קונטה/AP

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה עמד אמש (שבת) על הקווים באצטדיון ואסיל לבסקי בסופיה, אחרי שעברה עליו יממה סוערת בעקבות איומים שקיבל על חייו. זאת בעקבות פציעתו של קשר יובנטוס קלאודיו מרקיזיו, שלטענת אנשי יובנטוס נגרמה עקב שיטות האימון הנוקשות של קונטה. אם לא די בכך, איטליה נקלעה לפיגור 2:1 מול בולגריה אחרי שהוליכה 0:1, אבל אז הגיע גול יפה של המתאזרח הברזילאי-איטלקי אדר, שקבע 2:2 וגרם לקונטה להתפרצות רגשות. "אתם יכולים להסיק את המסקנות שלכם", הישב קונטה לעיתונאים כשנשאל על האיומים על חייו, "תנו לי לעבוד בשקט, אני רק רוצה להשתפר ולהשיג תוצאות טובות יותר. יש דברים שלא אשכח, יש לי זיכרון של פיל".

על המשחק עצמו אמר קונטה: "יצרנו הרבה מצבים, שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. חבל מאוד, ניצלנו את המינימום שהיה לנו, ויכולנו לנצח במגרש שבאופן מסורתי לא קל לנו בו. החבר'ה שיחקנו טוב, היו דומיננטים, אבל לא סגרו טוב את המתפרצות".

סניידר והונטלאר הצילו את הולנד, תיקו לאיטליה בבולגריה

שחקן נבחרת איטליה אדר (שמאל) ומאמנו אנטוניו קונטה (ימין). AP
"מאושר שהבקעתי בבכורה שלי בחולצה היוקרתית של נבחרת איטליה". אדר רץ לחבק את קונטה/AP

"אני כל כך שמח שהצלחתי לעזור לנבחרת", אמר אדר, לו זה היה שער בכורה במשחק הבכורה שלו, "המאמן האמין בי, ואני מאושר שהבקעתי בבכורה שלי בחולצה היוקרתית של נבחרת איטליה". אדר נולד בברזיל אך יש לו שורשים איטלקיים ולכן קיבל אזרחות, אולם לא כולם אהבו את הצעד הזה, ורוברטו מאנצ'יני אף העביר ביקורת על כך שזומן לנבחרת. אדר ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם המבקרים. "בושה שזה מה שאמרו, אבל אני מכבד את מאנצ'יני ואת הדעה שלו. קשה להגיע לנבחרת איטליה ולהישאר בה, אני מודה לחברים שעזרו לי וקיבלו אותי בצורה חמה, הם נתנו לי להרגיש חשוב ונתנו לי להרגיש אחד מהם מהיום הראשון. אני מקווה לשחק כמה שיותר עבור נבחרת איטליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully