וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי וגארת' בייל: מעקב ראש בראש

אחד הרג את המשחק ברגע שהחליט להתעורר, השני לא איים בכלל על השער ולא יצר מצבים לחבריו. שני הברומטרים של ויילס וישראל הציגו יכולות שונות למדי והוולשי ניצח בנוקאאוט

שני הכוכבים הגדולים של נבחרות ישראל ו-ויילס התייצבו הערב (שבת) למטרה אחת: לחזור הביתה עם שלוש הנקודות כדי לשפר את הסיכויים להעפיל ליורו. בזמן שגארת' בייל סיפק את הסחורה וצמד שלו סידר לוולשים ניצחון גדול, הכוכב הישראלי ערן זהבי התקשה להביא את עצמו למעמד. קבלו את ההספק של השניים.

ויילס ניצחה את ישראל 0:3

מבוכה להתאחדות: חולקו חוברות למשחק של ישראל נגד בלגיה

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס (ימין) עם כריס גאנטר. אדריאן הרבשטיין
הוא את שלו עשה הערב. בייל חוגג/אדריאן הרבשטיין

גארת' בייל

מסירות מדויקות: 19
איבודים: 3
בעיטות לשער: 8
נגיעות ברחבה: 8
סחיטת עבירות: 3
עבירות: 0
חטיפות: 6
צהובים: 0
ביצוע קרנות ועונשין: 2
שערים: 2
בישולים: 1

דומיננטיות, יכולת וכימיה: בייל פתח קצת מנומנם, ניסה להסתגל לאווירה ונעלם לו באגף ימין. אחרי שקולמן העביר אותו לאמצע, בערך בדקה העשירית, הכוכב התעורר. שתי חטיפות שלו הפכו למצבים מסוכנים ואילצו את ההגנה שלנו להציל את המצב. בדקה ה-42 הוא נקלע לוויכוח עם ייני לאחר פציעה ואי הבנה בנוגע לעצירת המשחק ובאופן כללי, העביר מחצית ראשונה ללא יותר מדי השפעה כל זאת עד לשנייה הראשונה של תוספת הזמן, אז נגיחה סתמית שלו ברחבה מצאה את הראש של ראמזי ומשם, בום.

ואז, רגע אחרי שהתחילה המחצית השנייה, בייל שוב חטף והפעם גם סחט עבירה על סף הרחבה ושלח בטאץ' מושלם לחיבור של מרציאנו ההמום. עוד חצי דקה עברה, בייל שוב חטף כדור, עבר את טיבי וסחט ממנו צהוב שני. נוקאאוט, גיים אובר, מה שתרצו. בדקה ה-77 הוא שוב התגנב והחטיף לנו, את השני שלו והשלישי של האורחים, כדי להפוך את העסק למשפיל במיוחד ועד לסיום המשיך להתעלל בהגנה החבולה בלבן. המחצית השנייה של בייל הייתה מהמחציות הגדולות שנראו כאן. איזה שחקן, איזה שחקן!

מה קיבלנו: זה היה גארת' בייל שהכרנו. מטוטנהאם, לא מריאל מדריד. באלופת אירופה הוא כינור שני, בנבחרת הוא הזכיר את הכוכב האדיר שפרץ במדי התרנגולים. לקח לו קצת זמן להיכנס למשחק, אבל לנבחרת ישראל לא באמת היו תשובות אליו. הופעה אישית בלתי נשכחת.

שורה תחתונה: גארת' בייל בדרך לעשות את מה שריאן גיגס לא הצליח ולהוביל את ויילס לטורניר גדול.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא הופיע. ערן זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי

מסירות מדויקות: 12
איבודים: 5
בעיטות לשער: 1
נגיעות ברחבה: 1
סחיטת עבירות: 0
עבירות: 0
חטיפות: 0
צהובים: 0
ביצוע קרנות ועונשין: 0
שערים: 0
בישולים: 0

דומיננטיות, יכולת וכימיה: משחק חלש של זהבי יחד עם כל שחקני הנבחרת. מספר 7 לא איים על השער ולא יצר מצבים לחבריו. הוחלף בדקה ה-70 ושמע את האצטדיון כולו שורק בוז עז. ליכולת או לחילוף עצמו?

מה קיבלנו: כמעט כלום מהשחקן שאמור להיות הכי דומיננטי בחלק הקדמי.

שורה תחתונה: זהבי הוא עדיין זהבי. אל תתפלאו אם הוא יגיע כמו גדול לבלגיה.

טיבי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully