וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קולמן: "נצטרך להתמודד עם קצת הצגות מכיוון הישראלים"

מאמן נבחרת ויילס לא חושש מניסיון של ישראל להוציא את בייל מאיזון: "הוא יידע להתמודד. הוא שיחק כדורגל קשוח רוב השנים". הקפטן וויליאמס: "תהיה אווירה עוינת, תיקו זו תוצאה טובה"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

נבחרת ויילס נחתה אמש (חמישי) בארץ לקראת המשחק הגורלי מול נבחרת ישראל ביום שבת. חלק משחקני הנבחרת הבריטית יצאו לטייל היום ברחובות חיפה, ובשעות אחר הצהריים קיימו המאמן כריס קולמן והקפטן אשלי וויליאמס את מסיבת העיתונאים הרשמית שלהם לקראת ההתמודדות. ויילס מגיעה למשחק כסגנית של נבחרת ישראל בבית ב' עם שמונה נקודות מארבעה משחקים, שתיים יותר מקפריסין ושלוש יותר מבלגיה (לה משחק חסר). ניצחון בשבת יקפיץ את הוולשים למקום הראשון בבית.

"אני ממוקד", אמר המאמן כריס קולמן. "אני כבר מחכה לעלות למגרש. האצטדיון מצוין, זה מתקן מעולה והיה לנו שבוע טוב מאוד של אימונים. כל מאמן שאומר לך שהוא מגיע למשחק רגוע כנראה משקר. אני מצפה גם לאווירה, כי היא תהיה מצוינת. אני אוהב את הלחץ הזה, בשביל זה אנחנו עובדים. נצטרך לנסות לעשות במשחק מה שעשינו באימונים השבוע. התוצאה תהיה מה שתהיה, כי לפעמים במשחק של 90 דקות דברים קורים שהם מחוץ לשליטתך. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להתמקד ביכולת שלנו, ולעשות את מה שעבדנו עליו. זה סוד ההצלחה שלנו עד כה".


הכל על ישראל - ויילס:

גוטמן: "התקשרנו לרונאלדו ושאלנו אותו איך עוצרים את גארת' בייל"

גוטמן החדש: הבלוג של יצחקי על מאמן הנבחרת

הארטסון וברקוביץ' נפגשו, האוהדים הוולשים נהנים

שוער העבר הוולשי נוויל סאות'הול בראיון מיוחד

איך עוצרים את גארת' בייל?

מאמן נבחרת ויילס כריס קולמן. יותם רונן
נחוש וממוקד. כריס קולמן/יותם רונן

בתגובה לדברים של אלי גוטמן, לפיהם ישראל לא תנקוט בטקטיקה מיוחדת על מנת לבלום את גארת' בייל, אמר קולמן: "נצטרך להתמודד עם קצת הצגות מצד הישראלים. ישראל צריכה לעשות את מה שהיא צריכה לעשות כדי להשיג תוצאה ואם זו הדרך בה היא תלך ותנסה להוציא את בייל מאיזון, הוא יידע להתמודד. זה לא משהו חדש עבורו. בפרמיירליג, שם הוא שיחק רוב השנים, הוא חווה כדורגל קשוח וכך גם בדרבי של מדריד מול אתלטיקו. הוא יודע להתגבר על הכול".

קולמן נשאל עוד על בייל ואמר: "אם הייתי חושב שהתקופה האחרונה בריאל מדריד מפריעה לו, הייתי מדבר איתו. הוא מתנהג אותו דבר כמו תמיד, מדבר רק על ויילס, ישראל והמשימה שלפנינו. הוא שמח ורגוע. כל הפוקוס יהיה עליו, אבל יש לנו סגל טוב מאוד, ונקודת החוזק העיקרית שלנו היא הביחד".

קשר נבחרת ויילס גארת' בייל. יותם רונן
"הוא מתנהג אותו דבר כמו תמיד, מדבר רק על ויילס, ישראל והמשימה שלפנינו". בייל באימון/יותם רונן

המאמן נשאל על התהליך שעוברת נבחרתו, וסיפר: "המטרה שלנו הייתה לטפס בדירוג ולעלות ליורו, ואנחנו בכיוון הנכון. יש לנו עוד הרבה עבודה, וצריך להמשיך במה שעשינו. הגענו לכאן בצדק, הרווחנו את הלחץ הזה". כשנשאל מה הוא יודע על נבחרת ישראל, השיב: "אני יודע עליהם הכול, צריך לעשות את שיעורי הבית מול כל נבחרת. ישראל משחקת עם דמיון, היא אוהבת ליצור הזדמנויות, משחקת בקצב מהיר, ואנחנו יודעים את זה".

אשלי וויליאמס, שירשום בשבת את הופעתו ה-50 בנבחרת, אמר: "אתמול היינו קצת עייפים, אבל כולם ישנו טוב בלילה, ואנחנו רגועים. יש לנו ביטחון בדרך שלנו. גארת' בייל? הכול כרגיל אצלו, הוא אותו בחור שהיה לפני ארבע שנים, הוא נראה רגוע, נהנה עם החבר'ה, ואנחנו מתייחסים אליו כמו אל כל שחקן אחר בנבחרת. לא מעניין אותנו אם אומרים שאנחנו נבחרת של שחקן אחד. תוצאה טובה? ניצחון. אנחנו יודעים כמה קשה זה יהיה, אבל אנחנו מנסים לנצח את המשחק. תיקו לא תהיה תוצאה רעה, אבל זו לא המנטליות שלנו. אם ניצמד לתכנית המשחק שלנו, נוכל לנצח. ישראל נבחרת טובה עם שחקנים טובים מאוד, אבל יש לנו מספיק ביטחון כדי לנצח. אנחנו מצפים לאווירה עוינת, אבל אני אוהב לשחק מול אצטדיונים מלאים. אין דבר טוב יותר".

קפטן נבחרת ויילס אשלי וויליאמס. יותם רונן
"ישראל נבחרת טובה עם שחקנים טובים מאוד, אבל יש לנו מספיק ביטחון כדי לנצח". וויליאמס/יותם רונן
ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס. יותם רונן
יפתח במרכז השדה. ארון ראמזי/יותם רונן
גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. יותם רונן
כל העיניים עליו. גארת' בייל/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully