וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורו: בלגיה הביסה 0:5 את קפריסין, 0:3 לבוסניה

רגע לפני ההגעה לישראל, הנבחרת של וילמוטס סיפקה תצוגת תכלית בבריסל וטיפסה למקום השלישי בבית הישראלי אחרי שפלאיני (21, 66), בנטקה (35), הזאר (67) ובטשואי (80) כבשו. דז'קו הבקיע שלושער נגד אנדורה

מחזור 5מחצית28/03/2015
בלגיה
    0
      קפריסין
      אקסל ויטסל שחקן נבחרת בלגיה מול מריוס ניקולאו שחקן נבחרת קפריסין. רויטרס
      תצוגה יפה. ויטסל במאבק עם ניקולאו/רויטרס

      אחרי שמשחקה נגד ויילס הסתיים באכזבה, נבחרת ישראל עקבה הערב (שבת) בדריכות אחר המתרחש בשני המשחקים נוספים בבית ב' במוקדמות היורו. בלגיה, שתגיע ביום שלישי לישראל, פגשה את קפריסין וסיפקה תצוגת תכלית מרשימה עם 0:5 קטלני על חשבונה של קפריסין בדרך להעפלתה למקום השלישי. במקביל, בוסניה הצליחה לשכוח מהתבוסה לישראל מלפני ארבעה חודשים ואדין דז'קו כבש שלושער ב-0:3 החלק במשחק החוץ מול אנדורה.

      seperator

      בלגיה שחררה לא מעט לחץ אחרי פתיחת קמפיין רעה שהציבה אותה אחרי שלושה משחקים במקום הרביעי, אבל ניצחון ענק בבריסל על הקפריסאים העלה אותם למקום השלישי והעניק להם הרבה מאוד ביטחון לקראת ההגעה לטדי ביום שלישי הקרוב. הבלגים לא התקשו לרגע, הציגו משחק כדורגל מרגל לרגל והסתדרו גם ללא רומלו לוקאקו וסטיבן דפור הפצועים, שייעדרו גם מול ישראל. מרואן פלאיני (21, 66), כריסטיאן בנטקה (35), אדן הזאר (67) ומישי בטשואי (80) העניקו נחת לוילמוטס, בעוד קפריסין רשמה הפסד שלישי בקמפיין במה שעשוי לסגור עבורם את הסיפור.

      מרואן פלאיני, נבחרת בלגיה. רויטרס
      ביצועים מושלמים. פלאיני/רויטרס
      אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה, באדום. רויטרס
      היו דומיננטיים יותר במחצית הראשונה. אדן הזאר/רויטרס

      דקה 12 - אדן הזאר הכניס כדור עומק נהדר לקווין דה בראונה שחמק ממלכודת הנבדל, עשה את הסיבוב ושחרר בעיטה מסוכנת, אבל טאסוס קיסאס השוער הציל את הקפריסאים.

      דקה 21 - גול! ההגנה הקפריסאית התקשתה להרחיק את הנגיחה של אקסל ויטסל מתוך הרחבה, הכדור הגיע למרואן פלאיני שהשתלט ושחרר בעיטה חדה שמאלה כדי לקבוע 0:1 לבלגים.

      דקה 35 - גול! בלגיה הפעם עם מהלך מסודר מספקת את השער כאשר אדן הזאר הגביה נהדר מצד ימין, וכריסטיאן בנטקה הצטרף ושיגר נגיחה לפינה כדי לקבוע 0:2.

      דקה 66 - גול! הבלגים חזרו ללהוט אחרי דקות לא טובות, כאשר טובי אלדרוירלד השאיר לפלאיני שמקצה הרחבה שיגר טיל לפינה השמאלית וקבע 0:3.

      דקה 67 - גול! גם אדן הזאר הצטרף לחגיגה כאשר קיבל כדור מויטסל, עשה את החיתוך לתוך הרחבה וסיים עם בעיטה לפינה הרחוקה, 0:4.

      דקה 80 - גול! מישי בטשואי שנכנס כמחליף ניצל טעות ברחקה של ההגנה הקפריסאית כאשר הוא השתלט על כדור אבוד, דהר קדימה והניף את הרגל כדי לשלוח את הכדור לפינה. 0:5 לבלגיה.

      התבוסה בישראל גרמה לפיטוריו של המאמן סאפט סושיץ', ומי שהדריך את הדרגונס בהופעת בכורה מאחורי הקווים הוא מחמט בזדראביץ' שזכה לקצת נחת במפגש הרשמי הראשון בין שתי הנבחרות. בוסניה שפתחה רע את הקמפיין והגיעה למשחק עם שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, השיגה ניצחון ראשון בטורניר הרבה בזכות שניים: אדין דז'קו שהבקיע שלושער וסנאד לוליץ שבישל לו את כל שלושת השערים. אנדורה הקטנה עדיין ללא נקודות בקמפיין אחרי חמישה משחקים.

      שחקני נבחרת בוסניה חוגגים. רויטרס
      ניצחון במגרש לא פשוט. הבוסנים חוגגים/רויטרס

      דקה 13 - גול! כדור ארוך נשלח לסנאד לוליץ' שהסיט הצידה לעברו של אדין דז'קו, וכוכבה של מנצ'סטר סיטי המשיך מ-20 מטר פנימה. 0:1 לבוסניה.

      דקה 42 - בוסניה עם החמצה גדולה הייתה יכולה לרדת להפסקה עם יתרון 0:2, אבל נגיחה של ודאד איביסביץ' מקרוב הלכה החוצה.

      דקה 49 - גול! הבוסנים כבשו שוב כאשר לוליץ' פרץ באגף וחתך לכיוון המרכז, ושחרר כדור רוחב שמצא את דז'קו, שהמשיך בנגיעה לפינה הימנית. 0:2 לבוסניה.

      דקה 62 - גול! התקפה מסודרת של בוסניה הסתיימה עם עוד כדור ברשת כאשר לוליץ' מסר לדז'קו שבבעיטה חדה מצא את הרשת. 0:3 לבוסניה.

      שחקן נבחרת בוסניה, אדין דז'קו. רויטרס
      הכניס שקט לבוסנים. דז'קו/רויטרס

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully