וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר והונטלאר הצילו את הולנד, תיקו לאיטליה בבולגריה

מוקדמות יורו 2016: בעיטה של הקשר פגעה בחלוץ בתוספת הזמן במשחק נגד טורקיה וקבעה 1:1 דרמטי באמסטרדם. אדר העניק לאזורי 2:2 בסופיה בדקה ה-84. קרואטיה הביסה את נורבגיה 1:5

שחקן נבחרת הולנד, קלאס יאן הונטלאר, מול שחקן נבחרת טורקיה, סרדר עזיז. רויטרס
הונטלאר והולנד עדיין רחוקים מהיורו/רויטרס

משחקי מוקדמות יורו 2016 נמשכו הערב (שבת) כשבמקביל למשחקים ב"בית הישראלי" התקיימו משחקים נוספים בבתים א' ו-ח'. בבית א' הולנד השיגה 1:1 דרמטי בבית נגד טורקיה, בעוד שצ'כיה סיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב מאוד מול לטביה החלשה. בבית ח' איטליה סחטה 2:2 בבולגריה אחרי שקרואטיה דרסה 1:5 את נורבגיה בתצוגה ענקית.

הולנד - טורקיה 1:1

איזו דרמה באמסטרדם. האורנייה "ישבו" על השער הטורקי לאורך מרבית דקות המשחק, שלטו במגרש, סחטו הצלות של ההגנה האורחת ובעיקר של השוער וולקאן בבאג'אן, אבל הצליחו לכבוש רק בדקה ה-92 ולהינצל מהפסד. בוראק יילמאז קבע 0:1 לטורקיה בהתקפה נדירה בדקה ה-37, אבל טורקיה לא עמדה בלחץ ההולנדי בדקות הסיום. שתי דקות בתוך תוספת הזמן ווסלי סניידר בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בראשו של קלאס יאן הונטלאר ונעצר ברשת. לפני המשחק ספק אם 1:1 הייתה תוצאה שמספקת את ההולנדים המסובכים, אבל השוויון המאוחר גרר חגיגות ובעיקר הקלה. יחד עם זאת, האורנייה חייבים להשתפר בחמשת המשחקים הבאים.

צ'כיה - לטביה 1:1

הצ'כים היו קרובים למבוכה גדולה עם הפסד ביתי מול לטביה החלשה, אבל שער של וצלאב פילארז' בדקה ה-90 השאיר למקומיים נקודה אחת אחרי 1:1 דרמטי וצ'כיה שיפרה את מאזנה ל-13 נקודות בדרך למקום הראשון בבית וגם כך היא בעמדה די טובה לעלות מהבית הזה. הלטבים עם תיקו שלישי בחמישה משחקים.

קזחסטן - איסלנד 3:0

האיסלנדים הצליחו לעשות את שלהם מול הקזחים החלשים וניצחו אותם 0:3 בצורה מרשימה ונינוחה למדי. האיסלנדים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-12 ועברו באופן זמני את צ'כיה בדרך למקום הראשון בבית. איידור גודיונסן כבש את הראשון בדקה ה-20, בילקיר ביארנסון השלים את הניצחון עם צמד בדקה ה-32 ו-בתוספת הזמן של המשחק וקבע את תוצאת המשחק. הקזחים נותרו אחרונים עם נקודה אחת בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בולגריה - איטליה 2:2

משחק מהנה באצטדיון ואסיל לבסקי הסתיים ללא הכרעה. הפתיחה הייתה רועשת. יורדן מינב כבש שער עצמי שהעלה את האיטלקים ל-0:1 בדקה ה-4, אבל בולגריה ביצעה מהפך מהיר משערים של איבלין פופוב המצוין (11) ואיליאן מאטינסקי (16). הנבחרת המקומית המשיכה להחזיק ביתרון במשך דקות ארוכות, אבל אדר שנכנס כמחליף השווה עם בעיטה יפהפיה מ-17 מטרים בדקה ה-84. בכורה חלומית לברזילאי-איטלקי במדי האזורי ו-2:2 בסיום.


קרואטיה - נורבגיה 1:5

הנבחרת של ניקו קובאץ' נראית בדרך הבטוחה ליורו 2016. קרואטיה הביסה 1:5 את נורבגיה בדרך לשיפור המאזן ל-13 נקודות והותרת נורבגיה השלישית על תשע בלבד. מרצלו ברוזוביץ' כבש את הראשון בדקה ה-30, איבן פרישיץ' הכפיל בדקה ה-54 עם שער נהדר ואיביצה אוליץ' כבש את השלישי בדקה ה-66. חלוצה הוותיק של המבורג ציין את ההופעה ה-100 שלו במדים הלאומיים כמו שצריך. טאריק אליונוסי החמיץ פנדל בנורבגיה בדקה ה-69, אבל אלכסנדר טטי הצליח לכבוש וצימק ל-3:1 בדקה ה-81. הקרואטים השלימו את החגיגה עם אחד נוסף בדקה ה-87 בזכות שער של גורדון שילדנפלד ואחד נוסף של דניאל פראניץ' הוותיק בדקה ה-90 ובסיום זה 1:5.

אזרבייז'אן - מלטה 0:2
לאזרבייג'אן: ג'אביד חוסיינוב (4), דימיטרי נזארוב (90)

שחקן נבחרת בולגריה, איבלין פופוב. רויטרס
הקפיץ את האוהדים באצטדיון ואסיל לבסקי. איבלין פופוב חוגג את ה-1:1 של בולגריה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully