וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: גרמניה סיימה ב-2:2 ביתי מול אוסטרליה

שער של פודולסקי בדקה ה-81 הציל את אלופת העולם מהפסד ביתי במשחק ההכנה לקראת גאורגיה. רויס כבש את הראשון, טרויסי וידינק כבשו לאלופת אסיה. נערך טקס לזכר הנספים בהתרסקות המטוס

בנדיקט הובדס שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
טקס לזכר הנספים באסון התרסקות המטוס. הובדס/GettyImages

ארבעה ימים לפני משחק החוץ במוקדמות יורו 2016 מול גאורגיה בחוץ, קיימה הערב (רביעי) נבחרת גרמניה משחק אימון מול אלופת אסיה אוסטרליה בקייזרסלאוטרן. אלופת העולם, ללא מנואל נוייר, בסטיאן שווינשטייגר, תומאס מולר ואחרים, לא הצליחה לנצח וסיימה ב-2:2 מול הסוקרוז, כששער מאוחר של לוקאס פודולסקי מציל את הגרמנים מהפסד ביתי. מרקו רויס כבש את הראשון של גרמניה, ג'יימס טרויסי ומייל ידינק כבשו לאוסטרלים. עוד לפני המשחק, התקיימה דקת דומייה לזכר 152 הנספים באסון התרסקות הטיסה מברצלונה לדיסלדורף אתמול. בנדיקט הובדס החזיק שלט, עליו נכתב: "כולנו מתאבלים".

גרמניה עלתה ליתרון בדקה ה-17 לאחר שמסירת רוחב נהדרת של סמי חדירה מצאה את מרקו רויס בפינה הקרובה וקשר דורטמונד הצליח להגיע בתזמון מצוין, לשנות את כיוון הכדור ולדחוק אותו פנימה בדרך ל-0:1. אוסטרליה הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-40 כשג'יימס טרויסי הצליח לנגוח מצוין פנימה אחרי סיבוב והגבהה של ניית'ן ברנס כדי לקבוע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-50 כשמייל ידינק בעט כדור חופשי מ-23 מטר לפינה הקרובה ורון רוברט צילר לא הצליח להושיע, 1:2 לסוקרוז. אלופת העולם הצליחה לאזן בדקה ה-81 כשהכובש הוא לא אחר מאשר לוקאס פודולסקי. חלוץ נבחרת גרמניה, שבקושי מקבל קרדיט באינטר אליה הושאל בינואר, ניצל מסירת רוחב מצוינת של אנדרה שורלה מוולפסבורג כדי לבעוט מ-10 מטר כדור חזק ומדויק במיוחד פנימה כדי לקבוע 2:2.

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
כבש ראשון. רויס/GettyImages

* במשחק נוסף שנערך הערב ניצחה דנמרק 2:3 את ארצות הברית הודות לשלושער של ניקלאס בנדטנר (33, 83, 91). ג'וזי אלטידור (19) וארון יוהאנסון (66) כבשו לנבחרת הפסים והכוכבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בתקציר ובשלושער של בנדטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully