וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלן: "בייל מתנהג כרגיל, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם"

קשר ליברפול ונבחרת ויילס מעניק גיבוי לחברו שעובר תקופה קשה בריאל מדריד: "שחקני ישראל לא מקווים לפגוש אותו". ניל טיילור: "הוא שיחק במשחקים מספיק גדולים ויודע להתמודד עם זה"

קריינות: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט
גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
"לא מתרגש מהדברים האלה". בייל באימון היום/GettyImages

גארת' בייל נמצא בתקופה לא פשוטה בכלל. אוהדי ריאל מדריד קראו בוז לעברו ואף תקפו את רכבו מחוץ למתחם האימונים של הקבוצה. למרות זאת, שחקני נבחרת ויילס טוענים שהקשר הנהדר נמצא בכושר טוב ואפילו במצב רוח טוב, כרגיל. שלושה ימים לפני המשחק מול ישראל במוקדמות יורו 2016 בצרפת, התראיין היום (רביעי) חברו של בייל לנבחרת וקשר ליברפול ג'ו אלן.

"הוא מתנהג כרגיל", אמר אלן, "הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם שמראה את זה במשך כל שנייה ובכל אימון. זה נהדר שהוא איתנו כאן ואני בספק אם הישראלים ישמחו לפגוש אותו. אני לא חושב שהוא הטיפוס שמתרגש מדברים כמו ביקורת או קהל. זה מסוג הדברים שמגיעים במסגרת התפקיד כשאתה משחק במועדון כמו ריאל מדריד ואני בספק אם זה משפיע עליו".

שחקן ויילס וסוונסי ניל טיילור הוסיף: "הוא בסדר גמור, גארת' הרגיל. אני חושב שהוא כבר התרגל לדברים מהסוג שהוא חווה בשבועות האחרונים. אני חושב שברגע שאתה מתרגל לדברים האלה, אתה לוקח הכול בקלות. הוא שיחק כבר במשחקים מספיק גדולים כדי לדעת להתמודד עם דברים מהסוג הזה".

ברגע האחרון ביצע המאמן כריס קולמן שינוי, כשג'אז ריצ'רדס נופה בגלל פציעה, ודקלן ג'ון מחליפו.

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. GettyImages
"מתנהג כרגיל". בייל באימון היום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully