וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף מצלדר: "האסון הזה קרוב ללבי מאוד, תנחומיי למשפחות"

בלם נבחרת גרמניה לשעבר התייחס להתרסקות המטוס, שגבתה בין היתר את חייהם של 16 תלמידים מבית הספר בו למד. אלופת העולם, ללא נוייר, תארח את אוסטרליה (ד', 21:30, ספ' 1 ו-HD)

כריסטוף מצלדר שחקן ריאל מדריד ב-2007. Friedemann Vogel, GettyImages
יום קשה. מצלדר/GettyImages, Friedemann Vogel

אלופת העולם גרמניה תארח מחר בקייזרסלאוטרן רביעי, 21:30, שידור ישיר בספורט 1 וספורט 1 HD) את אלופת אסיה אוסטרליה למשחק אימון לקראת מוקדמות יורו 2016 מול גאורגיה ביום ראשון.

עם כל הכבוד לכדורגל, בנבחרת גרמניה עסקו היום בעיקר בטרגדיה האיומה שהתרחשה באלפים כשטיסה 4U9525 מברצלונה לדיסלדורף התרסקה וגרמה למותם של 152 נוסעים ואנשי צוות. בלם הנבחרת לשעבר כריסטוף מצלדר למד בבית הספר בו למדו 16 מהנספים שחזרו מחילופי תלמידים. הוא אמר: "כל הזמן קורים בעולם אסונות, מלחמות ומוות. אנשים מתים בכל יום. היום, הסבל הזה קרוב אלי מאוד, זה בעיר שלי ובבית ספר בו למדתי. תלמידים ומורים מבית הספר יוזף קינג נהרגו מחוסר מזל מחריד. תנחומיי למשפחות ולחברים". שחקני נבחרת גרמניה יענדו על מדיהם סרט שחור כהזדהות עם קורבנות האסון.

בצד המקצועי, יואכים לב יקבל בחזרה שלושה שחקנים משמעותיים שלא שיחקו במשך זמן רב בנבחרת. אילקאי גונדואן והולגר באדשטובר, שלא שיחקו במשך שנה וחצי בנבחרת, ובסטיאן שווינשטייגר שלא שותף במשחקי הנבחרת מאז גביע העולם. לעומת זאת, מנואל נוייר לא ייכלל בסגל הגרמני. אלופת העולם פתחה את מוקדמות יורו 2016 בצורה לא מרשימה במיוחד והוציאה שבע נקודות בלבד מ-12 אפשריות, כולל הפסד 2:0 בפולין ו-1:1 ביתי מול אירלנד. במשחק האימון האחרון שלה, גרמניה ניצחה בחוץ 0:1 את ספרד.

יואכים לב דיבר על הכושר בו מגיעה הנבחרת שלו ואמר: "אני לא משוכנע איך נשחק. אחכה ואראה אחרי האימון האחרון ואצטרך לשוחח עם השחקנים. אני מקווה שכל השחקנים כשירים מנטאלית ופיזית לקראת המשחק מול גאורגיה ביום ראשון. באדשטובר וגונדואן ישחקו מול אוסטרליה". על החזרה של הקפטן בסטיאן שווינשטייגר: "חשוב מאוד שהקפטן שוב כאן. בסטיאן בכושר מצוין והוא המנהיג של באיירן. חשוב שלקבוצה יהיה מנהיג כזה גדול על המגרש".

עבור אוסטרליה זה יהיה המשחק הראשון מאז הזכייה באליפות אסיה בסוף ינואר, אז ניצחה בגמר 1:2 את דרום קוריאה אחרי הארכה. חמישה ימים לאחר מכן ישחקו הסוקרוז נגד מקדוניה בחוץ.

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
שחקני גרמניה יעלו לשחק עם סרטים שחורים. לב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully