וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רץ': "אשמח להבקיע נגד בן חיים, אבל אני מכיר אותו וזה יהיה קשה"

חלוץ צ'רלטון, שנוסע עם בלם נבחרת ישראל מדי יום לאימונים, דיבר על חברו בויילס לקראת המשחק בין הנבחרות בשבת: "בהתחלה יהיה מוזר לשחק נגדו, אך ההרגשה הזו תיעלם במהרה"

סיימון צ'רץ' שחקן נבחרת ויילס. Stu Forster, GettyImages
מפרגן לבן חיים. סיימון צ'רץ'/GettyImages, Stu Forster

אחד המשחקים החשובים בהיסטוריה של נבחרת ישראל ייערך ביום שבת. הכחולים-לבנים יפגשו את נבחרת ויילס במסגרת מוקדמות יורו 2016 שייערך בצרפת, בידיעה שניצחון יקרב אותם באופן משמעותי להופעה ראשונה והיסטורית בטורניר אליפות אירופה.

המשחק שייערך בסמי עופר חשוב מאוד עבור נבחרת ישראל, אך כמובן, גם עבור היריבה מויילס, שנמצאת במקום השני בבית, עם נקודה פחות (אך עם משחק עודף) מישראל. בתקשורת הוולשית עוסקים באופן נרחב במשחק הקרב ובא, ופרסמו הערב (שני) ראיון עם חלוץ הנבחרת, סיימון צ'רץ', המשחק בצ'רלטון של גיא לוזון יחד עם הבלם טל בן חיים.

בויילס שאלו את צ'רץ' על חברו לקבוצה, ואף חשפו כי השניים חברים קרובים, שנוסעים יחדיו לאימון בכל בוקר. "בהחלט יהיה מוזר לשחק נגד טל, אבל אני חושב שמהרגע שהמשחק יתחיל המחשבה הזו תיעלם", אמר צ'רץ', "באותו רגע, אף אחד מאיתנו לא יחשוב על חברים, אלא יהיה מרוכז במשחק. באופן אישי אשמח להבקיע מולו. אני משחק נגדו באימונים ולכן אני יודע שזו תהיה משימה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully