וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימון בכורה להארי קיין לנבחרת אנגליה, גם טאונסנד וקליין בפנים

כצפוי, רוי הודג'סון זימן את החלוץ הלוהט של טוטנהאם לקראת שני המשחקים נגד ליטא ואיטליה. חברו לקבוצה בפנים, גם מגן סאות'המפטון. 5 נציגים למנצ'סטר יונייטד, 4 לליברפול, 1 לצ'לסי

הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
הודג'סון לא יכול היה להתעלם. הארי קיין/GettyImages

נבחרת אנגליה נמצאת בדרך הבטוחה ליורו 2016 שייערך בצרפת, אחרי שניצחה את כל ארבעת משחקיה במוקדמות. האנגלים מוליכים את בית חמש עם 12 נקודות, שש יותר משוויץ השנייה. ב-27 במרץ נבחרת שלושת האריות תפגוש את ליטא, במטרה לשמור על המאזן המושלם בבית. רגע לפני המפגש, מאמן הנבחרת, רוי הודג'סון, פרסם את הסגל, שיפגוש ארבעה ימים לאחר מכן, ב-31 במרץ, את נבחרת איטליה למשחק ידידות.

הזימון המעניין ביותר הוא של חלוץ טוטנהאם בן ה-21, הארי קיין הלוהט, שכבש העונה 16 שערי ליגה. קיין שיחק בנבחרות הצעירות של אנגליה, אך מעולם לא בבוגרת, ומדובר בזימון בכורה עבורו. בנוסף אליו, גם ויין רוני, דניאל סטארידג' ודני וולבק יהוו אופציות התקפיות.

ויין רוני, מייקל קאריק שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. GettyImages
ויין רוני עם מייקל קאריק. גם הם בפנים/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: פרייזר פורסטר (סאות'המפטון), ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי)

הגנה: לייטון ביינס (אברטון), גארי קייהיל (צ'לסי), נת'ניאל קליין (סאות'המפטון), קירן גיבס (ארסנל), פיל ג'גיילקה (אברטון), פיל ג'ונס (מנצ'סטר יונייטד), לוק שואו (מנצ'סטר יונייטד), כריס סמולינג (מנצ'סטר יונייטד), קייל ווקר (טוטנהאם).

קישור: רוס בארקלי (אברטון), מייקל קאריק (מנצ'סטר יונייטד), פביאן דלף (אסטון וילה), ג'ורדן הנדרסון (ליברפול), אדם ללאנה (ליברפול), ראחים סטרלינג (ליברפול), ג'יימס מילנר (מנצ'סטר סיטי), אנדרוס טאונסנד (טוטנהאם), ת'יאו וולקוט (ארסנל).

התקפה: הארי קיין (טוטנהאם), ויין רוני (מנצ'סטר יונייטד), דניאל סטארידג' (ליברפול), דני וולבק (ארסנל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully