וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין צוצאליץ' הוזמן לנבחרת בוסניה, דז'קו חזר לסגל

הבלם שעבר ממכבי חיפה למכלן הבלגית לפני כחודשיים, נכלל ברשימה של המאמן החדש מצ'ה בז'דרביץ'. בוסניה תתארח באנדורה בסוף מרץ ותארח את ישראל ביוני

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בעוד שלושה חודשים נגד ישראל. צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

מאמנה החדש של נבחרת בוסניה, מצ'ה בז'דרביץ', פרסם היום (שני) את הסגל הראשון שלו בג'וב החדש. רוב הזימונים צפויים ולא מפתיעים, אבל שם אחד בולט לפחות בכל הנוגע לאוהדי הכדורגל הישראלים, אדין צוצאליץ' שקיבל זימון בכורה.

בוסניה מתכוננת לשני משחקים בסוף החודש: נגד אנדורה במוקדמות יורו 2016 (28 במרץ) ומול אוסטריה (משחק ידידות, 31 במרץ). היא תארח את ישראל ב-12 ביוני. הדרקונים פתחו את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בצורה רעה במיוחד וצברו שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בארבעה משחקים. אחרי תבוסה 3:0 לישראל בחיפה, פוטר המאמן הקודם סאפט סושיץ' ובז'דרביץ' מונה במקומו כמה שבועות לאחר מכן.

צוצאליץ' שיחק במכבי חיפה מינואר 2012 עד ינואר 2015 ולפני כחודשיים עבר למכלן הבלגית. הוא ייצג בעבר את נבחרות הנערים והנוער של בוסניה ורשם חמש הופעות בנבחרת הצעירה. את מדי הנבחרת הבוגרת לעומת זאת, הוא עדיין לא זכה ללבוש. שני שחקנים נוספים שקיבלו זימון בכורה הם החלוצים מילאן ג'וריץ' מצ'זנה וריאד באיץ' מז'לייזניצ'אר. אדין דז'קו ו-ודאד אבישביץ', שנעדרו מהנסיעה לישראל בגלל פציעות, חזרו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully