וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 דרמטי למנצ'סטר סיטי מול סנדרלנד

דרמה גדולה באתיחד: טורה העלה את הסיטיזנס ליתרון (57) ויובטיץ' הכפיל (67). גמור? ממש לא. ג'ק רודוול צימק בדקה ה-68 וג'ונסון איזן (72), אבל אז הגיע למפארד וקבע 2:3 לאלופה. סאות'המפטון-ארסנל 0:2, ליברפול - לסטר סיטי 2:2. 1:1 בין מנ' יונייטד לסטוק סיטי

מחזור 20מחצית01/01/2015
סטוק סיטי
    1:1
      מנצ'סטר יונייטד
      one

      צפו ב-2:3 של מנצ'סטר סיטי על סנדרלנד

      איזו סיומת מטורפת לחגיגת חג המולד בפרמיירליג. לזה אף אחד לא ציפה. מנצ'סטר סיטי, שרק לפני ארבעה ימים שמטה יתרון 0:2 בבית מול ברנלי וסיימה ב-2:2, שוב שמטה יתרון כזה, אבל הפעם היה לה את פרנק למפארד שכבש וסידר לה 2:3 קריטי במיוחד. ארסנל חזרה להיראות רע מאוד והפסידה 2:0 לסאות'המפטון אחרי שתי טעויות קשות של ההגנה ושל השוער וויצ'ק שצ'סני. גם ליברפול שמטה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 ביתי מול לסטר סיטי כשהיא סופגת שני שערים תוך דקה ועוד 40 שניות.

      צפו בכל תקצירי המחזור באנגליה

      פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. AP
      הכובש הרביעי בתולדות הפרמיירליג, עבר את תיירי הנרי. למפארד/AP

      ווסטהאם ו-ווסט ברומיץ' נפרדו ב-1:1. סוונסי סחטה 1:1 דרמטי מול ק.פ.ר בחוץ והאל סיטי חגגה עם 0:2 על אברטון המידרדרת. ברנלי שוב גילתה אופי חזק וסיימה ב-3:3 מול ניוקאסל בחוץ אחרי שחזרה מפיגור שלוש פעמים. אסטון וילה וקריסטל פאלאס סיימו ב-0:0. אגב, אף קבוצת פרמיירליג לא השיגה את מלוא תשע הנקודות במשחקי חג המולד.

      יונייטד ולואי ואן חאל ממשיכים לאבד גובה דווקא במרתון חג המולד והערב הם רשמו תוצאת תיקו שלישית מארבעת המשחקים האחרונים. אז אחרי ה-0:0 נגד טוטנהאם, יונייטד אכזבה פעם נוספת מול סטוק שמבחינתה התוצאה הזו היא דווקא לא רעה ומגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים בדרך לטפס למקום העשירי. יונייטד לא הייתה מספיק חדה הערב, ונקלעה לפיגור מוקדם משער של הבלם ריאן שואוקרוס כבר בדקה השנייה. למזלה הרב היה לה את רדאמל פלקאו שיאזן בדקה ה-26. יונייטד עוד יצאה בשן ועין אחרי שפנדל לא נשרק לחובתה בעקבות נגיעת יד ברחבה של כריס סמולינג.

      בלם סטוק סיטי ריאן שואוקרוס (שמאל) חוגג שער. AP
      הימם את יונייטד בפתיחה. שואוקרוס/AP

      סטוק סיטי נהנתה מפתיחה חלומית כשכבר בדקה ה-2 עלתה ל-0:1. כדור קרן שהוגבה מצד ימין הגיע לראשו של פיטר קראוץ' שנגח לכיוון שערה של יונייטד, הבלם ריאן שואוקרוס שלח רגל ודחק את הכדור מקרוב פנימה. לקח לשדים האדומים זמן להתעשת, ובדקה ה-26 הם הצליחו להשוות, כשוויין רוני הגביה כדור, מייקל קאריק המשיך אותו בנגיחה ורדאמל פלקאו היה במקום הנכון בתיבת החמש כדי להרשית ולאזן ל-1:1. היה זה השער השלישי של פלקאו בארבעת המשחקים האחרונים שלו.

      במחצית השנייה פיל ג'ונס הגיע להזדמנות טובה כאשר הוא ניסה להמשיך הגבהה מצד ימין עם נגיחה, אבל פספס את המסגרת מקרוב. דקה עברה וסטוק ראתה את עצמה מקופחת כאשר קראוץ' קיבל כדור, עצר בחזה והכדור נהדף אל ידו של כריס סמולינג. למרות זאת, השופט לא פסק על פנדל.

      חלוץ מנצ'סטר יונייטד רדאמל פלקאו. GettyImages
      בכושר שיא, כמה חבל מבחינתו שקבוצתו לא ניצלה זאת. פלקאו/GettyImages

      ברנדן רוג'רס וליברפול ממשיכים לאכזב בגדול, גם כשהם נהנים מפנדל מופרך לחלוטין. המייטי רדס שמטו יתרון 0:2 לאחר שני פנדלים מוצלחים של סטיבן ג'רארד וספגו פעמיים תוך דקה ו-40 שניות כדי לסיים ב-2:2 ביתי מול לסטר סיטי, האחרונה בטבלת הפרמיירליג. בעקבות הנקודה, ליברפול נותרה במקום השמיני בלבד עם 29 נקודות, אבל סוגרת חג מולד לא רע בסך הכל עם שבע נקודות מתשע אפשריות.

      ליברפול קיבלה פנדל לא מוצדק בדקה ה-17 לאחר שווס מורגן כביכול נגע ביד ברחבה, אבל בפועל נגח בזה. סטייבן ג'רארד לא שאל שאלות ובעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-40 קיבלה ליברפול פנדל נוסף, הפעם אחרי נגיעה יד של דני סימפסון. סטיבן ג'רארד בעט את הפנדל פנימה וזה 0:2. לסטר סיטי לא נשברה והצליחה לכבוש פעמיים תוך שתי דקות. הראשון הגיע בדקה ה-58 הראשון הגיע בדקה ה-58 כשכדור ארוך מצא את ג'יימי וארדי, שהוריד על החזה לדייב נאג'נט, שבעט מעין מספרת קדמית מ-18 מטר לפינה כדי לקבוע 1:2. שער השוויון הגיע בדקה ה-60 כשהפעם הכובש היה ג'ף שלופ, שבעט מ-20 מטר שטוח ולפינה כדי לקבוע 2:2 מדהים.

      דייב נאג'נט שחקן לסטר חוגג מול ליברפול. רויטרס
      איזה קאמבק קסום. נאג'נט וחבריו חוגגים/רויטרס

      רק לפני ארבעה ימים איבדה האלופה יתרון ביתי של 0:2 מול ברנלי וסיימה ב-2:2 רע מאוד מבחינתה. מה אתם יודעים? ההיסטוריה חוזרת, רק שהפעם מנצ'סטר סיטי גילתה יותר אופי. הסיטיזנס שוב איבדו יתרון 0:2 בדרך ל-2:2, אבל הפעם פרנק למפארד היה שם כדי להציל אותם ולכבוש בדקה ה-73 את ה-2:3 הדרמטי ששיפר את מאזן הנקודות שלהם ל-46. עוד לפני כן, יאיא טורה כבש שער אדיר וסטבאן יובטיץ' הגדיל ל-0:2. ג'ק רודוול ואדם ג'ונסון החזירו את החתולים השחורים למשחק, אבל הקשר האנגלי הוותיק כבש והפך לכובש הרביעי בתולדות הפרמיירליג בדרך ל-2:3 דרמטי וחשוב מאוד.

      סיטי שלטה במשחק, אבל התקשתה מאוד מול המערך המסוגר של סנדרלנד. בדקה ה-57 נפרץ הסכר כשיאיא טורה בעט טיל אדיר לחיבורים מ-22 מטר כדי לקבוע 0:1 לאלופת אנגליה. סיטי כבשה את השני בדקה ה-66 לאחר שמסירת רוחב של גאל קלישי מצאה את סטבאן יובטיץ', שבעט עם העקב פנימה את ה-0:2. סנדרלנד, ממש כמו ברנלי כמה ימים לפניה, הצליחה לחזור ל-2:2 מדהים.

      ג'ק רודוול כבש את הראשון בנגיחה בדקה ה-68 כדי לצמק ל-2:1. החתולים השחורים כבשו את השני כעבור שלוש דקות ולאחר שפאבלו סבאלטה ביצע עבירה ברחבה. אדם ג'ונסון כבש את הפנדל בדקה ה-71 וקבע 2:2 מול האקסית. סיטי ממש לא הרימה ידיים וחזרה להוביל בדקה ה-73 כשמי אם לא פרנק למפארד נגח פנימה את ה-2:3 לאחר בישול של קלישי. איזו דרמה מטורפת. זהו שער תשיעי של למפארד בקריירה מול סנדרלנד. הוא כבש יותר רק מול אסטון וילה (13) ובולטון (12). פרנק למפארד כבש את השער ה-176 בקריירת הפרמיירליג שלו ועבר את תיירי הנרי (175) בדרך למקום הרביעי בכובש כל הזמנים. מקדימים אותו אלן שירר עם 260 שערים, אנדי קול עם 187 ו-ויין רוני עם 181 שערים.

      סאדיו מאנה שחקן סאות'המפטון (אמצע) עם גרציאנו פלה, ג'יימס וורד פרווס. GettyImages
      סאות'המפטון חגגה על ארסנל/GettyImages

      אחרי שני ניצחונות 1:2 דחוקים וקשים בחג המולד, מול ק.פ.ר בבית ו-ווסטהאם בחוץ, התותחנים חזרו להיראות רע והפעם גם הפסידו. אם אומרים שארסנל נראתה רע, אז בראש ובראשונה צריך לדבר על ההגנה הרעועה שלה והשוער וויצ'ק שצ'סני, שהיה אשם בשני השערים. סאות'המפטון לא ממש התקשתה מול הקבוצה של ארסן ונגר וניצחה אותה 0:2 כדי לפתוח ממנה פער של שלוש נקודות ולטפס למקום הרביעי בטבלה עם 36 נקודות.

      המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-26 לאחר טעות קשה של וויצ'ק שצ'סני. סאדיו מאנה קיבל כדור ארוך, השוער יצא ללא צורך וגם מרטסאקר איבד את החלוץ, שבעט מזווית קשה פנימה את ה-0:1. סאות'המפטון כבשה את השני בדקה ה-57 לאחר עוד טעות גסה של שצ'סני, שהרחיק לא טוב עד לדושאן טאדיץ', שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2. איזו טעות אומללה.

      יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם סטבן יובטיץ'. רויטרס
      איזה שער ענק של טורה/רויטרס

      משחקים נוספים:

      אסטון וילה - קריסטל פאלאס 0:0

      האל סיטי - אברטון 0:2
      להאל סיטי: אחמד אלמוחמדי (33), ניקיצה ילאביץ' (42)

      ניוקאסל - ברנלי 3:3
      לניוקאסל: סטיבן טיילור (15), ג'ק קולבק (26), מוסא סיסוקו (78), לברנלי: פול דאמט (עצמי, 17), דני אינגס (66), ג'ון בויד (86)

      ק.פ.ר - סוונסי 1:1
      לק.פ.ר: לירוי פר (20), לסוונסי: ווילפריד בוני (90), ויין ראוטלדג' הורחק (86)

      ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 1:1
      לווסטהאם: דיאפרה סאקו (11), סעידו בראהינו (45)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully