וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "מנצ'סטר יונייטד? טוב לי בריאל מדריד"

הוולשי הגיב לשמועות על חזרה לאנגליה: "יש לי חוזה עד 2019 ואולי אשאר עוד כמה שנים. אני רוצה לזכות בתארים נוספים". אנצ'לוטי: "הוא אחד השחקנים החשובים שלנו". פרס: "שחקן מפתח"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא הולך לשום מקום. גארת' בייל/GettyImages

ריאל מדריד חתמה הערב (שלישי) את שנת 2014 המוצלחת שלה, במהלכה זכתה בליגת האלופות, גביע המלך, הסופרקאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות, עם הפסד 4:2 במשחק ראווה חסר חשיבות בדובאי מול מילאן. את עיקר העניין אחרי המשחק ריכז גארת' בייל, שהוזכר ביממה האחרונה כמועמד לעבור למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי.

הוולשי שנרכש על ידי הבלאנקוס ב-2013 תמורת כ-100 מיליון יורו וכבש בגמר האלופות ובגמר הגביע, אמר בסיום: "מנצ'סטר יונייטד? אני שמח במדריד. אני אוהב את העיר, את מזג האוויר ואת המועדון. אני רוצה לזכות כאן בתארים נוספים. יש לי חוזה בריאל מדריד עד 2019 ואני יכול להישאר כאן כמה שנים גם לאחר מכן".

המאמן קרלו אנצ'לוטי הודיע: "אין בעיות איתו ואין כלום בנושא. הוא אחד השחקנים החשובים שלנו והוא יישאר בריאל מדריד".

הנשיא פלורנטינו פרס הבהיר: "לא קיבלנו הצעות לגבי בייל, לא ממנצ'סטר יונייטד ולא מכל מועדון אחר. כולם יודעים שבייל לא יעזוב את ריאל מדריד ושאנחנו לא נקשיב לשום הצעה, ולא משנה מה יהיה הסכום. הוא שחקן מפתח שתרם לנו המון עד כה והוא גם חיוני מאוד לעתיד של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully