וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 0:1 לפורטוגל על ארגנטינה, 0:1 לגרמניה בספרד

רונאלדו ומסי אכזבו, גריירו (90) הכריע עבור פורטוגל. קרוס (89) סידר ניצחון לאלופת העולם. אנגליה גברה 1:3 על סקוטלנד, סליחי כבש שער עצמי ב-0:1 של איטליה על אלבניה, 1:2 לברזיל באוסטריה

- קפטן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי (ימין) קפטן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו (שמאל). GettyImages
שמרו על הרגליים. ליאונל מסי עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

משחקי המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2016 כבר מאחורינו והערב (שלישי) נערכו מספר משחקי ידידות שהוכרעו בצורה דרמטית. בוויגו, אלופת העולם גרמניה ניצחה 0:1 את אלופת אירופה ספרד משער של טוני קרוס בדקה ה-89. באולד טראפורד, כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי לא הרשימו, כשפורטוגל ניצחה 0:1 את ארגנטינה משער בדקה ה-90. ויין רוני כיכב עם צמד ב-1:3 של אנגליה בסקוטלנד, חמדי סליחי מהפועל עכו כבש שער עצמי וסידר לאיטליה 0:1 דחוק על אלבניה, ברזיל ניצחה 1:2 באוסטריה וצרפת השיגה 0:1 קטן בבית על שבדיה.

שתי אלופות העולם האחרונות נפגשו בוויגו, כשגרמניה השיגה נקמה על ההפסדים בגמר יורו 2008 (0:1 לספרד משער של פרננדו טורס) ובחצי גמר יורו 2010 (0:1 לספרד משער של קרלס פויול). ויסנטה דל בוסקה העניק הופעות בכורה לשחקנים כמו נוליטו, איגנסיו קמאצ'ו והשוער המחליף קיקו קסיאה, שהיה נרגש מאוד וספג שער באשמתו בדקה ה-89. טוני קרוס, קשר ריאל מדריד, בעט מ-25 מטרים כדור שטוח לפינה ונעזר בהדיפה גרועה של שוער אספניול. 0:1 דרמטי לגרמניה, שהופיעה בהרכב חסר מאוד, איבדה את תומאס מולר בדקה ה-22 ונהנתה מיום טוב בין הקורות של השוער השלישי רון רוברט צילר.

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה חוגג מול ספרד. רויטרס
ברגע האחרון. טוני קרוס/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו חזר לאולד טראפורד ועוד פגש את הנמסיס ליאונל מסי, אבל שניהם לא הרשימו, שמרו על הרגליים כמו רבים מהכוכבים הערב וראו מהספסל את הדרמה הגדולה. דקות של בהלה עברו על האוהדים באולד טראפורד בדקה ה-20, כשהמושאל נאני פגע באנחל די מריה. זה נראה רציני תחילה, אבל קשר מנצ'סטר יונייטד התאושש. חאבייר פסטורה ומסי לא הצליחו להכניע את רוי פטריסיו, כשמנגד רונאלדו בעט מעל השער. שני הכוכבים פינו את מקומם לאחר ההפסקה, כשטבס החליף את גונסאלו היגואין בדקה ה-61 וגם הוא לא הצליח לכבוש. בסופו של דבר פורטוגל השיגה את ההכרעה בדקת הסיום, כשהגבהה של ריקרדו קווארסמה מצאה את רפאל גריירו, המגן השמאלי של לוריין, שערך השבוע את הבכורה בנבחרת ובמשחקו השני נגח נהדר פנימה.

רפאל גריירו שחקן פורטוגל חוגג. רויטרס
תזמון נהדר לשער בכורה. רפאל גריירו/רויטרס

אוסטריה - ברזיל 2:1

הסלסאו ספגו לראשונה מאז חזרתו של דונגה והפעם ניימאר לא כבש, ובכל זאת הושג ניצחון שישי ברציפות במשחקי ההכנה. טיאגו סילבה, שאיבד את סרט הקפטן לניימאר, שוב לא פתח כשדונגה בחר באותם 11 שניצחו בטורקיה. בדקה ה-28 הוא החליף את מירנדה שנפצע. בעוד שחקני ההתקפה לא סיפקו את הסחורה, ברזיל השיגה את השער הראשון בזכות ההגנה. הבלם דויד לואיז עלה לעזרה ונגח פנימה כדור קרן של אוסקר בדקה ה-64. בחלוף 11 דקות הוכשל אנדראס ויימן המחליף ברחבה על ידי אוסקר, והבלם אלכסנדר דראגוביץ' איזן בפנדל עם הראשון שלו במדי אוסטריה. ובכל זאת, המאזן של דונגה לא נהרס. בדקה ה-84 השאיר פיליפה לואיס לרוברטו פירמינו המחליף, וכוכב הופנהיים ירה מ-20 מטרים לחיבורים את שער הבכורה שלו בנבחרת. יופי של גול.

רוברטו פירימינו שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
יופי של שער בכורה. רוברטו פירמינו/רויטרס

סקוטלנד - אנגליה 3:1

שתי היריבות המרות נפגשוו מצפון לגבול לראשונה מאז 1999, כשאנגליה השיגה ניצחון שישי ברציפות והמשיכה את המומנטום מהתקופה האחרונה, בהנהגתו של ויין רוני. למרות שליטה של סקוטלנד בנעשה על כר הדשא, אנגליה כבשה ראשונה. אלכס אוקסלייד צ'מברליין ביצע תנועה נהדרת לרחבה והכניע בנגיחה את דייויד מרשל אחרי בישול של ג'ק ווילשר. רוני דאג להכפיל את התוצאה בדקה ה-47, כשנגח פנימה אחרי הרחקה רעה של אנדי רוברטסון המגן. רוברטסון כיפר בדקה ה-83, כשביצע דאבל פס בצד שמאל וסיים עם בעיטה חדה לרשת. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של רוני, שהשלים צמד אחרי בישול של אדם לאלאנה בדקה ה-85. רוני עם 46 שערים במדי הנבחרת, רק גארי ליניקר (48) ובובי צ'רלטון (49) לפניו. השיא קרוב מתמיד.

: ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג. GettyImages
עוד שלושה שערים לשיא. ויין רוני/GettyImages

איטליה - אלבניה 0:1

אנטוניו קונטה הציג הרכבים ניסיוניים והעניק הופעות בכורה לשחקנים רבים, ביניהם פרנצ'סקו אצ'רבי שהחלים מסרטן האשכים. בסופו של דבר, את שער הניצחון העניק לו דווקא חמדי סליחי, חלוץ הפועל עכו, שנכנס כמחליף בשורות אלבניה ונגח לשערו הוא בדקה ה-82 אחרי שסטפנו אוקאקה ליטף עם הראש בבכורה. האלבנים שוב גנבו את ההצגה עם פריצה למגרש. אחרי המהומה שיצר הטיסן עם הדגל בבלגרד, הפעם אוהדים פרצו לכר הדשא במראסי. הראשון נכנסבתחילת המחצית השנייה והניף את הדגל לקול תשואות האוהדים הרבים שעשו דרכם לגנואה, ואוהד נוסף פרץ רבע שעה לפני שריקת הסיום, חיבק את אחד השחקנים ופונה על ידי המאבטחים.

אוהד נבחרת אלבניה פורץ למגרש במשחק נגד איטליה ומחבק את אנסי אגולי. GettyImages
האוהדים האלבנים שוב הפריעו/GettyImages

צרפת - שבדיה 0:1

בצל הבלגן במארסיי, נבחרת צרפת הגיעה לעיר לכבוד משחק ידידות בסטאד ולודרום, כשבהרכב שלושה שחקנים תוצרת המוליכה: סטיב מנדנדה, דימיטרי פאייה והחלוץ אנדרה פייר ג'יניאק. רפאל וראן בן ה-21 הפך לקפטן הצעיר בהיסטוריה של הטריקולור, וגם הכריע את המשחק עם נגיחה מצוינת בדקה ה-84. קארים בנזמה הספיק להחטיא פנדל לקראת הסיום. שבדיה, שניצחה את צרפת 0:2 ביורו 2012, הופיעה ללא מלך שעריה בכל הזמנים וכוכב פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ' הפצוע.

רפאל וראן שחקן נבחרת צרפת חוגג מול שבדיה. רויטרס
חוגגים עם הקפטן הצעיר בתולדות הנבחרת. שחקני צרפת עם רפאל וראן/רויטרס

משחקים נוספים:

סלובניה - קולומביה 1:0
לקולומביה: אדריאן ראמוס (43)

בלארוס - מקסיקו 2:3
לבלארוס: סרגיי קיסליאק (50), ניקולאי סיגנביץ' (55), פאבל נחייצ'יק (81). למקסיקו: ראול חימנס (47 ו-53)

פולין - שוויץ 2:2
לפולין: ארתור ידז'ייצ'יק (459, ארקדיוש מיליק (61). לשוויץ: יוסיפ דרמיץ' (4), פביאן פריי (87)

אירלנד - ארה"ב 1:4
לאירלנד: אנתוני פילקינגטון (7), רוב בריידי (55 ו-86), ג'יימס מקליין (82). לארה"ב: מיקס דיסקרוד (39)

יוון - סרביה 2:0
לסרביה: רדוסלב פטרוביץ' (60), נמניה גודלי (90)

סלובקיה - פינלנד 1:2
לסלובקיה: פיליפ הולושקו (1), מארק האמשיק (7). לפינלנד: תומאש הובוצ'אן (45)

רומניה - דנמרק 0:2
לרומניה: קלאודיו קשרו (53 ו-59)

הונגריה - רוסיה 2:1
להונגריה: נמניה ניקוליץ' (86). לרוסיה: סרגיי איגנשביץ' (49), אלכסנדר קרז'אקוב (80)

אוקראינה - ליטא 0:0

אדריאן ראמוס שחקן נבחרת קולומביה כובש שער. רויטרס
סידר לקולומביה עוד ניצחון. אדריאן ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully