וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "גאה בתיקו מול בלגיה, זה פנטסטי לביטחון שלנו"

ויילס וכוכבה חוגגים את ה-0:0 מול הפייבוריטית. קולמן: "לפני שנה וחצי היינו כורעים תחת הלחץ". מודריץ' זועם על אוהדי קרואטיה, דיילי בלינד נפצע וייעדר חודש וחצי לפחות

אוהדי קרואטיה. GettyImages
שוב עושים צרות. אוהדי קרואטיה זורקים אבוקות למגרש בסן סירו/GettyImages

המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2016 ננעל אמש (ראשון) עם שישה משחקים שנערכו מלבד המפגש של ישראל מול בוסניה. במשחק בבית הישראלי נפרדו בלגיה ו-ווילס בתיקו מאופס, הולנד חגגה עם 0:6 על לטביה, צ'כיה שמרה על מאזן מושלם עם 0:1 על נורבגיה ובולגריה סיימה ב-1:1 מביך מול מלטה, אבל הכותרות הגדולות הגיעו מאיטליה ולא מהסיבות הנכונות, כאשר המפגש בין איטליה לקרואטיה (1:1) הופסק לדקות ארוכות בשל אבוקות שנשלחו למגרש מצידם של האוהדים הקרואטים ושגרמו לעשן סמיך ביציעי הסן סירו.

רוברט קובאץ' מאמן נבחרת קרואטיה. GettyImages
התנצל בשם הקרואטים. קובאץ' בזמן המהומה/GettyImages

ניקו קובאץ', מאמנה של נבחרת קרואטיה מיהר להתנצל בעקבות ההתנהגות של האוהדים: "אני מתנצל על מה שהאוהדים שלנו גרמו. זה קרה גם בשוויץ. התנצלתי גם על המגרש ואעשה זאת שוב, מבקש שתסלחו לנו. הקרואטים הם לא כאלו אבל חבורה קטנה של חוליגנים קרואטים מביישים את השם של קרואטיה ועושים לנו בושות".

קובאץ' הוסיף: "אם מישהו רוצה למחות נגד משהו יש מקומות לעשות את זה, אבל לא במגרשי הכדורגל, לשם מגיעות משפחות עם ילדים שלא צריכות לחשוש מהתנהגות אלימה של קהל".

גם לוקה מודריץ', כוכבה של ריאל מדריד, הביע את תסכולו מהקהל שלו: "זה כל הזמן אותו דבר. אני לא מבין את זה, לא היתה שום סיבה להתנהג בצורה כזו. זה היה טירוף, אני לא יכול להבין למה האוהדים הקרואטים ממשיכים לעשות את זה".

אגב, מודריץ' נפצע במהלך המשחק הזה והוחלף בשל מתיחה במפשעה וכעת ההתאחדות הקרואטית מאשרת שהוא ייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. מודריץ' ייעדר מהמשחקים הקרובים של ריאל מדריד בליגה וכן ממפגש ליגת האלופות מול באזל בשבוע הבא.

באיטליה הייתה אכזבה מהתוצאה, אבל המאמן אנטוניו קונטה ניסה לשדר אופטימיות. "זה צעד קדימה, לא היה לנו קל", אמר קונטה, "שיחקנו נגד קבוצה בכושר טוב יותר, שמשחקת יחד הרבה זמן, עם שחקנים מנוסים יותר והרבה איכות. היה קשה. יש לשחקנים רצון להשתפר, הרעב נמצא שם. אני מודה לקהל שמילא את סן סירו".

גארת' בייל שחקן נבחרת ווילס מול יאן ורטונגן שחקן נבחרת בלגיה. AP
גאה, ובצדק. בייל/AP

ויילס חילצה 0:0 מצוין מול בלגיה, וגארת' בייל אמר בסיום: "בשנים קודמות היינו נכנעים לקראת סיום המשחק, אבל הראינו ממה אנחנו עשויים ואת האופי שיש לנו. אני גאה בצורה בלתי רגילה. לבוא נגד קבוצה שמדורגת רביעית, בבית שלה, ולהוציא תיקו, זה הישג טוב. זה פנטסטי לביטחון שלנו, ומשהו לבנות עליו. הכל בזכות העבודה הקשה שלנו, אין כאן מזל".

המאמן כריס קולמן הוסיף: "לבלגיה יש שחקנים פנטסטיים, אבל נשארנו במשחק, משהו שאני לא חושב שהיינ עושים לפני שנה וחצי. היינו נכנעים תחת הלחץ, אבל התבגרנו ואני מאושר מכך".

מנגד, המאמן המאוכזב מארק וילומטס אמר: "היו לנו הרבה הזדמנויות, וגם מזל היה חסר לנו. שיחקנו טוב, אבל לא הצלחנו להבקיע. זו לא הפתעה שוויילס שיחקה טוב ונמצאת במצב טוב בבית הזה".

דיילי בלינד שחקן נבחרת הולנד. AP
מוסיף כאב ראש לואן חאל. בלינד/AP

בהולנד שחררו לחץ אחרי ה-0:6 הקליל על לטביה, אבל הולנדי שבוודאי לא שמח היום הוא לואי ואן חאל. מאמן מנצ'סטר יונייטד, שכבר איבד את דויד דה חאה ומייקל קאריק בשל פציעות, התבשר שדיילי בלינד נפצע בברכו במהלך הניצחון של הולנד ומסתבר שהפציעה די חמורה. המגן קשר ההולנדי סובל מחבלה ברצועות הברך וייעדר כשישה שבועות לפחות. בלינד יחמיץ בוודאות את המשחק הגדול מול ארסנל ביום שבת הקרוב ויצטרף למסדר הפצועים הארוך של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully