וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטסטרופה בחיפה, תאשימו את המאמן שהכשיל את השחקנים"

זעם בבוסניה אחרי התבוסה לישראל, והמאמן סאפט סושיץ' חוטף אש מכל הכיוונים: "בוסניה עם 2 נקודות בלבד בגלל טעויות בהרכב וטקטיקה גרועה". השוער בגוביץ': "כולם אשמים. מביך להפסיד ככה"

אוהדי נבחרת בוסניה. קובי אליהו
מאוד לא אהבו את מה שראו. אוהדי בוסניה/קובי אליהו

כעס, אכזבה, אפילו תיעוב. זה מה שמרגישים הבוסנים יום אחרי התבוסה לנבחרת ישראל בתוצאה 3:0 בחיפה. התקשורת הבוסנית מצאה אשם אחד ויחיד למצבה של הנבחרת אחרי ארבעה משחקים, המאמן סאפט סושיץ'. תחתיו לבוסניה יש 2 נקודות בלבד בטורניר מוקדמות יורו 2016, ואחרי אופוריית המונדיאל, בבוסניה מתחילים להתרגל לעובדה שאת היורו בצרפת הם כנראה יראו מהבית.

"קטסטרופה בחיפה", נכתב באתר bhdragons.com, אל תאשימו את השחקנים, הם גברים, תאשימו את המאמן שהכשיל אותם. בוסניה עם 2 נקודות בלבד בגלל טעויות בהרכב וטקטיקה גרועה. סושיץ', הגיע הזמן ללכת. בוסניה התמוטטה לחלוטין. אחרי ההרחקה נשארנו עם שוער אחד, בלם אחד, ושמונה קשרים בלי מגינים טבעיים".

האוהדים הבוסנים המעטים שהיו באצטדיון בחיפה הניפו שלטים שקראו לסושיץ' להתפטר, אולם המאמן אמר לאחר המשחק: "אני לא אגיד לכם אם אני מתכוון להתפטר או לא, אתם תדעו בקרוב. פעם הייתי אחד האנשים הפופולריים במדינה, עכשיו אני לבטח אחד השנואים". סושיץ' המושמץ הגיע לישראל ללא שני החלוצים היחידים שלו - אדין דז'קו ו-ודאד איבישביץ' - וראה את נבחרתו מחמיצה בפתיחה, ומשלמת ביוקר משערים של גילי ורמוט (36) ועומר דמארי (45), כשבדקה ה-47 היא גם איבדה בכרטיס אדום את טוני שוניץ' ונותרה בעשרה שחקנים. אוהדי בוסניה שהגיעו לחיפה שרו בגנותו של המאמן סושיץ' והניפוו שלטים שקראו: "לך, לך, טיפש".

שוער בוסניה אסמיר בגוביץ' אמר אחרי המשחק: "השחקנים, המאמן, ההתאחדות, כולם אשמים בהפסד. זה פשוט מביך להפסיד ככה".

עוד באותו נושא

סאפט סושיץ': "היום אני אחד האנשים השנואים בבוסניה"

לכתבה המלאה

כותרות כל העיתונים והאתרים בבוסניה ובמזרח אירופה קטלו את הנבחרת ומאמנה:

"סושיץ' הושפל בישראל" (Index.hr)

"בוסניה התמוטטה, בושה לבולגריה" (sportske.net)

"ישראל שברה את סושיץ' ובוסניה" (The Sporting News)

"בוסניה נדרסה, התקווה ליורו מתפוגגת" (tportal.hr)

"הפסד שגרתי לבוסניה בישראל" (Blic)

"ישראל שברה את בוסניה" (B92)

"המפלה של בוסניה" (sportal.rs)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully