וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' מועמד לאימון נבחרת סרביה: "אלו ספקולציות של התקשורת"

15.11.2014 / 16:37

בסרביה טוענים שמאמן מכבי חיפה עשוי להחליף בתפקיד את דיק אדבוקט, שהתפטר מתפקידו לאחר ההפסד 3:1 לדנמרק. סטנוייביץ': "אני נשאר מאמן מכבי חיפה. כולי מרוכז במשחק מול אשדוד"

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
יעזוב את חיפה? סטנוייביץ'/קובי אליהו

האם אלכסנדר סטנוייביץ' יעזוב את מכבי חיפה כדי לאמן את נבחרת סרביה? בתקשורת המקומית מדווחים היום (שבת) שסטנוייביץ' מועמד להחליף בתפקיד את דיק אדבוקט. המאמן ההולנדי החליט לעזוב את תפקידו לאחר הפסד נבחרתו אמש בבלגרד מול נבחרת דנמרק (3:1). המשחק נערך ללא קהל בשל הרדיוס שספגה הנבחרת בשל האירועים האלימים במפגש הקודם מול אלבניה ואחרי שלושה משחקים הסרבים נותרו ללא ניצחון ובמצב מנטלי ומקצועי קשה.

סטנוייביץ', שהתחיל את קריירת האימון שלו כמאמן פרטיזן בלגרד ב-2007, שימש כבר כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת של סרביה שנה לאחר מכן וגם אימן כשנתיים את הנבחרת הסרבית עד גיל 19. שמו של מאמן מכבי חיפה הוזכר כמועמד לתפקיד הזה, כמו גם שחקן העבר של אינטר ולאציו דז'אן סטנקוביץ'. סטנוייביץ' פתח את הקדנציה שלו בכרמל בצורה לא טובה ואחרי שמונה מחזורים הירוקים כבר נחלו חמישה הפסדים.

המאמן הסרבי הגיב לפרסומים הללו ואמר היום: "אלו ספקולציות שעלו בתקשורת הסרבית, אני נשאר מאמן מכבי חיפה. כל כולי מרוכז במשחק מול מ.ס אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully