וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל הוכיחה לא פעם שהיא פגיעה בביתה, היא לא מאיימת"

למרות החיסורים הרבים בסגל, התקשורת בבוסניה אופטימית לקראת המשחק נוכח המאזן הביתי של ישראל: "הניצחון הגדול האחרון שלהם היה על רוסיה ב-2007". סושיץ' עשוי לפתוח עם חלוץ בודד

שחקני נבחרת בוסניה מתאמנים. רויטרס
למרות החיסורים בסגל, הם מאמינים שיש להם את האיכות והיכולת לנצח בחיפה. נבחרת בוסניה/רויטרס

בחרת בוסניה נחתה אמש (שישי) בישראל ופתחה בהכנותיה למשחק הגורלי באצטדיון סמי עופר בחיפה ביום ראשון. הבוסנים, שצברו רק שתי נקודות בשלושת המחזורים הראשונים של בית ב' במוקדמות יורו 2016, הגיעו לחוצים מאוד בשל מצבם בטבלה ובעיקר בגלל רשימת הפצועים הארוכה. יריבת ישראל תופיע ללא הקפטן והכוכב הגדול אדין דז'קו, השם הבולט ברשימה הכוללת גם את ודאד איבישביץ', אבדיה ורשאייביץ', טינו סוון סושיץ', סיאד סליחוביץ' וסיאד קולאשינץ.

אבל למרות זאת בתקשורת הבוסנית שוררת אווירה אופטימית. "ישראל לא מנוצחת, הסטטיסטיקה לטובת בוסניה", נאמר ב"רדיו סראייבו". "הפסד בחיפה יפגע מאוד בסיכויים של בוסניה לעלות ליורו מאחדת משני המקומות הראשונים וגם המקום השלישי יהיה בסכנה. כל זה מוביל למסקנה שבוסניה חייבת ניצחון. למרות הבעיות בנבחרת בוסניה, ישראל הוכיחה לא פעם שהיא פגיעה בביתה".

בתקשורת הבוסנית פירטו את הסטטיסטיקה של ישראל בעשור האחרון במשחקיה הביתיים והיא לא מרשימה במיוחד: 45 משחקים כולל ידידות, 20 ניצחונות, 14 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים. "כשמביטים על רשימת היריבות, אפשר לראות שהכחולים-לבנים לא מאיימים בבית. הניצחון הגדול האחרון שלהם היה על רוסיה ב-2007, וכשרוסיה חזרה לרמת גן היא הביסה את הישראלים 4:0. ישראל השיגה תוצאות תיקו מול פורטוגל, אנגליה וצרפת, אבל גם מול אזרבייג'ן, צפון אירלנד ומלטה. קרואטיה, למשל, חגגה פעמיים בישראל, סלובקיה חגגה 1:3 באצטדיון בנתניה. לבוסניה, למרות החיסורים בסגל, יש יותר איכות מישראל וזה יכול לעשות את ההבדל".

למרות האופטימיות בתקשורת הבוסנית, נראה שמאמן הנבחרת סאפט סושיץ' צפוי לפתוח במערך די הגנתי. בתקשורת הבוסנית פורסם שלאור מצוקת החלוצים הקשר איזט חאירוביץ' מוורדר ברמן צפוי לפתוח כחלוץ בודד וקשר רומא מירלם פיאניץ' יפתח כקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully