וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסניה נחתה בארץ: "ההגנה היא נקודת התורפה של ישראל"

היריבה של הנבחרת במוקדמות יורו 2016 נחתה לקראת המשחק ביום ראשון. בשיץ': "אם ניתן הכול, נשיג את התוצאה הרצויה". סושיץ': "נשחק ללא חלוצים, אבל עם שחקנים שיכולים ליצור בעיות לישראל"

מיראלם פיאניץ' באימון נבחרת בוסניה. רויטרס
בלי חלוצים, אבל עם הרבה איכויות. מוחמד בשיץ' ומיראלם פיאניץ'/רויטרס

נבחרת בוסניה נחתה הערב (שישי) בישראל, יומיים לפני המשחק הגורלי באצטדיון סמי עופר בחיפה ביום ראשון. הבוסנים, שצברו רק שתי נקודות בשלושת המחזורים הראשונים של בית ב' במוקדמות יורו 2016, הגיעו לחוצים מאוד בשל מצבם בטבלה ובעיקר בגלל רשימת הפצועים הארוכה. יריבת ישראל תופיע ללא הקפטן והכוכב הגדול אדין דז'קו, השם הבולט ברשימה הכוללת גם את ודאד איבישביץ', אבדיה ורשאייביץ', טינו סוון סושיץ', סיאד סליחוביץ' וסיאד קולאשינץ.

סאפט סושיץ' אמר לפני ההמראה: "כל השחקנים שיש לנו כרגע בריאים. כששני שחקנים כמו דז'קו ואבישיביץ' לא משחקים קשה למצוא להם מחליפים. נשחק עם שחקנים שהם לא חלוצים, אבל כאלה שיש להם איכויות, הם מהירים ויוכלו ליצור בעיות להגנה הישראלית. אנחנו מגיעים כדי לנצח. לדעתי מי שתשיג 18 נקודות תעפיל ליורו בוודאות, ואם לא נשיג כמות כזו לא יהיה מגיע לנו לעלות. יש לנו עוד שישה משחקים בשנה הבאה, בחמישה מתוכם אין לי ספק שנוכל לנצח, וכשהפצועים יחזרו נוכל לעשות משהו גם נגד בלגיה".

האריס מדוניאנין, אקס מכבי תל אביב וכיום קשרה של דפורטיבו לה קורוניה הספרדית, הבהיר: "ההגנה של ישראל היא נקודת התורפה, נצטרך לנצל את זה". חברו מוחמד בשיץ' הוסיף: "אם ניתן הכול ביום ראשון, נשיג את התוצאה הרצויה מבחינתנו".

במחנה הבוסני כבר סימנו עשרה שחקנים שצפויים לפתוח באצטדיון סמי עופר: אסמיר בגוביץ', מנסור מוידז'ה, טוני שוניץ', אמיר ספאחיץ', סנאד לוליץ', מוחמד בשיץ', האריס מדוניאנין, מיראלם פיאניץ', אדין וישצ'ה ואיזט חאירוביץ', שבשל היעדר חלוץ טבעי בסגל ישמש כחלוץ מדומה. השחקן ה-11 שיעלה בהרכב ככל הנראה ייבחר מבין אנל האדז'יץ' (קשר אחורי), סאנין פרצ'יץ' (קשר התקפי) וזוראן קברז'יץ' (שחקן כנף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully