וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סושיץ': "אם דז'קו ייעדר, הסיכויים שלנו לעלות ליורו יהיו מינימליים"

מאמן בוסניה מודאג מהפציעה של שחקן מנצ'סטר סיטי לקראת ישראל: "אני מניח שתמיד אפשר לשחק בלי חלוץ, כמו ברצלונה ובאיירן מינכן". דז'קו יעבור בדיקה ביום שני ואז יידע אם יגיע לחיפה

אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ארבע דקות בלבד על המגרש. דז'קו/GettyImages

בבוסניה ממתינים בדריכות לבדיקת ה-MRI שיעבור חלוץ הנבחרת, אדין דז'קו, ביום שני. אחרי שפתחו את קמפיין מוקדמות יורו 2016 עם שתי תוצאות תיקו והפסד ביתי לקפריסין, הבוסנים מתייחסים למשחק החוץ נגד ישראל ביום ראשון הבא כאל מכריע והלחץ בעקבות הפציעה של דז'קו גדול.

החלוץ המצטיין נכנס אתמול כמחליף במשחקה של מנצ'סטר סיטי נגד ק.פ.ר, אבל יצא כבר אחרי ארבע דקות ונתן את האות למיני-פאניקה במולדתו. גם ודאד איבישביץ' פצוע ולא ישחק, ולמאמן סאפט סושיץ' אין חלוצים בכירים בלי שניהם. דז'קו עצמו אמר: "אין תוצאות חד משמעיות, אבל אם יש איזשהו סיכוי שאשחק, אני אחרוק שיניים כדי לעשות זאת. זו הבטחה". החלוץ יגיע למחנה הנבחרת כמתוכנן ואז ייבדק.

סושיץ' סיפר לתקשורת בארצו שדז'קו סובל מפציעה כבר כמה ימים ושהוא קיווה שהוא לא ישותף במשחק נגד ק.פ.ר אתמול, אבל לצערו זה קרה. המאמן אמר אתמול: "אין לי עוד אופציות מלבד איבישביץ' ודז'קו וכרגע אני לא יודע מה אעשה אם הוא לא יוכל לשחק. אני מניח שתמיד אפשר לשחק בלי חלוץ, ברצלונה ובאיירן מינכן עושות את זה, אז למה לא אנחנו? אם הוא לא יוכל לשחק, נצטרך לקבל את זה שהסיכויים שלנו להעפיל ליורו יהפכו למינימליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully