וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפלאפון על הספסל: פיקה ממשיך לעורר סערות בברצלונה

הבלם תועד מתעסק בפלאפון שלו בזמן הפנדלים בגמר גביע קטלוניה ביום רביעי. לואיס אנריקה נחרץ: "הוא חייב להימנע מסיטואציות שנויות במחלוקת". דל בוסקה יצא להגנתו, האנגליות מתעניינות

ג'רארד פיקה ממשיך לתפוס את הכותרות בברצלונה, ולאו דווקא בגלל התצוגות שלו על כר הדשא. הבלם הקטלאני, שהציג יכולת חלשה בהפסד בקלאסיקו ולא נחשב לשחקן הרכב קבוע אצל לואיס אנריקה, תועד ביום רביעי על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מתעסק במכשיר הסלולרי שלו על הספסל, בזמן שחבריו היו בדו קרב פנדלים מול אספניול בגביע קטלוניה.

פיקה, שרק לפני שבועיים התעמת עם שוטרים שנתנו דו"ח לאחיו, נראה בצילומים מרוכז בעיקר בפלאפון שלו ולא הסיט את תשומת הלב גם כאשר חברו לואיס סוארס ניסה לדבר איתו על הנעשה במגרש. לאחר מכן הוא כבר קם ממקומו וחזר לבצע את הבדיחות הקבועות שהפכו אותו לליצן של הקבוצה.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
לקראת פרידה? ג'רארד פיקה/GettyImages

במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול סלטה ויגו שייערך מחר (שבת, 21:00, ספורט 5+) התייחס לואיס אנריקה לפיקה, שעל פי דיווחים מחזיק בהצעות מהקבוצות הבכירות של אנגליה ועשוי לעזוב. מאמן ברצלונה אמר: "אנחנו נראה את התמונות מיום רביעי, ואז נשפוט. אני לא יודע מה בדיוק היה שם. כל שחקן צריך להיות מוכן להתמודד עם סיטואציות כאלה שכוללות ביקורת על היכולת או שמועות על מעבר. שחקן ברמה הגבוהה גם צריך להימנע מסיטואציות שנויות במחלוקת".

פיקה עצמו, אגב, הביע לא פעם את רצונו לחזור לאנגליה. כזכור, הבלם הגיע לברצלונה ממנצ'סטר יונייטד ב-2008, ועל פי הדיווחים כעת מוכנים השדים האדומים לשלם 25 מיליון יורו כדי להחזירו. הם צפויים לקבל תחרות מצ'לסי ומנצ'סטר סיטי שמוכנות להציע גם 30 מיליון יורו.

מי שיצא להגנתו של פיקה הוא ויסנטה דל בוסקה, מאמן נבחרת ספרד, שאמר: "אני לא מסכים שהוא בתקופה רעה. בנבחרת הוא היה טוב וגם לפני הפנדל בקלאסיקו הייתה לו הופעה טובה. נוח לבקר ולתקוף אותו, ללכת עם הזרם נגד פיקה. זה לא נחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully