וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני נבחרת אלבניה סייעו לפעולת טרור מתוכננת"

ההתאחדות הסרבית יצאה בהאשמות קשות נגד היריבה במשחק שפוצץ. האלבנים התקבלו כגיבורים. צפו בזווית נוספת למהומה

צפו: זווית נוספת למהומה הגדולה בבלגרד

נמשכים חילופי ההאשמות בין סרביה לאלבניה בעקבות פיצוץ המשחק ביום שלישי. כזכור, טיסן עם דגל אלבני הועלה מעל כר הדשא בבלגרד, לפני שסטפן מיטרוביץ' הוריד את הדגל ונתן את האות למהומה גדולה שגרמה להפסקת משחק המוקדמות. שחקני אלבניה ניסו לפגוע במיטרוביץ', ומיד לאחר מכן נאלצו לנוס על נפשם עקב פריצה למגרש של אוהדים סרבים רבים, חמושים בכסאות, מקלות וחפצים אחרים.

נשיא אופ"א מישל פלאטיני ועמיתו מפיפ"א ספ בלאטר גינו כמובן את האירועים. אופ"א גם החלה בחקירת האירוע, אך ספגה ביקורות רבות בעקבות ההחלטה לקיים משחק ראשון בין שתי הנבחרות בבלגרד מאז 1967, למרות המתיחות הפוליטית המוכרת בנוגע לקוסובו והידיעה כי מדובר במשחק נפיץ מאוד.

דגל אלבניה הונף על טיסן, המשחק מול סרביה פוצץ

חמדי סליחי לוואלה! ספורט: "פשע שאופ"א אישרה את המשחק"

השחקנים האלבנים ברחו: "אפילו הסדרנים הכו אותנו"

שחקני נבחרת אלבניה מכים אוהד של נבחרת סרביה שפרץ למגרש. רויטרס
תרגיל הסחה? שחקני אלבניה מכים אוהד סרבי/רויטרס

ההתאחדות הסרבית פרסמה תגובה רשמית והאשימה את נבחרת אלבניה ב"סיוע לפעולת טרור מתוכננת". עוד נכתב בהודעת ההתאחדות: "התקרית עצמה וההתנהגות של שחקני נבחרת אלבניה ואנשיה לאחר מכן, לא משאירים מקום לספק לגבי היותם חלק מתכנית שנועדה לעצור את המשחק. זו הייתה פעולת הסחה פוליטית שהצליחה. מיטרוביץ' רק ניסה להוריד את הדגל ולאפשר את המשך המשחק, אבל האלבנים תקפו אותו. אנחנו גם מבקשים לציין שהקהל הביתי לא הציג כל שלט או כרזה פוגענית. עם זאת, הדבר לא מהווה תירוץ לפריצה למגרש ואנחנו נגיש תלונות נגד אותם פורעי חוק אחרי שנבחן את התמונות".

על פי הסרבים, הם הציעו לאופ"א לרוקן את האצטדיון מצופים ולהשלים את המשחק ללא קהל או לשחק שוב השבוע, אך ההתאחדות האלבנית השיבה בשלילה. לשני הצדדים יש שבוע כדי להכין את הטיעונים לקראת השימוע ב-23 באוקטובר, אז יוחלט מה יעלה בגורל המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי נבחרת סרביה זועמים על שחקני אלבניה. AP
יוגשו תלונות נגד פורעי החוק. אוהדי סרביה/AP

בתקשורת הסרבית ממשיכים לטעון כי אולסי ראמה, אחיו של ראש ממשלת אלבניה המחזיק באזרחות אמריקנית, היה האחראי לשחרור הטיסן לאוויר, ממקום מושבו ביציע הכבוד. ראמה נעצר, אך שוחרר לאחר שהתארגנות אלבנית לקחה אחריות על האירוע בפייסבוק. ראמה טען: "זה לא אני, לא הטסתי דבר כזה בחיים שלי".

אגב, נבחרת אלבניה שבה לטיראנה ביום רביעי, כש-3,000 אוהדים הגיעו לשדה התעופה כדי לקבל את פני הגיבורים הלאומיים. נשיא ההתאחדות התלונן על חפץ שנזרק לעברו ופגע בו עוד לפני שריקת הפתיחה, בעוד ראש הממשלה בירך את השחקנים וצייץ בטוויטר: "הם גרמו לנו אושר וגאווה".

דגל אלבניה על טיסן במשחק נגד נבחרת סרביה. AP
מי שחרר את הטיסן לאוויר?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully