וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 הפך לשחקן הצעיר אי פעם באליפות אירופה: "קו?ל"

מרטין אודגארד הנורבגי עשה היסטוריה כשעלה כמחליף הרבה לפני יום הולדתו ה-16. ברצלונה ובאיירן מינכן כבר עוקבות

מרטין אודגור, נבחרת נורבגיה. רויטרס
הילד ענק. אודגארד/רויטרס

שחקן נבחרת נורבגיה מרטין אודגארד הפך אתמול (שני) לשחקן הצעיר אי פעם שמשתתף במוקדמות אליפות אירופה, כשעלה כמחליף במהלך הניצחון של נורבגיה 1:2 על בולגריה באוסלו. אודגארד עשה היסטוריה כשעלה מהספסל בגיל 15 ו-300 ימים בלבד.

זו הייתה הופעה שנייה של הנער במדי הנבחרת, ועל פי הדיווחים ביבשת "הקשר המוכשר העניק לנורבגיה את הטאץ' לו נזקקה" במהלך הניצחון. אוגארד כבר הפך לנורבגי הצעיר אי פעם שמשחק במדים הלאומיים, כשעשה זאת בגיל 15 ו-253 ימים. הבחור הצעיר, שמשחק בסטרומסגודסט המקומית, כבר זכה להתעניינות של ברצלונה ובאיירן מינכן.

"זו הייתה תחושה נהדרת לשחק בבית מול קהל כל כך גדול, וגם ניצחנו, אז הכול היה מצוין", אמר לאחר מכן, "התרגשתי כשעליתי על המגרש, אבל כשאתה מקבל כזו הזדמנות, אתה צריך ליהנות. זה קול להחזיק בשיא כזה".

מחליף אחר, הבארד נילסן, היה זה שכבש את שער הניצחון לנורבגיה 18 דקות לסיום, אחרי ששער היתרון המוקדם של טאריק אליאנוסי השווה על ידי ניקולאי בודרוב הבולגרי. נורבגיה שלישית בבית 8 עם 6 נקודות אחרי שלושה משחקים. קרואטיה (שהביסה 0:6 את אזרבייג'אן) ואיטלה מוליכות את הבית עם 9 נקודות.

אודגראד, שנולד ב-17 בדצמבר 1998, שבר שיא של יותר מ-100 שנה בנורבגיה: טורמוד קילסן המקומי שיחק במדי הנבחרת בגיל 15 ו-351 יום מול שבדיה ב-1910. השיא הקודם באירופה שייך לסיגורדור יונסון (איסלנד), שערך הופעת בכורה בגיל 16 ו-251 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully