וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד תוקפים: "הידינק מיושן, הוא כבר גמור"

הולנד הציגה נתונים עגומים באיסלנד, דה בור תקף את המאמן, ואן פרסי הגן: "זה לא הוגן לבקר". גרציאנו פלה חוגג עם איטליה

רובין ואן פרסי שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
מה עובר על הולנד? ואן פרסי/רויטרס

עוד ערב מרתק עבר על אירופה במסגרת מוקדמות יורו 2016 וההפתעות לא מפסיקות ליפול. הקורבן הפעם הייתה הולנד, שהפסידה 2:0 לאיסלנד והמשיכה את פתיחת הקמפיין הגרועה שלה. איטליה גירדה 0:1 על מלטה משער של גרציאנו פלה, במשחק הבכורה שלו בנבחרת.

מספרי הערב:

* איטליה לא הפסידה כבר 43 משחקי מוקדמות (יורו ומונדיאל), הרצף הטוב בהיסטוריה.

* הולנד הפסידה את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. זה לא קרה לה כבר עשר שנים.

* לראשונה בתולדותיה, איסלנד ניצחה שלושה משחקים רשמיים ברציפות מבלי לספוג שער.

* הפעם האחרונה בה היא ניצחה שלושה משחקים רשמיים בכלל? יוני-אוגוסט 2003.

* זה היה הניצחון הראשון של איסלנד על הולנד ב-11 מפגשים.

* מרטין אוגדארד הנורבגי הוא האירופאי הצעיר ביותר ששיחק במשחק נבחרות רשמי. הוא גם השחקן הכי צעיר שהופיע במוקדמות היורו אי פעם.

* דייויד קוטריל נכנס כמחליף בדקה השישית וכבש עבור ויילס בדקה ה-13. הוא המחליף שכבש הכי מוקדם אי פעם במוקדמות היורו.

* ג'יג'י בופון עלה ל-48 משחקים במוקדמות היורו, הכי הרבה בהיסטוריה.

שחקני נבחרת איסלנד עם גילפי סיגורדסון (משמאל). AP
איסלנד עושה היסטוריה/AP

הקדנציה של חוס הידינק כמאמן נבחרת הולנד החלה בצליעה. המאמן הוותיק נחל הפסד שני בשלושה משחקים במוקדמות היורו והנבחרת שהתרגלה לעלות בקלות מהמוקדמות, הסתבכה בגדול. מי שיצא להגנתו של המאמן הוא רובין ואן פרסי שאמר לאחר ההפסד לאיסלנד: "זה לא הוגן לבקר אותו משום שזה לא הפסד שלו. הוא מאמן פנטסטי, אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים, אבל איסלנד ניצלה את הטעויות שלנו".

חלוץ יונייטד הוסיף: "זה היה הפסד כואב מאוד, דיברנו על המשחק הזה במהלך השבוע ועבדנו על מצבים נייחים, אבל בכל זאת ספגנו שער שני במצב נייח. אנחנו יודעים איך להתמודד עם מצבים נייחים, אבל הביצוע לא היה טוב. שיחקנו לא טוב היום ולא היינו מסוכנים".

עם זאת, הסטטיסטיקה ממשיכה את האכזבה מהידינק: זה הניצחון הראשון של איסלנד על הולנד אי פעם, זו הפעם הראשונה בחייו ששוער איסלנד יספר סילסן מציל פנדל, הולנד לא בעטה לשער לאורך כל המחצית השנייה, הולנד לא הצליחה לשמור על שער נקי בכל המשחקים של הידינק בקדנציה הנוכחית, והידינק רשם הפסד שלישי בארבעה משחקים - כמות שוואן חאל הפסיד כמאמן הולנד לכל אורך הקדנציה שלו!

רונלד דה בור ההולנדי, לשעבר קשר אייאקס וברצלונה, סבור שהשיטות של הידינק מיושנות. "אני חושה שלחוס הידינק אין תוכנית משחק", אמר דה בור בפאנל של "סקיי ספורט", "הוא לא מראה לשחקנים, 'זו הדרך שבה אני רוצה שנשחק'. אני רוצה לראות לדוגמה קשרים רצים שתומכים בוואן פרסי. אני לא רואה את זה. יש עוד הרבה משחקים, אבל הלחץ על היידינק יהיה עצום עכשיו, ועוד לפני כן היו ביקורות על המינוי שלו. קומאן כבר רצה לקחת את התפקיד. עם כל הכבוד להידינק, הוא בן 67, מבחינתי הוא כבר גמור. כמובן שיש לו מוניטין אדיר, אבל הרעיונות שלו מיושנים".

קולביין סיגתורסון האיסלנדי טוען שנבחרתו יכלה להביע חמישייה: "היו לנו כמה מתפרצות נפלאות, יכולנו לנצח 1:4 או 1:5, אבל אנחנו מרוצים, הגנו בצורה פנטסטית. יש לנו נבחרת טובה, קשה מאוד לשחק נגדנו, אנחנו נלחמים אחד עבור השני, אבל נישאר רגועים. אנחנו מוכנים למשחק מול צ'כיה בחודש הבא".

הולנד הושפלה באיסלנד, בכורה חלומית לפלה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חוס הידינק, מאמן נבחרת הולנד. AP
פתיחה נוראית לקדנציה שלו בנבחרת. הידינק/AP

גרציאנו פלה, שסידר לאיטליה ניצחון עם שער בכורה בהופעת הבכורה שלו במדי האזורי, אמר: "אני בן 29, לא 30, כך שאני לא כל כך מבוגר. אני שמח מאוד לכבוש שער בנבחרת, במיוחד שזה גול ניצחון. שיתוף הפעולה שלי עם אימובילה בחוד עבד טוב".

על העובדה שאיטליה התקשתה מאוד בדרך לניצחון מול יריבה חלשה: "אני מגיע מהפרמיירליג שבה הקצב הוא מהיר מאוד. זה לא תענוג גדול לפגוש נבחרת כמו מלטה שהתגוננה לאורך כל המשחק גם כשהייתה בפיגור ואפילו לא ניסתה להבקיע. אני לא אוהד של הכדורגל הזה".

פלה זומן לראשונה לנבחרת על ידי אנטוניו קונטה ולא נספר על ידי פראנדלי המאמן הקודם למרות שכבש 50 שערים בשתי עונות בפיינורד ההולנדית: "אני לא שופט את הבחירות של המאמן. לא ציפיתי לקבל זימון לנבחרת, אבל ציפיתי שייקחו אותי בחשבון. קונטה הוא מאמן מצוין ובחור נהדר ואני שמח לעבוד איתו אחרי ואן חאל וקומאן".

גרציאנו פלה שחקן נבחרת איטליה. AP
בכורה מושלמת. פלה/AP

מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה, סיכם: "היינו צריכים להיות יותר חדים מול השער. מצאנו את הקורה ארבע פעמים. חלק מהשחקנים היו עייפים מהמשחק השני תוך שלושה ימים. לא נתנו להם שום צ'אנס לכבוש. ניצחנו כבר ארבעה משחקים מתוך ארבעה".

קלאודיו מרקיזיו הוסיף: "אנחנו צריכים לנסות להכריע משחקים מהר יותר. לא היה קל מול נבחרת שנשארה מאחור ולא נתנה לנו מקום בכלל. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא בדרך בה קרואטיה תשחק מולנו. שתי הנבחרות הן הפייבוריטיות של הבית הזה".

הקשר מרקו וראטי אמר: "אנחנו במקום הראשון בבית ועם מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים. השגנו את הנקודות והביקורת מוגזמת. עכשיו אפשר לעבוד בצורה רגועה יותר. אנחנו כבר אחרי ארבעה משחקים עם המאמן החדש והגיע הזמן שנכיר את הכדורגל שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully