וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: ישראל הביסה 1:4 את אנדורה

החבורה של גוטמן לא גילתה יכולת משכנעת, אבל שמרה על המאזן המושלם ועלתה לשש נקודות בזכות עומר דמארי שהיה אחראי לשלושער גדול (3, 41, 82) מבישולים של זהבי, בן חיים ונאתכו. חמד השלים בפנדל (90). לימה איזן זמנית (15). היריבה הבאה: בוסניה בבית

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל חוגג עם עומר דמארי. רויטרס
בן חיים ודמארי שוב חוגגים/רויטרס

אחרי הניצחון על קפריסין ביום שישי, בנבחרת ידעו שאין מקום לטעויות מול הנמושה של הבית, שסיימה את קמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון במקום האחרון עם אפס נקודות מעשרה משחקים. הרבה מאוד חששות היו אצל אלי גוטמן מהיריבה החלשה בעיקר בשל המגרש הסינתטי, אבל למרות שהנבחרת לא הציגה יכולת משכנעת, היא עשתה את המוטל עליה וסימנה לעצמה וי גדול.

זה החל עם שער מוקדם של דמארי מבישול של ערן זהבי אחרי שלוש דקות, אבל אנדורה הצליחה להביך את ההגנה הישראלית בדקה ה-15 כאשר אילדפונס לימה איזן בפנדל. הנבחרת המשיכה ללחוץ, וטל בן חיים סידר למלך השערים של הנבחרת בקמפיין את השני בדקה ה-41 בשחזור של השער הראשון מהמשחק נגד קפריסין. הרבה זמן לקח לישראל כדי לסגור את המשחק סופית, אבל זה קרה בדקה ה-82 אחרי מהלך קבוצתי יפה מאוד כשביברס נאתכו סידר לדמארי את השלישי ותומר חמד חגג שער משלו בפנדל (90).

ולאן ממשיכים מכאן? ב-16 בנובמבר תארח הנבחרת בסמי עופר את בוסניה ואדין דז'קו שעדיין לא ניצחו בקמפיין הזה. במרץ יתקיימו שני משחקי בית נוספים כאשר תחילה ווילס תגיע לישראל ושלושה ימים לאחר מכן תהיה זו בלגיה שתנסה לקחת את הנקודות.

בית ב':

1. ווילס 3 משחקים, 7 נקודות

2. ישראל 2 משחקים, 6 נקודות

3. בלגיה 2 משחקים, 4 נקודות

4. קפריסין 3 משחקים, 3 נקודות

5. בוסניה 3 משחקים, 2 נקודות

6. אנדורה 3 משחקים, 0 נקודות

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול אמילי גרסיה שחקן נבחרת אנדורה. רויטרס
שלושער נהדר. דמארי/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 3 - גול! פתיחה אדירה לנבחרת ישראל כאשר ערן זהבי דהר קדימה ושלח כדור לצד ימין לעומר דמארי, שכנראה ניסה להגביה אבל מצא את הקורה והרשת. 0:1 לנבחרת ישראל.

*** השער של דמארי הוא השישי שלו במדים הלאומיים אחרי שרק ביום שישי חלוץ אוסטריה וינה הבקיע גם נגד קפריסין.

דקה 10 - טל בן חיים סידר לעצמו מצב בעיטה טוב מקצה הרחבה, אבל הכדור השטוח שלו נהדף לקרן. ניסיון מעניין של שחקן מכבי תל אביב.

דקה 15 - פנדל! אנדורה משום מקום הצליחה לסחוט בעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי שניר ביטון ספק דחף את אילדפונס לימה. לימה היה זה שבעט שמאלה, אופיר מרציאנו זינק ימינה וזה 1:1.

דקה 18 - עוד ניסיון מעניין של בן חיים להבקיע, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל פראן פול.

דקה 19 - כדור חופשי נהדר של האנדורים מצד ימין הגיע עד ללימה שהמתין לבד מצד שמאל, והבעיטה שלו נעצרה אצל מרציאנו.

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול מארסיו ויירה שחקן נבחרת אנדורה. רויטרס
קיבל צהוב מיותר. ורמוט/רויטרס

דקה 24 - עוד רגעים של חרדה על הספסל של הנבחרת כאשר כדור קרן הגיע לאיבן לורנסו שבעט, אבל טל בן חיים הבלם הרחיק מסמוך לקו השער.

דקה 35 - ורמוט הכניס כדור יפה לדמארי, אבל ברגע האחרון מארק ואלס התערב והרחיק לקרן. נאתכו היה אחראי לניסיון הבא עם כדור שטוח וחלש שנעצר אצל פול.

דקה 41 - גול! הנבחרת עשתה בקלות את השני כאשר בן חייל התנהל באין מפריע באגף הימני, הטעה את המגן שלו ושיחרר כדור רוחב. דמארי היה שם כדי לגלגל פנימה. 1:2 לנבחרת ישראל.

דקה 43 - ניר ביטון איים על השער עם בעיטה מרחוק, אבל פול הצליח להדוף ולהימנע מהשלישי.

דקה 45 - ורמוט ספג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. רוביו ביצע עליו עבירה, ו-ורמוט העצבני החזיר בדחיפה. גם האנדורי הוצהב.

אילדפונס לימה שחקן אנדורה חוגג שער. רויטרס
הביך את ההגנה הישראלית. לימה/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 52 - עוד פעולה באגף של בן חיים הסתיימה עם מסירה לאמצע, דמארי עשה את הסיבוב אבל פספס מקרוב את המסגרת.

דקה 56 - זהבי קיבל כדור ונכנס לרחבה במצב שהשאיר אותו באחד על אחד מול פול, אבל השוער האנדורי הצליח למנוע משחקן מכבי תל אביב לכבוש עם יציאה טובה.

דקה 59 - טואטחה עם פעולה התקפית מצוינת הגביה כדור, אבל עוד לפני שדמארי הגיע, פול השתלט וסילק את הסכנה.

דקה 65 - החילוף הראשון של אלי גוטמן שלח פנימה את איתי שכטר על חשבונו של גילי ורמוט בניסיון לעבות את החלק הקדמי.

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול אנדורה. רויטרס
שמרו על מאזן מושלם. נאתכו/רויטרס

דקה 70 - עוד חילוף מעניין של הנבחרת כאשר ערן זהבי, שכמו במשחק נגד קפריסין לא ממש הורגש, פינה את מקומו לטובת ליאור רפאלוב.

דקה 74 - החמצה גדולה של עומר דמארי, הפעם כאשר משומר הכניס כדור מצד ימין שעבר דרך בן חיים ושכטר והגיע לחלוץ אוסטריה וינה שבעט מקרוב מעל השער.

דקה 80 - שכטר נכנס לרחבה מצד שמאל וסיים עם ספק בעיטה ספק מסירה, אך הכדור הורחק על ידי האנדורים.

דקה 82 - גול! מבצע קבוצתי יפה הגיע כאשר נאתכו הכניס כדור לדמארי שעשה את הסיבוב ובעט מצוין פנימה. 1:3 לנבחרת ישראל, החלוץ משלים שלושער גדול.

דקה 90 - הזדמנות כפולה שהסתיימה עם פנדל. חמד בעט, השוער הדף וגם שכטר סיפק בעיטה שנהדפה. שכטר ספק הופל ברחבה והשופט סימן על הנקודה הלבנה.

דקה 95 - גול! חמד התכבד בביצוע הבעיטה. הוא בחר בפינה הימנית וסיפק את השער האחרון. 1:4 לישראל בסיום.

הרכבים

ישראל: אופיר מרציאנו, אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, טאלב טואטחה, ביברס נאתכו, ניר ביטון, טל בן חיים, גילי ורמוט (איתי שכטר 65), ערן זהבי (ליאור רפאלוב 70), עומר דמארי (תומר חמד 84).

אנדורה: פראן פול, אילדפונס לימה (ג'וזפ איילה 40), ג'ורדי רוביו (מארק פוז'ול 70), אמילי גרסיה, מארק ואלס, דויד מניירו, אדו פפה, איבן לורנסו, מרסיו ויירה, כריסטיאן מרטינס, גאבי ריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully