וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: איסלנד הדהימה עם 0:2 על הולנד

צמד של סיגורדסון (10 ו-42) סידר לאיסלנדים מאזן מושלם. גרציאנו פלה כבש בבכורה ב-0:1 של איטליה במלטה. 0:6 לקרואטיה על אזרבייג'אן

גרציאנו פלה שחקן נבחרת איטליה. AP
משחק בכורה, שער בכורה. גרציאנו פלה/AP

יום המשחקים החמישי במסגרת המחזור השני והשלישי במוקדמות יורו 2016 ננעל היום עם תשעה משחקים נוספים בבתים א', ב' ו-ח'. מעבר לבית ה"ישראלי", בית ב', נערכו עוד מספר משחקים מסקרנים שסיפקו הפתעה אחת ענקית. הולנד נחלה הפסד שני בשלושה מחזורים, 2:0 בחוץ מול איסלנד המפתיעה, ששמרה על מאזן מושלם. שער בכורה בהופעת בכורה לגרציאנו פלה סידר לאיטליה 0:1 במלטה. נורבגיה ניצחה 1:2 את בולגריה, לטביה וטורקיה נפרדו ב-1:1 מאכזב וקרואטיה שמרה על מאזן מושלם עם 0:6 גדול מול אזרבייג'אן. במשחק מוקדם שהסתיים שמרה צ'כיה גם היא על המאזן המושלם שלה עם ניצחון משכנע 2:4 בחוץ על קזחסטן.

ולדימיר דארידה שחקן נבחרת צ'כיה (שמאל) מול סרגיי חיז'ניצ'נקו שחקן קזחסטן. AP
לא עוצרים. דארידה מול קזחסטן/AP

בית א'

קזחסטן - צ'כיה 4:2

הצ'כים פתחו את הקמפיין נהדר עם שני ניצחונות 1:2, בבית על הולנד ובחוץ מול טורקיה ושמרו על המאזן המושלם שלהם גם במגרש הקשה באסטנה עם תוצאה מרשימה נוספת. בורק דוצ'קל, חלוצה של ספרטה פראג כבש שער שלישי רצוף כבר בדקה ה-13 עם בעיטה מדויקת מרחוק. דויד לפאטה, גם הוא חלוצה של ספרטה פראג, הכפיל דקה לפני המחצית ולאדיסלב קרגקי קבע 0:3 בדקה ה-56. יורי לוגבינקו צימק (84) אבל תומאס נסיד קבע 4:1 (84) לפני שלוגבינקו קבע את תוצאת הסיום עם צמד (90) והשלים את חגיגת השערים. הצ'כים התבודדו להם בראשות הבית הזה עם 9 נקודות מלאות, הקזחים עם נקודה אחת משלושה משחקים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני נבחרת איסלנד עם גילפי סיגורדסון (משמאל). AP
הדהים את ההולנדים. סיגורדסון/AP

איסלנד - הולנד 0:2

שלושה מחזורים בלבד חלפו בבית המוקדמות וההולנדים סופרים כבר שני הפסדים. אחרי שנכנעו לצ'כיה, הכתומים ספגו הפסד נוסף מול הנבחרת הסקנדינבית המפתיעה, שנצמדה לצ'כים בראש הבית עם מאזן מושלם אחרי שניצחה גם את טורקיה ולטביה בפתיחת הקמפיין. גילפי סיגורדסון שחקנה של סוונסי היה גיבור המשחק הזה עם צמד במחצית הראשונה, חוס הידינק שיחק בהרכב סופר התקפי במחצית השנייה עם ואן פרסי, הונטלאר ורובן אבל לא הצליח להשיג אפילו שער מצמק.

דקה 10: גול! פתיחה נהדרת לאיסלנדים שעולים ליתרון מוקדם משער בפנדל של גילפי סיגורדסון אחרי ספק הכשלה של דה פריי על ביארנסון.

דקה 42: גול! האיסלנדים משיגים את השני עוד לפני ההפסקה משער נוסף של גילפי סיגורדסון. הגנת הולנד לא הצליחה להרחיק כדור קרן שהוגבה מצד שמאל ושחקן סוונסי בעט מתוך הרחבה מהאוויר לרשת הגבוהה. 0:2 מדהים לאיסלנדים.

לטביה - טורקיה 1:1

הטורקים ממשיכים לאכזב, ובגדול. אחרי ההפסדים לאיסלנד וצ'כיה, שחקניו של פתיחת טרים לא השכילו להשיג ניצחון בכורה גם מול הלטבים החלשים. בילאל קיסה המחליף עוד הצליח לסדר להם יתרון עם פצצה לחיבורים, אבל ואלרייס סאבאלה קבע חלוקת נקודות בפנדל (54) וסיבך מאוד את הטורקים, שעשויים לפספס טורניר גדול שני ברציפות.

דקה 47: גול! הטורקים סוף סוף עלו ליתרון בזכות שער של בילאל קיסה המחליף שנכנס בדקה ה-40 וכבש בדקה ה-47 עם בעיטה אדירה מרחוק.

דקה 54: גול! הלטבים משווים בפנדל. אוזן טופאן ביצע ספק עבירה ברחבה ו-ואלרייס סאבאלה כבש מהנקודה הלבנה.

לאונרדו בונוצ'י שחקן נבחרת איטליה (ימין) מול אנדרה שמברי שחקן מלטה. AP
לא סיים את המשחק. בונוצ'י/AP

בית ח'

מלטה - איטליה 1:0

האזורי לא ממש הרשימו במחזור האחרון, אבל עשו את שלהם עם 1:2 ביתי על אזרבייג'אן והשיגו עוד ניצחון דחוק וממש לא מרשים. גרציאנו פלה, חלוצה של סאות'המפטון ערך הופעת בכורה בהרכב של האזורי וגם כבש את שער הניצחון בדקה ה-23. לאונרדו בונוצ'י הורחק 17 דקות לסיום ויחמיץ את המשחק הבא מול קרואטיה.

דקה 19: כמעט הראשון של האיטלקים. ג'ורג'ו קייליני כובש הצמד מול אזרבייג'אן קיבל הרמה מצד שמאל ונגח חזק כדור שנעצר רק במשקוף.

דקה 24: גול! גרציאנו פלה חלוצה של סאות'המפטון כבש בהופעת הבכורה שלו בנבחרת. פסקוואל הרים כדור קרן מצד שמאל, ההגנה המקומית לא הצליחה להרחיק ומתוך הערבובייה פלה דחק לרשת.

דקה 27: אדום! הצרות של המלטזים נמשכו אחרי שמייקל מיפסוד הקפטן הורחק אחרי שעצר במרכז המגרש את פלורנצי בדרך למתפרצת.

דקה 73: אדום! גם האיטלקים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שלאונרדו בונוצ'י הבלם עצר את שמברי בדרך לשער.

קרואטיה - אזרבייג'אן 0:6

הנבחרת של רוברט קובאץ' פתחה את הבית עם שני ניצחונות, 0:2 ביתי מול מלטה ו-0:1 בבולגריה במחזור האחרון, והפעם התפוצצה בגדול כדי לשמור על מאזן מושלם. הקרואטים סגרו עניין עם ארבעה שערים כבר במחצית הראשונה ופשוט התעללו ביריבה שהתבזתה והתבטלה מולם במחצית השנייה. במחזור הבא לקרואטים מצפה משחק קשה בהרבה באיטליה ובו תיבחן היכולת האמיתית שלהם מול יריבה חזקה.

דקה 11: גול! אנדריי קרמאריץ' העלה את המארחים ליתרון צפוי אחרי שקיבל כדור רוחב מצוין מסרנה מצד ימין ומקרוב בעט לרשת.

דקה 34: גול! עשר דקות אחרי שנכנס כמחליף כבש איבן פרישיץ' את השני בנגיחה אחרי בעיטה חופשית מדויקת של איבן ראקיטיץ'.

דקה 45: גול! הקרואטים ממשיכים לפרק עם שער נוסף של פרישיץ' שקיבל הרמה מצד שמאל של פראניץ' המגן השמאלי ונגח בצורה מושלמת לפינה ופנימה.

דקה 45: גול! שער שני תוך דקה לקרואטים מול יריבה מפורקת. לוקה מודריץ' תעתע בהגנה ומצא את מרסלו ברוזוביץ' שמתוך הרחבה בעט מדויק לפינה.

דקה 56: גול! ההצגה של הקרואטים נמשכה. אלוורדייב הרים רגל גבוהה והכשיל את דריו סרנה ברחבה. לוקה מודריץ' בעט את הפנדל לפינה ופנימה. 0:5 מוחץ לקרואטים.

דקה 61: גול! האזרים המשיכו להתבזות והפעם ראשאד סאדיגוב היה זה שכבש שער עצמי אומלל אחרי שדחק לשערו הוא כדור רוחב שהוכנס מצד שמאל.

ואלרייס סאבאלה שחקן נבחרת לטביה. AP
סידר שוויון ללטבים. ואלרייס סאבאלה/AP

נורבגיה - בולגריה 1:2

ניצחון חשוב מאוד לנורבגים מול אחת מהיריבות העיקריות שלהם על העלייה ליורו. טאריק אליונוסי והווארד נילסן כבשו את השערים למארחים מול שוויון זמני של בודורוב. מרטין אודגרד נכנס כמחליף ועשה היסטוריה כשהפך לשחקן הכי צעיר אי פעם שמשחק בקמפיין מוקדמות היורו (15 ו-297 ימים).

דקה 13: גול! טאריק אליונוסי העלה את המארחים ליתרון מוקדם אחרי שקיבל כדור ארוך, עבר את מיכאלוב השוער וגלגל מקרוב לרשת.

דקה 43: גול! הבולגרים משווים עוד לפני המחצית. אילייב הרים כדור קרן מצד ימין וניקולאי בודורוב הכניס את הראש ונגח חזק לפינה ופנימה.

דקה 67: רגע היסטורי בנורבגיה. מרטין אודגרד נכנס כמחליף והפך לשחקן הכי צעיר אי פעם שמשחק במוקדמות היורו (15 ו-297 ימים).

דקה 72: גול! הנורבגים חוזרים להוביל. הווארד נילסן קיבל כדור בצד שמאל ובלי לעצור בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 1:2 לנורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully