וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורו: איטליה-אזרבייג'אן 1:2, הולנד-קזחסטן 1:3

קייליני כבש עצמי, אך תיקן עם צמד. אפלאי דאג למהפך הולנדי. צ'כיה ניצחה 1:2 בטורקיה, קרואטיה עם 0:1 בבולגריה

איברהים אפלאי שחקן נבחרת הולנד. AP
הוציא את הולנד מהבור. איברהים אפלאי/AP

משחקי המחזור השני במוקדמות יורו 2016 נמשכו הערב (שישי), הפעם עם משחקי בתים א', ב' (ידיעה נפרדת) ו-ח'. כידוע, אופ"א שינתה פורמט וכעת משחקי המוקדמות נפרסים על פני כמה ימים. הולנד ואיטליה הזיעו בבית, צ'כיה חגגה בטורקיה וקרואטיה ואיסלנד נותרו מושלמות.

בית א'

הולנד - קזחסטן 1:3

איברהים אפלאי, זוכרים? קשר ברצלונה לשעבר המושאל כיום לאולימפיאקוס, חזר להרכב נבחרת הולנד אחרי כשנתיים ומנע מחוס הידינק מבוכה ביתית גדולה. אחרי ההפסד לצ'כיה, הולנד פיגרה בבית מול קזחסטן אחרי נגיחה של רנאט עבדולין (17), אבל אפלאי בישל לקלאס יאן הונטלאר המחליף (62) וכבש בעצמו (82) לפני שרובין ואן פרסי חתם בפנדל (89). הולנד עם נקודות ראשונות.

דקה 17: גול! תדהמה באמסטרדם ארנה. קרפוביץ' הרים קרן מצד ימין והבלם עבדולין ברח למרטינס אינדי ונגח למשקוף ופנימה משישה מטרים. 0:1 מפתיע מאוד לקזחסטן.

דקה 62: גול! שש דקות על המגרש הספיקו להונטלאר להשוות. אפלאי הגביה לרחבה והצייד, ספק מעמדת נבדל, נגח לרשת. הולנד איזנה ל-1:1.

דקה 64: כרטיס אדום! דז'ולצייב פגע מאחור בצורה גסה באפלאי והשאיר את קזחסטן ב-10 שחקנים.

דקה 82: גול! הקאמבק של אפלאי הושלם. הקשר שחזר אחרי שנתיים בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן קזחי ונעצר רק ברשת. 1:2 להולנד.

דקה 89: גול! עבדולין גרם לפנדל עם עבירה על ואן פרסי, שדייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:3 להולנד.

רובין ואן פרסי שחקן נבחרת הולנד (מימין) מול איליה וורוטניקוב שחקן נבחרת קזחסטן. AP
עוד שער לאוסף. רובין ואן פרסי/AP

טורקיה - צ'כיה 2:1

האוהדים הצ'כים יכולים לפנטז על בירה חינם במשחק הבית נגד איסלנד בנובמבר. המאמן פאבל ורבה הגיע לסיכום עם מבשלת בירה מקומית על בירה חינם במקרה של ארבע נקודות מצמד המשחקים הקרוב. עוד לפני קזחסטן, לצ'כיה יש כבר שלוש. אומוט בולוט העלה את הטורקים ליתרון מוקדם, אבל תומאש סיבוק, שחקן בשיקטאש, כבש נגד חבריו ובורק דוצ'קל השלים מהפך בדקה ה-58 והפך לגיבור החדש של צ'כיה, אחרי שכבש גם בניצחון על הולנד. טורקיה האומללה נותרה ללא נקודות.

דקה 8: גול! ארקין הגביה כדור מצד שמאל אל תוך הרחבה ואומוט בולוט נגח נהדר פנימה. צ'ך לא זז. 0:1 לטורקיה.

דקה 15: גול! צ'כיה ענתה עם נגיחה משלה. קרייצי הגביה והבלם סיבוק, שחקנה של בשיקטאש בשבע השנים האחרונות, נגח לרשת של חברו זנגין. 1:1.

דקה 58: גול! המגן קאדרבק פרץ בצד ימין ומצא את דוצ'קל שבעט היטב פנימה והשלים את המהפך. 1:2 לצ'כיה.

בוז'ק דוצ'קל נבחרת צ'כיה חוגג שער. ראובן שניידר
הפך עבור צ'כיה. בורק דוצ'קל/ראובן שניידר

לטביה - איסלנד 3:0

גילפי סיגורדסון וחבריו ממשיכים במגמת ההתקדמות ונראים נהדר. לטביה ניצחה בשני המפגשים הקודמים (0:4 ו-2:4), אבל איבדה את חלוצה ארטיום רודנבס בדקה ה-55 ואז התפרקה. סיגורדסון בביצוע נפלא (66), ארון גונארסון (77) והמחליף רוריק גיסלאסון (90) חגגו בריגה.

דקה 55: כרטיס אדום! רודנבס פגע בגונארסון עם המרפק בעלייה לכדור גובה, ספג צהוב שני והשאיר את לטביה ב-10 שחקנים.

דקה 66: גול! איזה ביצוע מלוטש של סיגורדסון. גונארסון מצא את הכוכב, שהסתובב בתרגיל עם העקב וסובב נהדר מ-14 מטרים אל הרשת. 0:1 לאיסלנד.

דקה 77: גול! האורחים סגרו עניין. הלפרדסון הגביה כדור חופשי מצד ימין וגונארסון נגח לרשת. 0:2 לאיסלנד.

דקה 90: גול! גיסלאסון ניצל רצף טעויות בהגנת לטביה ומזווית אלכסונית בצד שמאל בעט שטוח פנימה. 0:3 גדול לאיסלנד.

ארון גונארסון שחקן נבחרת איסלנד. רויטרס
איסלנד מושלמת. ארון גונארסון/רויטרס

בית ח'

איטליה - אזרבייג'אן 1:2

היום המיוחד של ג'ורג'ו קייליני. בלם יובנטוס כבש את כל שלושת השערים ברנצו ברברה ובסופו של יום השאיר את אנטוניו קונטה עם מאזן מושלם במוקדמות. אנדראה פירלו חזר מפציעה ישירות להרכב, ציין את הופעתו ה-113 במדי האזורי (רביעי בטבלת שיאני ההופעות בכל הזמנים) וגם בישל את הראשון קייליני בדקה ה-44. צ'ירו אימובילה וסימונה זאזה היו המחמיצנים הראשיים ובדקה ה-76 קייליני כבש לצד הלא נכון, אך בחלוף שש דקות הוא תיקן עם עוד נגיחה נהדרת. צמד נדיר לבלם יובנטוס.

דקה 44: גול! אחרי דקות של תסכול, הקרח נשבר. פירלו הגביה כדור קרן מצד שמאל והבלם קייליני ניצל יציאה רעה של השוער האזרי ונגח לרשת את שערו החמישי במדי האזורי. 0:1 לאיטליה.

דקה 76: גול! ראנוקיה גרם לקרן מיותרת, ממנה קייליני שוב כבש, רק הפעם לכיוון הלא נכון, כשרץ לכיוון שערו וסייע לכדור לעבור את הקו. איטליה בהלם, אזרבייג'אן חזרה ל-1:1.

* קייליני הוא הראשון שכובש שער ושער עצמי במוקדמות היורו במשחק אחד, מאז פרננדו היירו הספרדי ב-1999.

דקה 82: גול! מדהים, זה שוב קייליני. ג'ובינקו המחליף הגביה לרחבה ובלם יובנטוס נגח פנימה כדי לכפר על השער העצמי ולהשלים צמד נדיר. 1:2 לאיטליה.

ג'ורג'יו קייליני נבחרת איטליה חוגג שער. GettyImages
חתום על כל השערים. ג'ורג'ו קייליני/GettyImages

בולגריה - קרואטיה 1:0

הקרב על המקום השני בבית הסתיים בניצחון של קרואטיה, שנותרה צמודה לאיטליה עם שש נקודות וללא שער חובה. ב-2005 ניקו קובאץ' ניצח בבולגריה 1:3 במוקדמות כשחקן, הפעם הוא עשה זאת כמאמן. שער הניצחון נזקף בסופו של דבר לחובתו של הבלם ניקולאי בודורוב, שהקדים את איביצה אוליץ' בדקה ה-36 והבקיע שער עצמי שעלה לבולגריה בהפסד.

דקה 36: גול! ראקיטיץ' הגביה כדור חופשי לרחבה, ברוזוביץ' נגח ובודורוב שניסה למנוע מאוליץ' לכבוש מקרוב, דחק לשערו הוא. 0:1 לקרואטיה.

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. רויטרס
קרואטיה שוב הסתדרה בסופיה/רויטרס

מלטה - נורבגיה 3:0

כולם המתינו לראות את מרטין אודגארד בן ה-15 עורך בכורה רשמית והופך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של מוקדמות אליפות אירופה, אבל זה לא קרה וכך ג'ושוע קינג עמד במרכז. שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, בן לאב מגמביה ואם מנורבגיה, בישל למאטס מולר דאלי בדקה ה-22 והוסיף צמד אישי (26 ו-49) כדי לסדר לנבחרתו נקודות ראשונות במוקדמות.

דקה 22: גול! קינג הכניס כדור עומק למולר דאלי, שדייק בין רגליו של השוער והעלה את נורבגיה ל-0:1.

דקה 26: גול! הפעם קינג עשה הכול לבד, עבר את המגן שלו בצד שמאל והרשית. 0:2 לנורבגיה.

דקה 49: גול! סקיילברד הקפיץ לרחבה וקינג החופשי נגח בקלילות את השני שלו במשחק. 0:3 לנורבגיה.

קלייטון פאילה נבחרת מלטה מול עומאר אלעבדלאווי נבחרת נורבגיה. רויטרס
נורבגיה טיילה. עומאר אלעבדלאוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully