וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "העפלה ליורו שקולה לזכייה בליגת האלופות"

כוכב ויילס מפנטז על העפלה לטורניר גדול לראשונה מאז 1958: "כולנו מצפים לזה, אנחנו רוצים לעשות היסטוריה"

שחקן נבחרת וויילס גארת' בייל. Stu Forster, GettyImages
ויילס נרגשת, גם הוא. בייל/GettyImages, Stu Forster

לא רק נבחרת ישראל מקווה שהפעם יגיע תורה. רגע לפני משחקה השני במוקדמות יורו 2016 נבחרת ויילס, היריבה של אלי גוטמן ושחקניו בבית ב', חולמת אף היא סוף סוף להגיע לטורניר גדול. עם הנסיקה במעמדו של גארת' בייל והפיכתו לאחד השחקנים המוערכים בכדורגל העולמי, ויילס יודעת שמדובר בהזדמנות יוצאת דופן להעפיל לאליפות אירופה לראשונה בתולדותיה.

"להעפיל לאליפות אירופה עם ויילס מבחינתי שקול לזכייה בליגת האלופות. זה שווה ערך", אמר בייל, המתכונן לצמד המשחקים הביתיים של ויילס מול בוסניה וקפריסין, שייערכו השבוע בקרדיף. למעשה, מאז 1958, אז העפילו למונדיאל, הוולשים לא נטלו חלק בטורניר גדול.

"לשחק במדי הנבחרת זה הכבוד הכי גדול שיכול להיות. אני רוצה לעשות את הטוב ביותר, רוצה לנסות לעשות היסטוריה", המשיך בייל. "זה משהו שכולנו מצפים לו, ואנחנו מאמינים שכולנו נעים בכיוון הנכון". ויילס כבר פתחה את הופעותיה במוקדמות עם 1:2 דחוק על אנדורה, מצמד של גארת' בייל. למרות היכולת הלא מרשימה, התהודה בויילס סביב הנבחרת שוברת שיאים. כ-25 אלף כרטיסים כבר נחטפו למשחק מול בוסניה בשישי. "הקהל יכול להיות השחקן ה-12 שלנו. בשנים קודמות לא היו הרבה אוהדים שליוו אותנו, אבל אני מרגיש שאנחנו בעלייה וזה עובר ככל הנראה גם לציבור".

טוטו תמוז שחקן נבחרת ישראל, במרכז. ניב אהרונסון
לא רק הם חולמים על טורניר גדול. נבחרת ישראל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully