וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו עזב את נבחרת פורטוגל

המאמן בן ה-45 בחוץ אחרי הפסד הבית המביך לאלבניה בתחילת השבוע. עמד על הקווים של הסלסאו במשך ארבע שנים

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. Martin Rose, GettyImages
44 משחקים, 24 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים. בנטו/GettyImages, Martin Rose

פאולו בנטו התפטר היום (חמישי) מתפקידו כמאמן נבחרת פורטוגל, ארבעה ימים אחרי שהסלסאו הפסידו לראשונה בתולדותיהם לנבחרת אלבניה (1:0 במוקדמות יורו 2016). ההתאחדות לכדורגל המקומית הודיעה על הפרידה בצורה רשמית: "החל מהיום, ה-11 בספטמבר, הסתיימה ההתקשרות עם פאולו בנטו. אנחנו רוצים להודות לו ואנחנו מעריכים את כל מה שהוא עשה, בעיקר את ההעפלות ליורו 2012 ולמונדיאל 2014".

בנטו בן ה-45 עמד על הקווים של פורטוגל במשך ארבע שנים, מספטמבר 2010 עד ספטמבר 2014. ב-44 משחקים, הנבחרת שלו רשמה מאזן של 24 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים. הוא הוליך את הסלסאו לחצי גמר יורו 2012, אבל במונדיאל האחרון הנבחרת שלו רשמה תוצאות מאכזבות מאוד ולא הצליחה לצלוח את שלב הבתים. אחרי הטורניר בברזיל כבר נשמעו קולות שקוראים להיפרד מהמאמן, אבל הוא נשאר בתפקיד. יחד עם זאת, אחרי ההפסד לאלבניה בתחילת השבוע מעמדו התערער מאוד ועלה לדיון בכל כלי התקשורת.

בנטו שאימן לפני כן את ספורטינג ליסבון והוביל אותה לשתי זכיות בגביע הפורטוגלי, יחפש כעת אתגר חדש. להתאחדות המקומית אין הרבה זמן למנות מחליף מכיוון שב-14 באוקטובר ממתין לסלסאו משחק חוץ חשוב מאוד בדנמרק, במסגרת מוקדמות יורו 2016. בבית ז' משחקות פורטוגל, דנמרק, סרביה, אלבניה וארמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully