וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "שנים שלא ניצחנו בנורבגיה". ואן פרסי: "אכזרי"

מאמנה החדש של נבחרת איטליה חגג את הניצחון: "אני מאוד מרוצה מהדרך ששיחקנו". חלוץ הולנד: "לא הגיע לנו להפסיד"

אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה (ימין) עם אנדראה ראנוקיה שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
השיג ניצחון במגרש קשה למרות הרכב חדש כמעט לחלוטין. קונטה/GettyImages

המחזור הראשון של מוקדמות יורו 2016 ננעל הערב (שלישי) עם מספר משחקנים מסקרנים מאוד כשהמוקד היה בצ'כיה, שם הדהימה הנבחרת המקומית את הולנד עם 1:2 דרמטי בתוספת הזמן בבכורה של חוס הידינק. מאמן שערך בכורה מוצלחת יותר הוא אנטוניו קונטה שהוליך את האזורי ל-0:2 חלק בחוץ על נורבגיה.

עוד במוקדמות: הצגה לאיסלנד מול טורקיה, ניצחון לקרואטיה

שחקני נבחרת איטליה מברכים את סימונה זאזה. GettyImages
הצדיק את האשראי של קונטה. סימונה זאזה נחנק מהאהבה/GettyImages

אנטוניו קונטה סיכם את הבכורה המוצלחת שלו כמאמן: "זה היה משחק חשוב מאוד ובוודאי שלא קל. לא ניצחנו בנורבגיה במשך עשור, כך שאלו משחקים טריקיים. אני חושב שבתשעה ימים שאנחנו ביחד עשינו דברים נהדרים ועכשיו אנחנו לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר".

קונטה ניתח את המשחק של שחקניו: "מבחינה טקטית, אני חושב שאפשר היה לראות כמה מצבים טובים מאוד לגולים. אני שמח על הצורה שבה שיחקנו בהגנה ומצאו את השטחים מאחורי ההגנה הצ'כית".

על השינויים שערך בסגל: "היו כאן שבעה שחקנים שלא היו בסגל במונדיאל, והרבה שחקנים בני 23 ו-24. אני תמיד מסתכל רק על הכושר של השחקנים ומי שראוי ישחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רובין ואן פרסי שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
לא הצליח להתנחם מההפסדים עם יונייטד. ואן פרסי/רויטרס

בניגוד לקונטה, שפתח ברגל ימין את הקנדציה שלו כמאמן נבחרת איטליה, מי שלא יכול להיות מרוצה מהבכורה שלו הוא חוס הידינק מאמן נבחרת הולנד החדש שספג הפסד מפתיע מאוד של 2:1 בצ'כיה.

רובין ואן פרסי, חלוץ מנצ'סטר יונייטד ניסה לתרץ: "זה הפסד אכזרי. אחרי ה-1:1 המשחק היה בידיים שלנו. יצרנו הרבה מצבים לעשות 1:2, אבל לספוג ככה גול בתוספת הזמן זה כואב מאוד".

החלוץ סירב לייחס את ההפסד לחילופי המאמנים: "זה יהיה תירוץ. שלטנו הרבה בכדור, אבל התקשינו לכבוש. הסיבה האחרונה להפסד הזה היה המינוי של הידינק במקום ואן חאל. אני משוכנע שבמשחק הבא נחזור לתת את המיטב שלנו ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully