וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "המעמד שלי בסכנה? לא יודע"

בפורטוגל גוברים הקולות לפטר את המאמן אחרי ההפסד לאלבניה. פפה: "הוא עושה עבודה טובה. מתנצלים בפני האוהדים"

מאמן נבחרת פורטוגל, פאולו בנטו. רויטרס
הבין את שריקות הבוז. בנטו/רויטרס

לא כך רצו בפורטוגל להתאושש מהמונדיאל המאכזב ולהתחיל את קמפיין מוקדמות יורו 2016. הסלסאו נכנעו אמש (ראשון) 1:0 לאלבניה - במה שהיה ההפסד הראשון שלהם אי פעם לנבחרת הצנועה. בסיום, אלפי אוהדים שהגיעו לצפות במשחק בעיר הנמל אביירו, שרקו בוז לפאולו בנטו ושחקניו.

התקשורת המקומית קראה: "פורטוגל הצטרפה למולדובה ולוקסמבורג", וציינה שגם השתיים הללו הפסידו בעבר לאלבניה בביתן, והשאלה שמעסיקה את הכדורגל המקומי היום נוגעת לעתידו של המאמן פאולו בנטו. כריסטיאנו רונאלדו הפצוע לא שיחק, אבל מבחינת אף אחד בפורטוגל זה לא תירוץ להפסד ביתי לאלבניה.

"שריקות הבוז? זה דבר נורמלי בכדורגל", אמר המאמן אחלרי המשחק, "אני חושב שהתוצאה לא הוגנת. כמובן שזה משחק שלא עבד לטובתנו בכל הנוגע לתוצאה, אבל במחצית הראשונה היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש ושלטנו במשחק לחלוטין. האם הג'וב שלי בסכנה? אני לא יודע. אני מבין את האכזבה של האנשים. העבודה שלי היא למצוא פתרון ולחלץ אותנו מהתקופה הזו".

נאני שחזר העונה לספורטינג ליסבון אחרי שבע שנים במנצ'סטר יונייטד, ענד את סרט הקפטן בהיעדרו של רונאלדו, אבל לבסוף היה שותף לתצוגה המאכזבת: "רצינו לשמח את האוהדים, אבל אלבניה כבשה מהמצב היחיד שהיא הגיעה אליו ואנחנו לא הצלחנו. נותרנו מאוכזבים מאוד. אני לא חושב שמעמדו של המאמן בסכנה".

הבלם פפה הוסיף: "בנטו הוא המאמן שלנו ואני עדיין חושב שהוא עושה עבודה טובה. ניסינו לעשות הכול והיו לנו הזדמנויות. אסור לנו לעשות טעויות כמו שעשינו במשחק הזה. נכשלנו ואנחנו מתנצלים בפני האוהדים".

שחקני נבחרת אלבניה. רויטרס
חגיגה גדולה באביירו. שחקני אלבניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully