וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "זה הזמן שלנו להעפיל לטורניר גדול"

כוכב נבחרת וויילס לקראת פתיחת מוקדמות היורו בבית הישראלי: "התגבשנו במשך שנים, צריך להתחיל לרשום הישגים"

בנבחרת ישראל מאמינים שהרחבת מספר העולות ליורו ל-24 תעזור לנו להעפיל לטורניר גדול לראשונה מאז מונדיאל 1970, אבל גם אצל מי שמסתמנת כיריבה העיקרית שלנו על הכרטיס לצרפת 2016 חולמים על אותו דבר בדיוק, כשעבורם הבצורת ארוכה אף יותר.

שחקן נבחרת וויילס גארת' בייל. Stu Forster, GettyImages
"יש לנו את הצוות הנכון סביבנו". גארת' בייל/GettyImages, Stu Forster

וויילס, שלא הופיעה ביורו או במונדיאל מאז 1958, למרות שלאורך 56 השנים האחרונות כיכבו בשורותיה שמות כמו ריאן גיגס, איאן ראש ומארק יוז, תפתח ביום שלישי את דרכה בבית ב' עם משחק חוץ באנדורה, וגארת' בייל, שיוביל את הנבחרת המשתפרת של כריס קולמן לצד ארון ראמזי וג'ו אלן, סיפק כמה ציטוטים אופטימיים ל-'סקיי ספורט'.

"אנחנו מרגישים שיש לנו נבחרת נהדרת שהתגבשה לאורך זמן, ואנחנו מלאים בביטחון", אמר בייל. "העובדה שיותר נבחרות מעפילות מכל בית בשיטה החדשה רק מוסיפה לתחושת הביטחון הזו. אנחנו צעירים, אבל אנחנו משחקים ביחד כבר חמש, שש או שבע שנים. כולנו מרגישים שאנחנו בשלב בו אנחנו באמת צריכים להתחיל לרשום הישגים. אני מקווה שהגיע הזמן הנכון ושנוכל לפרוץ קדימה ולהעפיל לטורניר גדול".

"אנחנו חייבים להיות חדורי ביטחון", הוסיף כוכב ריאל מדריד. "אחרת אין טעם שבכלל נעלה למשחקי המוקדמות. אנחנו מרגישים שיש לנו נבחרת טובה שמציגה כדורגל טוב. יש לנו את הצוות הנכון סביבנו והכל מסתדר עבורנו כדי שנעפיל. כעת הדבר החשוב ביותר הוא לעשות את העבודה שלנו על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully