וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שלושער לזלאטן ב-0:5 של פ.ס.ז' על סנט אטיין

החלוץ העילאי טיפס לראש טבלת הכובשים, האלופה עלתה למקום השני. בורדו איבדה את המאזן המושלם אך נותרה בפסגה

שחקן פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
מלך השערים. זלאטן/רויטרס

המחזור הרביעי בליג 1 הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון), כשזלאטן איברהימוביץ' האדיר כיכב עם שלושער ב-0:5 של פריס סן ז'רמן על סנט אטיין. המובילה בורדו איבדה את המאזן המושלם עמו פתחה את העונה אחרי 1:1 ביתי עם באסטיה. עוד היום, מץ קבעה מהפך דרמטי וניצחה 1:2 את ליון.

סדריק קראסו שוער בורדו. AP
המוליכה הסתפקה בנקודה. קראסו/AP

פריס סן ז'רמן - סנט אטיין 0:5

הפתיחה היתה שייכת לשוער סנט אטיין סטפן רופייה, שלא הצליח להשתלט על כדור פשוט שנמסר לו אחורנית, וכבש שער עצמי אומלל שקצת הזכיר את ה"ביצוע" של דודו אוואט מול בית"ר ירושלים בדקה ה-24. ומשם והלאה, היה זה המופע של זלאטן איברהימוביץ': זה התחיל עם נגיחה חזקה בדקה ה-41 אחרי הגבהה של מקסוול, נמשך כשחלף על פני רופייה בקלילות וגלגל פנימה בדקה ה-62, והסתיים כשהשלים שלושער בדקה ה-72 מבישול של מריו וראטי. בין לבין, הצטרף גם אדינסון קבאני לחגיגה (63). זלאטן עלה לפסגת מלכות השערים (זוכרים שבכלל היה פצוע עד לא מזמן?), האלופה עלתה למקום השני בטבלה.

באסטיה - בורדו 1:1

המארחים לא היו רחוקים מהפסד ראשון העונה ולמזלם, דייגו רולאן, שכבש צמד לפני שבועיים ב-1:4 הגדול על מונאקו, שוב היה שם כדי להציל אותם. בדקה ה-78 הוא גלש לכדור שהכניס לרחבה מריאנו וכבש מקרוב את שער השוויון, שקבע חלוקת נקודות. בורדו הייתה בפיגור לאורך דקות ארוכות, אחרי שגאג'י טאלו מחוף השנהב ניצל הירדמות בהגנת בורדו והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-18.

מץ - ליון 1:2

אחרי שהודחו מהליגה האירופית עוד לפני שלב הבתים והשיגו רק שלוש נקודות בשלושת המחזורים הראשונים של העונה, האורחים קיוו לנצח את היריבה לתחתית, אבל לא הצליחו לשמור על היתרון שלהם ולבסוף, בתום דרמה גדולה, נותרו ללא אף נקודה והם בצרות רציניות. ליון עלתה ליתרון בדקה ה-68, כאשר ז'ורדן פרי בישל לאלכסנדר לקאזט וזה דחק מקרוב מול שער ריק. אלא ששמונה דקות לסיום, יני אנגבקוטו איזן מהנקודה הלבנה. ארבע דקות חלפו והוונצולאני חואן פלקון נגח מארבעה מטרים לרשת בסיומה של התקפה מתפרצת כדי להשלים מהפך גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דייגו רולאן שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
הציל את בורדו. רולאן והחברים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully